Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
568
534
Je gaat echt geen verdubbeling t.o.v. vorig jaar zien joh. Dat zou volkomen achterlijk zijn.

Wel te gek dat ik QOTSA dit jaar 2 maal kan zien. Rosalia laat ik bij voorkeur nog altijd links liggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

festirock

Support act
1 dec 2015
849
575
Dit weekend bvb: Good to know: Because we think it’s important that concertgoers drink plenty of water, 1 Coin gets you 50cl Spa Reine.

Dus ze zullen voor het nog belangrijkere bier om te hydrateren ook gewoon 1 coin rekenen gok ik
 
  • Leuk
Waarderingen: JorttB

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
695
483
Dit weekend bvb: Good to know: Because we think it’s important that concertgoers drink plenty of water, 1 Coin gets you 50cl Spa Reine.

Dus ze zullen voor het nog belangrijkere bier om te hydrateren ook gewoon 1 coin rekenen gok ik
3,25 voor een halve liter bier, ik zeg zeker geen nee daarop! ;-)
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.114
944
hier in app ook weg

in de belachelijk slechte app van pinkpop staan ze nog wel en op de website van werchter ook nog gewoon aanwezig
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
962
1.000
Hopelijk zijn ze hun slot, en dat van Wardruna, een kwartier naar achteren aan het schuiven, zodat de headliner in The Barn, net als de andere dagen, tot 23u20 speelt.
Of het opnieuw een kwartier langer aan het maken naar 1,5 uur. Altijd raar gevonden dat dat slot plots ingekort werd...
 

festirock

Support act
1 dec 2015
849
575
Hopelijk zijn ze hun slot, en dat van Wardruna, een kwartier naar achteren aan het schuiven, zodat de headliner in The Barn, net als de andere dagen, tot 23u20 speelt.
Of het opnieuw een kwartier langer aan het maken naar 1,5 uur. Altijd raar gevonden dat dat slot plots ingekort werd...
Set was ingekort op vraag van Editors zelf
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
516
584
Rock Werchter gebruikt dezelfde app als Paaspop en daar heeft afgelopen jaar geen een keer de hele timetable online gestaan omdat er altijd wel wat ontbrak. Geen zorgen dus:)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken