Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zijn jullie er al uit? QOTSA of Rosalia? Van Rosalia ken maar een paar van haar nummers (dankzij mijn dochters). En zou het thuis niet snel opzetten. Maar wat een stem en wat een show....
Zijn jullie er al uit? QOTSA of Rosalia? Van Rosalia ken maar een paar van haar nummers (dankzij mijn dochters). En zou het thuis niet snel opzetten. Maar wat een stem en wat een show....
Maar als jij iets anders leuker vindt, waar anderen bijna uitslag van krijgen, heeft dat toch niks met domme keuzes te maken? Ik vind Rosalía ontzettend platte nietszeggende overdreven muziek (met weliswaar veel show), maar snap dat sommige festivalbezoekers hier helemaal fan van zijn.
Maar als jij iets anders leuker vindt, waar anderen bijna uitslag van krijgen, heeft dat toch niks met domme keuzes te maken? Ik vind Rosalía ontzettend platte nietszeggende overdreven muziek (met weliswaar veel show), maar snap dat sommige festivalbezoekers hier helemaal fan van zijn.
Overigens snap ik je gevoel wel eloelo. Als mensen moeten kiezen tussen Depeche Mode en een k-pop/j-pop computerspel act en dan blind voor die laatste gaan... Tja. Maar goed, voor ieder wat wils dan maar.
Overigens snap ik je gevoel wel eloelo. Als mensen moeten kiezen tussen Depeche Mode en een k-pop/j-pop computerspel act en dan blind voor die laatste gaan... Tja. Maar goed, voor ieder wat wils dan maar.
Rosalia hier normaal gezien! Haar albums El Mal Querer en zeker MOTOMAMI vind ik top. Haar samenwerkingen met andere artiesten (Bad Bunny, Chencho Corleone, J Balvin, haar Rauw Alejandro) vind ik doorgaans een stuk minder, dus hopelijk zitten er daarvan niet te veel in de setlist.
Rosalia. Dat wordt de David Byrne achtige show waar mensen nog jaren over napraten hoe legendarisch het was. De volgende keer sluit ze de main ook gewoon af dus nog even ervan profiteren om hier bij te zijn.