Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

LIBOH

Gouden Tip
26 jan 2023
253
149
Ik snap de aantrekkingskracht van Sam Fender niet goed. Heb proberen luisteren, maar lijkt mij zo’n singer-songwriter van dertien in een dozijn. Kan me ook moeilijk voorstellen dat dit een bijzonder sterke live act is.
Wel indrukwekkend dat hij zo’n stadion kan vullen.

Toch veel kans dat ik er ga staan, want heb een groot Sam Fender-sized gat in mijn planning tussen The 1975/Warhaus en Aurora…
Is Raye en daarna The Reytons geen optie? Vooral The Reytons zijn een lekker rock bandje. Neem voor t gemak aan dat je CDW in the Barn al had zien staan en het niet je ding is. Anders is dat een een nog groter dance feestje.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
993
1.035
Is Raye en daarna The Reytons geen optie? Vooral The Reytons zijn een lekker rock bandje. Neem voor t gemak aan dat je CDW in the Barn al had zien staan en het niet je ding is. Anders is dat een een nog groter dance feestje.
Ik heb naar Raye geluisterd en dat is mijn ding niet.

Misschien dat ik naar Charlotte De Witte ga kijken inderdaad, maar ik blijf het een beetje een rare boeking vinden, zo vroeg op de avond om een techno-feestje te bouwen…
Zal het van de goesting van het moment laten afhangen.

Heerlijk toch ? Een vraagteken van twee uur in je planning waarbij je naar vijf verschillende dingen zou kunnen gaan kijken ? :)
 
  • Leuk
Waarderingen: LIBOH

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.196
5.532
Ik heb naar Raye geluisterd en dat is mijn ding niet.

Misschien dat ik naar Charlotte De Witte ga kijken inderdaad, maar ik blijf het een beetje een rare boeking vinden, zo vroeg op de avond om een techno-feestje te bouwen…
Zal het van de goesting van het moment laten afhangen.

Heerlijk toch ? Een vraagteken van twee uur in je planning waarbij je naar vijf verschillende dingen zou kunnen gaan kijken ? :)
Ik heb dat even goed met Fred Again, erna kan je nog naar Dean Lewis… klopt in mijn hoofd ook niet. Maar heeft er volgens mij mee te maken dat ze heel die Barn niet moeten laten leeglopen om half 1.

Soit hoe meer ik er over nadenk, is zowel CDW als Iggy op die spot gewoon erg vet, zo’n dingen maakt RW speciaal vind ik.
 

LIBOH

Gouden Tip
26 jan 2023
253
149
Ik heb naar Raye geluisterd en dat is mijn ding niet.

Misschien dat ik naar Charlotte De Witte ga kijken inderdaad, maar ik blijf het een beetje een rare boeking vinden, zo vroeg op de avond om een techno-feestje te bouwen…
Zal het van de goesting van het moment laten afhangen.

Heerlijk toch ? Een vraagteken van twee uur in je planning waarbij je naar vijf verschillende dingen zou kunnen gaan kijken ? :)
Tja, wat is vroeg. 08:15 tot 09:15 valt toch wel mee. Menig festivaller heeft er dan al een aardige dag op zitten. Primetime partytime zou ik zeggen. Zeker heerlijk 😀
 

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Altijd goed die waarde oordelen hier. Aan dit tempo is Rosalia gewoon een toekomstige headliner. En terecht, ze heeft alles. Misschien dat ze eerst Pukkelpop zal headlinen, die willen haar ook doodgraag eens op de affiche.
Bovendien, een verstandige madam met een goede entourage, die alles erg realistisch benaderen. Merk je ook aan alles.
Ik kijk al uit naar de facebook reacties als die aangekondigd wordt als een van de eerste headliners op Rock Werchter 😂
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.796
3.759
Interpol mag de setlist van op BKS wel houden! Dan nog is het enorm jammer van hun plek, maar krijgen we in ieder geval een mooie set
 

LIBOH

Gouden Tip
26 jan 2023
253
149
Misschien wil die gewoon zn eigen nummer(s) zingen zonder dat al die bakvissen er constant doorheen staan te blèren. Erg irritant inderdaad. 🤣
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
415
546
Het lijkt me ook veel leuker om te genieten van de muziek dan om keihard mee te zingen en het concert ook nog proberen te filmen.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.165
1.196
Festivaltour van Röyksopp gisteren begonnen. Nog steeds niets (!) van Melody AM. Blijft goed hoor, maar een aantal songs van dit album had gemogen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

koolket

Randprogramma
28 apr 2022
115
52
Heb Rosalia live gezien in december in Vorst. Was zwaar feestje want blijkbaar kon heel de zaal Spaans, ze deed ook geen moeite voor de bind teksten in het engels... Alle muziek staat op band en op sommige nummers staat de zang ook op band. Er loopt ook steeds zo'n camera man rond haar voor de visuals, waardoor zij (rosalia) steeds meer aandacht heeft voor die cameraman dan voor het publiek. Nu de laatste jaren geeft het publiek geen bal of de muziek live is of dat ze live zingt, ze willen gewoon een feestje en dat zal het ook zijn in de Barn.
 

fatefearfighter

Playlistbediener
18 mei 2023
42
76
Het lijkt me ook veel leuker om te genieten van de muziek dan om keihard mee te zingen en het concert ook nog proberen te filmen.
Op een festival vind ik dat meezingen zeker wel kan. Behalve als het echt mega vals is. Dan heb ik liever dat je je bek houdt. 😄
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.165
1.196
Ik zing voluit mee hoor. Wel weten wanneer je echt luid mag gaan. Dit kan de komende editie perfect bij onder andere The Reytons, Liam Gallagher, Sam Fender en Stone.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken