Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
568
534
Fijne tip, dank. Ga zeker kijken.
Ik vind Michael Kiwanuka helemaal niet vergelijkbaar met Gabriels.

Gabriels zingt veel nasaler waar Kiwanuka die warme stem heeft die je altijd weet te raken.

Ik vind Danielle Ponder een veel fijner geluid hebben dan Gabriels.

Wel zijn m.i. zowel Gabriels als Danielle Ponder meer soul georiënteerd waar Kiwanuka soul en rock combineert en die man muziek in zijn puurste vorm maakt.

Alle 3 goede muzikanten, alleen is ze 1 op 1 vergelijken niet terecht.
 

leon94

Campingartiest
27 okt 2018
68
58
Ik kan niet terugvinden of het al gevraagd is maar wat zal Stormzy voor set gaan neerzetten? Ik ben best fan van dat ouder werk maar dat nieuwe werk op primetime Mainstage zal toch alle mensen de tenten injagen?
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Misschien niet helemaal het juiste forum, maar zag geen ander geschikt ticket-topic:
Mijn vriendin en ik hebben twee zondag-tickets. Zij is zwanger en 20 juli uitgerekend. Wij gaan dus niet ;) Maar we hebben de tickets wel gekocht, want we hadden nog een voucher tegoed van € 188,- uit 2020 en die verloopt dit jaar. We hadden dus twee keuzes: het voucher laten verlopen en dus ons geld kwijt zijn, of het voucher verzilveren en die tickets doorverkopen. Dan draaien we in ieder geval geen verlies. Maar nu is er één probleem: Ticketmaster geeft pas 3 dagen voor het festival de tickets af. Dus nu doorverkopen kan blijkbaar nog niet (zie afbeelding) en het is maar de vraag of het 3 dagen voor het festival nog lukt. Weet iemand of ik via Rock Werchter of Ticketmaster de tickets (of de reservering van de tickets eigenlijk) kan aanbieden voor mensen die op de officiële wachtlijst van Rock Werchter staan?

Of iemand op dit forum misschien interesse in deze twee tickets? Ik ben geen troll-account en dan krijg je ze netjes 3 dagen voor het festival! :) We hoeven geen winst te maken, tickets kosten € 127,- per stuk.

Schermafbeelding 2023-04-20 104507.png
 

rw83

Campingartiest
12 apr 2023
78
102
Ik kan niet terugvinden of het al gevraagd is maar wat zal Stormzy voor set gaan neerzetten? Ik ben best fan van dat ouder werk maar dat nieuwe werk op primetime Mainstage zal toch alle mensen de tenten injagen?
Veel respect voor ieders muziekvoorkeur, maar ik heb net Stormzy uitgebreid gespotyfied. Primetime main? Besluit : ik word te oud voor dit. Maar ik weiger halstarrig RW te skippen :) Kan wel best genieten dat de jongere festivalganger zich te pletter amuseert op Stormzy-achtig spul. Vergeef me mijn strenge beoordeling...
 
  • Leuk
Waarderingen: musicislife

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
408
542
Ik kan niet terugvinden of het al gevraagd is maar wat zal Stormzy voor set gaan neerzetten? Ik ben best fan van dat ouder werk maar dat nieuwe werk op primetime Mainstage zal toch alle mensen de tenten injagen?
Je kunt het beste even kijken op setlist.fm, daar kun je de recente selists van bijna alle artiesten vinden. Van Stormzy zie ik in december de meest recente optredens (los van een kort optreden bij de BRIT awards), maar als hij weer gaat touren komen er ongetwijfeld weer nieuwe setlists te staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
240
143
Misschien niet helemaal het juiste forum, maar zag geen ander geschikt ticket-topic:
Mijn vriendin en ik hebben twee zondag-tickets. Zij is zwanger en 20 juli uitgerekend. Wij gaan dus niet ;) Maar we hebben de tickets wel gekocht, want we hadden nog een voucher tegoed van € 188,- uit 2020 en die verloopt dit jaar. We hadden dus twee keuzes: het voucher laten verlopen en dus ons geld kwijt zijn, of het voucher verzilveren en die tickets doorverkopen. Dan draaien we in ieder geval geen verlies. Maar nu is er één probleem: Ticketmaster geeft pas 3 dagen voor het festival de tickets af. Dus nu doorverkopen kan blijkbaar nog niet (zie afbeelding) en het is maar de vraag of het 3 dagen voor het festival nog lukt. Weet iemand of ik via Rock Werchter of Ticketmaster de tickets (of de reservering van de tickets eigenlijk) kan aanbieden voor mensen die op de officiële wachtlijst van Rock Werchter staan?

Of iemand op dit forum misschien interesse in deze twee tickets? Ik ben geen troll-account en dan krijg je ze netjes 3 dagen voor het festival! :) We hoeven geen winst te maken, tickets kosten € 127,- per stuk.

Bekijk bijlage 4653
Ik zou gewoon ticketmaster een mail sturen met de situatie. Met een beetje geluk annuleren ze gewoon de tickets, en storten ze het geld van de voucher terug op je bankrekening.
 
  • Leuk
Waarderingen: Heemstock1

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.969
8.617
Ik kan niet terugvinden of het al gevraagd is maar wat zal Stormzy voor set gaan neerzetten? Ik ben best fan van dat ouder werk maar dat nieuwe werk op primetime Mainstage zal toch alle mensen de tenten injagen?
Hopen op Vossi Bop, Crown, Shut Up, Big Michael, Rainfall en Blinded By Your Grace pt.2. De hitjes dus wel. Heb zelf ook wel wat minder met die laatste, meer ingetogen plaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.169
1.631
Het helpt ook wel dat Stormzy in augustus zijn grootste headline show in Londen gaat geven, en we dus al een stevige opwarmer gaan krijgen voor dat. Full band, alle toeters en bellen ..ik verwacht die echt wel op Werchter.

Denk dat die kerel ook wel weet dat de nummers van dat laatste album minder gaan pakken op een festivalcrowd dan pakweg een Big Michael. Al verwacht ik sowieso ook wel iets als Firebabe..

Ik denk dat Stormzy wel eens de meest spannende headlining set van de vier dagen zou kunnen worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: leon94 en Berninger220

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.167
5.499
Ik verwacht ook veel van Stormzy. Maar niet dat hij zijn gehele productie zal meenemen.

Btw nieuw nummer Ben Howard is uit. Toch met meer tempo. Ben is benieuwd wat dit gaat geven voor zijn setlists.
 

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
141
88
Misschien niet helemaal het juiste forum, maar zag geen ander geschikt ticket-topic:
Mijn vriendin en ik hebben twee zondag-tickets. Zij is zwanger en 20 juli uitgerekend. Wij gaan dus niet ;) Maar we hebben de tickets wel gekocht, want we hadden nog een voucher tegoed van € 188,- uit 2020 en die verloopt dit jaar. We hadden dus twee keuzes: het voucher laten verlopen en dus ons geld kwijt zijn, of het voucher verzilveren en die tickets doorverkopen. Dan draaien we in ieder geval geen verlies. Maar nu is er één probleem: Ticketmaster geeft pas 3 dagen voor het festival de tickets af. Dus nu doorverkopen kan blijkbaar nog niet (zie afbeelding) en het is maar de vraag of het 3 dagen voor het festival nog lukt. Weet iemand of ik via Rock Werchter of Ticketmaster de tickets (of de reservering van de tickets eigenlijk) kan aanbieden voor mensen die op de officiële wachtlijst van Rock Werchter staan?

Of iemand op dit forum misschien interesse in deze twee tickets? Ik ben geen troll-account en dan krijg je ze netjes 3 dagen voor het festival! :) We hoeven geen winst te maken, tickets kosten € 127,- per stuk.

Bekijk bijlage 4653

Ik ben aan het overwegen om naar de zondag te gaan, maar enkel wanneer QOTSA er definitief staat. Echter ga ik me op dit moment er nog niet definitief op vastleggen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.969
8.617
Btw nieuw nummer Ben Howard is uit. Toch met meer tempo. Ben is benieuwd wat dit gaat geven voor zijn setlists.
Ik denk dat zijn setlist weer 75% zijn nieuwe album zal zijn? Tof liedje wel ja. Doet me een beetje aan Spinvis denken op een manier.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.167
5.499
Ik ben aan het overwegen om naar de zondag te gaan, maar enkel wanneer QOTSA er definitief staat. Echter ga ik me op dit moment er nog niet definitief op vastleggen.
Gaan er gewoon staan. Maar kan me wel niet van de indruk ontdoen dat dit pas recent 100% zeker is.
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Ik ben aan het overwegen om naar de zondag te gaan, maar enkel wanneer QOTSA er definitief staat. Echter ga ik me op dit moment er nog niet definitief op vastleggen.
Dat snap ik ook. Let me know, als je tegen die tijd nog interesse hebt en wij ons kaartje nog niet verkocht hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: gy0n

biagio

Nieuw lid
17 jan 2020
4
0
Hi Guys! I don't know if it's the best place to ask question but hope you could help me. I will be staying at Leuven and I am wondering if there will be shuttles or trains running from the town to the festival site, and return after the concerts at night. There are no information about that on the website and maybe some of you who attended previous edition can answer me. Thanks :)
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
691
476
Hi Guys! I don't know if it's the best place to ask question but hope you could help me. I will be staying at Leuven and I am wondering if there will be shuttles or trains running from the town to the festival site, and return after the concerts at night. There are no information about that on the website and maybe some of you who attended previous edition can answer me. Thanks :)

Yes there are free shuttle busses running from the train station in Leuven to the festival site.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken