Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Arctic

Campingartiest
8 jun 2015
75
6
Je zal inderdaad moeten wachten tot je ze krijgt
Je kan ze eventueel al aanbieden aan mensen om nu het geld te krijgen en ze dan door te sturen als je ze ontvangt, maar ik betwijfel of veel mensen daar zin in zullen hebben
Ja precies, vond het zelf ook al een raar gevoel voor de koper, iets kopen en dan hopen dat je drie dagen van te voren de kaarten nog krijgt.
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
141
164
Ja precies, vond het zelf ook al een raar gevoel voor de koper, iets kopen en dan hopen dat je drie dagen van te voren de kaarten nog krijgt.

Is natuurlijk de hele opzet om handel te beperken op deze manier. Je kan via marktplaats/forum al wel een afspraak maken zonder te betalen.. verwacht dat het een paar dagen op voorhand goed druk gaat worden op ticketswap.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
191
98
Iemand enig idee hoe je fatsoenlijk je tickets kan verkopen voor Rock Werchter? Aangezien ze pas drie dagen van te voren beschikbaar zijn werkt ticketswap niet.
Je zou met iemand persoonlijk af kunnen spreken en evt kleine aanbetaling laten doen? Zodra je de qr codes hebt de volledige overdracht persoonlijk doen? Dat zou ik als koper als enigste vertrouwen. Heb ze in 2014 moeten verkopen, koper was huiverig want toen was er nog geen swap, heb deze toen thuis laten komen en netjes afgehandeld (gaat toch om veel geld)
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
141
164
Als ticketswap open gaat dan verwacht ik dat je er ook zo vanaf bent. Er zijn nu al > 4.600 mensen die een combi-ticket zoeken.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.808
Je kan ook verkopen op Marktplaats met kopersbescherming of iets. Doe ik tegenwoordig nu je via Ticketmaster kan doorsturen, bij Marktplaats zit er net een lager percentage op het bedrag.
 

daejim

Playlistbediener
15 nov 2018
39
9
Ik zou me geen zorgen maken over je ticket te verkopen. Vanaf Ticketswap ermee gaat ben je vrijwel meteen je ticket kwijt. Er zijn genoeg mensen die al zoekende zijn :)
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.178
1.644
Werchter dropt net een berichtje op socials dat hercomfirmeert dat CDW wel degelijk in de Barn gaat staan. Mochten ze haar naar main bumpen als afsluiter, zouden ze dat nu toch niet meer doen lijkt me.

Win-win dus. Een uur stevig feesten in de tent met Charlotte, en hopelijk een fijne nieuwe naam als afsluiter op main.
 
Laatst bewerkt:

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
516
584
Werchter dropt net een berichtje op socials dat hercomfirmeert dat CDW wel degelijk in de Barn gaat staan. Mochten ze haar naar main bumpen als afsluiter, zouden ze dat nu toch niet meer doen lijkt me.

Win-win dus. Een uur stevig feesten in de tent met Charlotte, en hopelijk een fijne nieuwe naam als afsluiter op main.
Die fijne naam moet ik nog zien. Ik zie eerlijk gezegd niet echt een realistische optie van groot formaat daar nog staan. Of ben ik dan te pessimistisch?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.661
Die fijne naam moet ik nog zien. Ik zie eerlijk gezegd niet echt een realistische optie van groot formaat daar nog staan. Of ben ik dan te pessimistisch?
Ja ze moeten er iets zetten natuurlijk. Een naam van klein formaat kan je je eerste festivaldag niet laten afsluiten.

Uiteindelijk gaan er iets headlinewaardig op die festivalposter moeten zetten.
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
516
584
Ja ze moeten er iets zetten natuurlijk. Een naam van klein formaat kan je je eerste festivaldag niet laten afsluiten.

Uiteindelijk gaan er iets headlinewaardig op die festivalposter moeten zetten.
Ja ik verwoord het verkeerd😅 Wat ik bedoelde was dat de opties tot “fijne namen” van groot formaat niet ruim zijn. Al is die “fijne naam” voor iedereen wat anders natuurlijk. Ik sluit mijn eerste dag van het weekend ook liever niet af met een Robbie Williams (weet dat die niet realistisch) maar liever dat dan een Sam Smith ofzo.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.178
1.644
Ja ik verwoord het verkeerd😅 Wat ik bedoelde was dat de opties tot “fijne namen” van groot formaat niet ruim zijn. Al is die “fijne naam” voor iedereen wat anders natuurlijk. Ik sluit mijn eerste dag van het weekend ook liever niet af met een Robbie Williams (weet dat die niet realistisch) maar liever dat dan een Sam Smith ofzo.

Het is allemaal subjectief. Ik zou dan weer happy zijn met Sam Smith. 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101 en mattman

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
429
22
Meest realistische is toch volgens mij dat Stormzy opschuift en dat er nog iets bijkomt voor of na Sam Fender
 

Arctic

Campingartiest
8 jun 2015
75
6
Ik zou me geen zorgen maken over je ticket te verkopen. Vanaf Ticketswap ermee gaat ben je vrijwel meteen je ticket kwijt. Er zijn genoeg mensen die al zoekende zijn :)
Ik maak me daar ook zeker geen zorgen over, ga zelf nog wel naar Werchter maar we hadden 2 combi en 2 camping tickets te veel voor als mensen nog mee wilden of konden.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
849
575
Meest realistische is toch volgens mij dat Stormzy opschuift en dat er nog iets bijkomt voor of na Sam Fender
Denk niet dat ze stormzy gaan laten afsluiten. In uk natuurlijk wel maar hier lijkt me dat niet. Dat er nog geen nieuws is lijkt me dat ze met iets anders bezig zijn. Een "makkelijke" oplossing hadden ze al wel gecommuniceerd denk ik
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken