Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.151
5.454
Headliner op main? Denk k niet. Eventueel een sub op boutique met Taylor Swift als headliner.
Altijd goed die waarde oordelen hier. Aan dit tempo is Rosalia gewoon een toekomstige headliner. En terecht, ze heeft alles. Misschien dat ze eerst Pukkelpop zal headlinen, die willen haar ook doodgraag eens op de affiche.
Bovendien, een verstandige madam met een goede entourage, die alles erg realistisch benaderen. Merk je ook aan alles.
 

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
236
143
De muziek van Rosalia is nog best heel leuk. Maar zoveel nummers zijn iets van 2,5 minuten. Zit je er net in is t jammer genoeg alweer afgelopen. Ik sta meer stil te wachten dan dat ik kan dansen. Voor mij bloed irritant. En die productie met een bataljon dansers en overdreven gekunstelde danspasjes hoeft van mij niet. Zou haar solo veel beter vinden zonder al die poespas er omheen imho. Vindt haar wel toekomstig headliner materiaal. Maar hoever in de toekomst is moeilijk te zeggen. Denk eerst aan sub headliner op de main. Voor main headliner zou een extra radio hitje en een paar uitverkochte ziggodomes wel handig zijn om t algemene publiek volledig te trekken. Ik had Rosalia 1 keer op SNL zien optreden vorig jaar. Ik had voor de rest nog nooit van haar gehoord voor deze boeking op RW.
 
Laatst bewerkt:

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
236
143
Wat is er mis met sub zijn voor Swift? Swift is op dit moment toch wel een van de aller allergrootste. Zijn genoeg tours e.d. op te noemen waar b.v. de Stones, Beatles, Springsteen en andere grootheden programma's meenemen die zelf ook makkelijk stadions kunnen vullen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en festirock

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
165
117
Ik denk ik probeer het nog eens op een warme zwoele avond, maar dat wobbel wobbel, chicken teriyaki, bizcochito.. de nekharen gaan bij mij overeind staan maar goed. Ieder zijn ding, ook ik kan me moeilijk voorstellen dat dit ooit een Werchter of Pinkpop af gaat sluiten, maar mocht het zou zijn dan hoop ik op een goed alternatief (in The Barn). Qotsa ofzo ;)
Desalniettemin veel plezier allemaal bij die show want het moet echt goed zijn als je er van houdt!

Ik heb het gisterenavond ook weer eens opnieuw geprobeerd. Het zal zeker een energieke show worden en die visuals zijn wel strak.

Dat kan ik wel waarderen maar omdat de muziek zo ver van me vandaan ligt geniet ik er toch amper van. Dan ga ik beter op een Dua Lipa optreden. Engelstalige hitjes en ook een opzwepende show.
 
  • Leuk
Waarderingen: LIBOH

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.756
3.696
Ik heb het gisterenavond ook weer eens opnieuw geprobeerd. Het zal zeker een energieke show worden en die visuals zijn wel strak.

Dat kan ik wel waarderen maar omdat de muziek zo ver van me vandaan ligt geniet ik er toch amper van. Dan ga ik beter op een Dua Lipa show. Engelstalige hitjes en ook een opzwepende show.
Precies.
De muziek irriteert mij eigenlijk gewoon.. heb ook niks met Kendrick Lamar bijvoorbeeld, maar heb op de beelden van Glasto vorig jaar wel gezien dat het voor mensen die de muziek wel leuk vinden fantastisch is
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.138
1.161
Ik heb het gisterenavond ook weer eens opnieuw geprobeerd. Het zal zeker een energieke show worden en die visuals zijn wel strak.

Dat kan ik wel waarderen maar omdat de muziek zo ver van me vandaan ligt geniet ik er toch amper van. Dan ga ik beter op een Dua Lipa optreden. Engelstalige hitjes en ook een opzwepende show.
Maat zoals Dua Lipa zijn er velen en velen geweest. Zoals Rosalia niet.
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
190
98
Sam Fender gisteren @ St James Park (50.000+ man)

Die man gaat sowieso af op een headline positie komende jaren. Met nog 1 of 2 goede albums en een iets stabielere mentale gezondheid.
Bekijk bijlage 5446
Ik hoop echt dat hij gaat spelen op Werchter🤞🏻

Ff ander vraagje, is de app under construction? Ik kan via de app niet inloggen….hebben meerdere dit!?
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
914
948
Ik snap de aantrekkingskracht van Sam Fender niet goed. Heb proberen luisteren, maar lijkt mij zo’n singer-songwriter van dertien in een dozijn. Kan me ook moeilijk voorstellen dat dit een bijzonder sterke live act is.
Wel indrukwekkend dat hij zo’n stadion kan vullen.

Toch veel kans dat ik er ga staan, want heb een groot Sam Fender-sized gat in mijn planning tussen The 1975/Warhaus en Aurora…
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke en Greyhound

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.995
3.678
Ik snap de aantrekkingskracht van Sam Fender niet goed. Heb proberen luisteren, maar lijkt mij zo’n singer-songwriter van dertien in een dozijn. Kan me ook moeilijk voorstellen dat dit een bijzonder sterke live act is.
Wel indrukwekkend dat hij zo’n stadion kan vullen.

Toch veel kans dat ik er ga staan, want heb een groot Sam Fender-sized gat in mijn planning tussen The 1975/Warhaus en Aurora…
Maakt prima liedjes, ik werd live echter pas echt overtuigd, heerlijke band.
 
  • Leuk
Waarderingen: JorttB

Gebruikers die dit onderwerp bekijken