Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
556
Ik maak me daar ook zeker geen zorgen over, ga zelf nog wel naar Werchter maar we hadden 2 combi en 2 camping tickets te veel voor als mensen nog mee wilden of konden.
The Hive ticket toevallig? Want daar zoeken wij er nog één van...
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.516
3.013
moesten jullie mijn vraag over de poster nog herinneren van een paar weken terug.
Ik heb een afspraak op het kantoor van livenation😁

wel nog op zoek naar de poster van 2009
06b6ba828e621d5be885fdc030b3e8989402ea94.jpg

dit?
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
958
999
Weinig sexy nieuws dit, maar gisteren werd ook de mobiliteitsinfo op de website gezet.

Bij deze zijn nachttreinen opnieuw confirmed !

Vorig jaar toch twee keer goed gebruik van kunnen maken...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Damn. Daar had ik willen zijn !

Nick Cave onder Kings of Leon... Hoe verzinnen ze het...
Nick Cave in zijn snorren (en kalende) periode dan nog wel. Eigenlijk zijn minst populaire periode (was groter rond Abattoir Blues en pas na 2013 echt ontploft) maar toch een dikke soft spot voor Dig!! Lazarus Dig!!
 

DrTim0n

Playlistbediener
5 jun 2021
23
6
Alhoewel dit jaar niet ons eerste RW zal zijn, wordt het wel de eerste keer dat we met de auto gaan. We vertrekken vanuit NL en ik ben een beetje aan het puzzelen met de vertrektijd. Heeft iemand een inschatting hoeveel vertraging er normaal is de laatste kilometers en hoe laat de parkeerplaats open is?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.168
4.314
Alhoewel dit jaar niet ons eerste RW zal zijn, wordt het wel de eerste keer dat we met de auto gaan. We vertrekken vanuit NL en ik ben een beetje aan het puzzelen met de vertrektijd. Heeft iemand een inschatting hoeveel vertraging er normaal is de laatste kilometers en hoe laat de parkeerplaats open is?
Hoe laat wil je ongeveer aankomen?

Ooit 12 uur in de file gestaan. Maar zo erg is het tegenwoordig niet meer.
 

DrTim0n

Playlistbediener
5 jun 2021
23
6
Hoe laat wil je ongeveer aankomen?

Ooit 12 uur in de file gestaan. Maar zo erg is het tegenwoordig niet meer.
Ligt er een beetje aan hoe laat we richting de camping ingang kunnen, we willen het liefst toch als een van de eersten de camping op. Het enige wat ik zie op de app tot dusver is dat de camping om 14:00 open gaat, maar ik kan zo snel niet vinden hoe laat we de parkeerplaats op kunnen.

Moe gaan we toch wel worden dus het maakt ons niet of we vroeg in de ochtend moeten vertrekken.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
695
483
Ligt er een beetje aan hoe laat we richting de camping ingang kunnen, we willen het liefst toch als een van de eersten de camping op. Het enige wat ik zie op de app tot dusver is dat de camping om 14:00 open gaat, maar ik kan zo snel niet vinden hoe laat we de parkeerplaats op kunnen.

Moe gaan we toch wel worden dus het maakt ons niet of we vroeg in de ochtend moeten vertrekken.
De parkings zijn doorgaans al vanaf de voormiddag open als ik mij niet vergis, maar ik denk ook niet dat je daar al om 6 uur 's ochtends gaat moeten staan. ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: DrTim0n

DrTim0n

Playlistbediener
5 jun 2021
23
6
Dat was ook niet het plan nee haha. Met normaal verkeer is de route 3 uur, dus het zal wel ergens in de ochtend vertrekken worden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken