Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Ik dacht in 2016 (eerste keer Werchter) al "wat een gebouw die Barn zeg". Vorig jaar dacht ik (eerste keer sinds de vergroting dat ik er was) "wow het kan nóg groter" en nu wordt het gewoon een Sportpaleis met een prachtige sfeer (en mooi geluid). Wat een ding zeg.

Laat maar komen!
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.063
902
Ik dacht in 2016 (eerste keer Werchter) al "wat een gebouw die Barn zeg". Vorig jaar dacht ik (eerste keer sinds de vergroting dat ik er was) "wow het kan nóg groter" en nu wordt het gewoon een Sportpaleis met een prachtige sfeer (en mooi geluid). Wat een ding zeg.

Laat maar komen!
Het was in 22 al de capacity van sportpaleis.
Go figure nu
 

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
141
151
Iemand enig idee hoever je gemiddeld van te voren in het voorvak moet gaan staan bij de headliner zonder tegen rode kruizen aan te lopen? Wil graag QOTSA meepakken in het voorvak, daarna wat drinken/eventueel naar de wc en dan weer naar het voorvak voor Arctic Monkeys. Maar dat gaat denk ik krap worden. Wat denken jullie?
 
Laatst bewerkt:

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
141
151
Wordt bij RW het voorvak altijd leeg gemaakt na een show? Of mag je er bij wijze heel de dag in het voorvak staan?
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
372
291
Is er al bekend, wie Stromae op donderdag vervangt? In ‘‘t blokkenschema is Stormzy de laatste act tot 22.30, op MainStage
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken