Misschien niet helemaal het juiste forum, maar zag geen ander geschikt ticket-topic:
Mijn vriendin en ik hebben twee zondag-tickets. Zij is zwanger en 20 juli uitgerekend. Wij gaan dus niet
Maar we hebben de tickets wel gekocht, want we hadden nog een voucher tegoed van € 188,- uit 2020 en die verloopt dit jaar. We hadden dus twee keuzes: het voucher laten verlopen en dus ons geld kwijt zijn, of het voucher verzilveren en die tickets doorverkopen. Dan draaien we in ieder geval geen verlies. Maar nu is er één probleem: Ticketmaster geeft pas 3 dagen voor het festival de tickets af. Dus nu doorverkopen kan blijkbaar nog niet (zie afbeelding) en het is maar de vraag of het 3 dagen voor het festival nog lukt. Weet iemand of ik via Rock Werchter of Ticketmaster de tickets (of de reservering van de tickets eigenlijk) kan aanbieden voor mensen die op de officiële wachtlijst van Rock Werchter staan?
Of iemand op dit forum misschien interesse in deze twee tickets? Ik ben geen troll-account en dan krijg je ze netjes 3 dagen voor het festival!
We hoeven geen winst te maken, tickets kosten € 127,- per stuk.
Bekijk bijlage 4653