Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Wat een sterk optreden van AURORA op Lollapalooza Brazilië zeg:

Zo jammer dat ze vlak voor Iggy Pop geprogrammeerd staat, want voor Iggy Pop ga je op tijd de Barn in moeten zijn.

• Geweldig
Waarderingen: Islaaa en Vicarious
Als QOTSA wegvalt neem ik aan dat Rosalía gewoon doorschuift naar de Main Stage?

Vergeet het. Ze gaan gewoon Lil Nas X bombarderen tot headliner en iets makkelijk als opvulling in de namiddag zetten. Ze hebben het vorig jaar ook zo gedaan met Greta en toen hadden ze nog maanden.

Hoor op kink dat de afzegging te maken zou kunnen hebben met de scheiding van Josh Homme… ga je daar zon tour voor afblazen???? Hoop enorm dat ze ‘gewoon’ naar werchter komen

Hoor op kink dat de afzegging te maken zou kunnen hebben met de scheiding van Josh Homme… ga je daar zon tour voor afblazen???? Hoop enorm dat ze ‘gewoon’ naar werchter komen
de festivals Sonic Temple en Boston Calling staan nog (eind mei)... hopelijk staat deze cancel op zichzelf

Als ze dat vooraf zouden aankondigen dan koop ik alleen daarvoor een vrijdagticket.
ik zou het vet vinden mocht het kunnen gebeuren maar ik weet niet of het agenda wijs enigsinds al mogelijk is voor aurora... dromen mag zeker

Vergeet het. Ze gaan gewoon Lil Nas X bombarderen tot headliner en iets makkelijk als opvulling in de namiddag zetten. Ze hebben het vorig jaar ook zo gedaan met Greta en toen hadden ze nog maanden.
Dat zou voor de hiphopfans wel gunstig zijn, hoeven die niet meer te kiezen tussen Lil Nas X en JID

Wacht even... QOTSA vervangen door Lil Nas X? Euh...

Wacht even... QOTSA vervangen door Lil Nas X? Euh...
Niet vervangen he, Lil Nas X staat er al. En dat is ook gewoon een headlinewaardige naam. Hoogstens een vervanger voor QOTSA wat lager op de bill.

Maar soit, gaat dus niet nodig zijn want QOTSA komt gewoon.

Users who are viewing this thread