Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Goh ja, het is wel de uitbater natuurlijk. En hij heeft er voor gekookt. Klein nuance verschil.
Ik vind het alsnog geen stijl. Klant of uitbater. Een foto van een zieke ster maken om die vervolgens naar de krant te sturen. Laat die man gewoon met rust.

Mijn top 10😎

Sam Fender
Iggy pop
Royksopp
The Hu
Xavier Rudd
Dean lewis
Editors
Charlotte de wit
Paolo Nutini
Sofie Tukker
Lil nas X
Qotsa
Rufuss

Sorry zijn er 13🫣
Maar deze wil ik graag zien! Wat gaat clashen zie ik wel tzt..net waar ik zin in heb (stuiter-relax-of gitaren) 🥳

Ik zou als ik Stromae was (of welke ster dan ook) voortaan ergens anders gaan eten. De krant bellen om te vertellen dat hij er is wezen eten. Meh.
Is iets dat de voorbije weken beetje de trend in de kranten is hier. Denk dat Ashton Kutcher elke stap en elk restaurant van zijn vakantie 3 weken geleden in verschillende kranten stond. Vind wel dat ze als publieke figuur wel vragen mogen krijgen voor een foto of handtekening, maar dan ook het recht om neen te zeggen en al evenzeer het recht om dat anoniem te houden wel gerespecteerd moeten worden.

In elk geval, als Stromae RW cancelt gaan we samen rotte tomaat-garnalen tegen het raam van de zaak gooien!

• Leuk
Waarderingen: mattman en Timmetje
Is iets dat de voorbije weken beetje de trend in de kranten is hier. Denk dat Ashton Kutcher elke stap en elk restaurant van zijn vakantie 3 weken geleden in verschillende kranten stond. Vind wel dat ze als publieke figuur wel vragen mogen krijgen voor een foto of handtekening, maar dan ook het recht om neen te zeggen en al evenzeer het recht om dat anoniem te houden wel gerespecteerd moeten worden.

In elk geval, als Stromae RW cancelt gaan we samen rotte tomaat-garnalen tegen het raam van de zaak gooien!

Mag dat ook tomaat tonijn zijn? De garnalen staan echt te duur om te gooien.

Ik hoop vooral dat Paul netjes de kans krijgt om aan selfcare te doen zonder pottekijkers en dat grote podium mag vullen met zijn talent. Als het door gaat in juni, dan gaat het sowieso een memorabele worden.

Ik vind het alsnog geen stijl. Klant of uitbater. Een foto van een zieke ster maken om die vervolgens naar de krant te sturen. Laat die man gewoon met rust.
Ach ja je weet niet of de uitbater weet had van de ziekte van Stromae. Als je het niet ziet zitten om een foto te maken als bekend persoon kan je ook altijd neen zeggen. Om nu met modder (of tomaat-garnaal ;)) naar die uitbater te gooien is ook wat overdreven imo.

Ach ja je weet niet of de uitbater weet had van de ziekte van Stromae. Als je het niet ziet zitten om een foto te maken als bekend persoon kan je ook altijd neen zeggen. Om nu met modder (of tomaat-garnaal ;)) naar die uitbater te gooien is ook wat overdreven imo.
Ja ik denk dat de kans dat die mens van Stromae zijn situatie afweet vrij klein is. Vind het op zich nu ook niet zo'n vreemde situatie.
Dat even naast het feit dat ik het zelf nooit zou doen, en al zeker niet de krant er voor zou bellen.

Als hij dat niet wist is het iets minder erg natuurlijk (al is de krant bellen wat maf). Ik dacht dat het breed uitgemeten in het nieuws was geweest maar misschien was dat alleen in NL na cancelen Ziggo Dome. :)

mijn top 10 die ik sowieso wel zien. Op volgorde van de dag
1. Holly Humberstone
2. Sam Fender
3. Iggy Pop
4. Spoon
5. The Black Keys
6. Stone
7.Sigur Rós
8. The Murder Capaital
9. The Teskey Brothers
10. Christine and the Queens

• Leuk
Waarderingen: musicislife
22. Technisch gezien zou ik plusdochter moeten zetten, maar na al die jaren is dat plusje zo vervaagd dat we het niet meer gebruiken. Ik begin zelf tegen de 40 aan te tikken, maar ik blijf gewoon met haar concerten en festivals doen. Ik ben ze beginnen mee nemen naar alles toen ze een jaar of 12 was en voorlopig blijft ze de 'ouwe' vragen.

Ga je mee naar Blur en Placebo? Duh. Doen we Alcatraz? Sure. Wat denk je van Gent Jazz? 😁
Ik hoop dat geluk later ook met mijn eigen dochter te kunnen (blijven) hebben.
Vorig jaar is ze als 7-jarige al mee naar Queen geweest in het Sportpaleis. Ze zingt alles mee intussen.
Ook naar Low Fest om White Lies en Editors te zien. Bij White Lies stonden we vooraan en heeft ze de drumstick gekregen. De week nadien ook mee naar Coldplay in Brussel. Intussen is ze 8 jaar en neem ik ze binnenkort mee naar Muse in Malieveld en Nirwana Tuinfeest in augustus.
Ik ben dan zelf al wel mee geweest naar Camille, het werkt in 2 richtingen. :D

Nu de timetable dus online staat begonnen met inluisteren. Paar pagina’s geleden mijn lijstje gestuurd, maar wil daar nu Anna Calvi aan toevoegen. Dat gaat fantastisch worden in die barn

Ik zou als ik Stromae was (of welke ster dan ook) voortaan ergens anders gaan eten. De krant bellen om te vertellen dat hij er is wezen eten. Meh.
Ja, inderdaad.
Er zijn nog wel zaken waar er soms een wall of fame hangt met beroemdheden die er zijn komen eten.
Vraag naar die selfie, vraag eventueel of je hem in de zaak mag hangen, maar loop er toch niet mee te koop naar de pers toe. Dat is gewoon laag en een manier zoeken om gratis publiciteit te krijgen voor je zaak.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Ik ben vooral nog op zoek naar de ene, voor mij onbekende, act die mij Phoebe Bridgers-gewijs kan doen zweven.
Hét concert van deze editie in de undercard...

Laatst bewerkt:
Ik ben vooral nog op zoek naar de ene, voor mij onbekende, act die mij Phoebe Bridgers-gewijs kan doen zweven.
Hét concert van deze editie in de undercard...
Zweven zal je niet, maar The Mary Wallopers kan wel speciaal worden denk ik. Plus al eerder genoemde namen zijn wel aan te bevelen inderdaad.
Touche Amore zou ik ook aanbevelen als minder grote naam.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Als hij dat niet wist is het iets minder erg natuurlijk (al is de krant bellen wat maf). Ik dacht dat het breed uitgemeten in het nieuws was geweest maar misschien was dat alleen in NL na cancelen Ziggo Dome. :)
Neen. Ik vermoed gepost op zijn socials en zo opgepikt door een journalist. Overigens is het ook al voorgevallen dat Stromae een foto, net als Kevin De Bruyne, meermaals geweigerd heeft. Zijn ook artikels over. Dat die in een restaurant werd gespot en mensen die er om kwamen vragen vriendelijk verzocht werden dat niet te doen.

Snap ik ze overigens volledig in. Al vaak gezien, als bvb een bekend figuur op een event gespot wordt en 1 persoon vraagt om een foto, dan volgen er nog 50 anderen.

• Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel

Users who are viewing this thread