Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Tof om Fluorescent Adolescent terug te zien, enkel jammer dat ze het zo traag spelen
Precies het probleem van vandaag de dag met die gasten. Ze verkrachten alles live tegenwoordig. Op Lowlands werd ook veel in 3 versnellingen lager gespeeld. Tijdperk 2005 - 2011 Arctic Monkeys is aan het smelten. Vervelende bijkomstigheid van global warming.

Al jaren 21 nummers. Iets waar de mannen een duidelijke mening over hebben. Ik zou zeggen, maak die stap naar 120 minuten. Maargoed, ergens ook wel prima zoals het is.
Tja dat krijg je als je alles op 70% snelheid speelt. Zouden er gewoon 25 kunnen zijn in dezelfde tijd. Maar wel Fluorescent Adolescent dus dat is leuk!

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Precies het probleem van vandaag de dag met die gasten. Ze verkrachten alles live tegenwoordig. Op Lowlands werd ook veel in 3 versnellingen lager gespeeld. Tijdperk 2005 - 2011 Arctic Monkeys is aan het smelten. Vervelende bijkomstigheid van global warming.
Ja, ze kunnen er live inderdaad helemaal niks meer van...

Ook toen was er kritiek hoor haha. Toen was het ook al saai, liepen mensen weg, was het traag, ongeinteresseer. Bla bla, maar toch blijven ze immens populair. Shows van deze tourleg zien er veelbelovend uit nu, dus ben ook wel weer benieuwd.

Wel nog steeds dezelfde productie als op Pukkelpop zie ik. Dacht dat dat een soort tussen-de-twee oplossing was in aanloop van de echte tour rond The Car.

Verwacht ook veel volk bij Lil Nas X eigenlijk. J.I.D. is een sterke naam maar wel een heel vreemde om tijdens Lil Nas X te zetten. En ik denk dat het oudere publiek op dat moment voor de main zal plakken.

Ook heel benieuwd naar die show, en de respons, wetende dat QOTSA erna speelt.

Ook toen was er kritiek hoor haha. Toen was het ook al saai, liepen mensen weg, was het traag, ongeinteresseer. Bla bla, maar toch blijven ze immens populair. Shows van deze tourleg zien er veelbelovend uit nu, dus ben ook wel weer benieuwd.
Het is ook gewoon smaak natuurlijk. Technisch was het destijds verre van goed. Alex vergat vaak de tekst, het liep wel eens uit de hand, bandleden waren regelmatig flink onder invloed. Ruwe diamant. Helaas nu helemaal glad gepolijst, maar voor grote publiek natuurlijk veel aantrekkelijker.

Ik ben al jaren groot AM fan dus dat is een no-brainer. Maar baal wel van het missen van Rufus Du Sol. Klote clash

• Leuk
Waarderingen: mattman
Ik ben al jaren groot AM fan dus dat is een no-brainer. Maar baal wel van het missen van Rufus Du Sol. Klote clash
Inderdaad wel een klein clashje… Had beide graag gezien. Maar zal ook wel gewoon AM worden bij mij. Blijft toch een band met veel goede nummers.

Inderdaad wel een klein clashje… Had beide graag gezien. Maar zal ook wel gewoon AM worden bij mij. Blijft toch een band met veel goede nummers.
Rüfüs du Sol komt niet zo vaak naar België. OK, Pukkelpop vorig jaar, maar daarvoor was het van 2017 geleden (Les Ardentes). En daarvoor drie keer in een kleinere zaal. Dat is het. Ik heb ze dus nog nooit gezien.

Voorts vind ik dit echt goede dance (mét live-zang), kan wel eens mijn Bicep-moment van 2023 worden. Voor mij ook een clashje hoor, maar op dit moment neig ik naar Rüfüs du Sol.

Rüfüs du Sol komt niet zo vaak naar België. OK, Pukkelpop vorig jaar, maar daarvoor was het van 2017 geleden (Les Ardentes). En daarvoor drie keer in een kleinere zaal. Dat is het. Ik heb ze dus nog nooit gezien.

Voorts vind ik dit echt goede dance (mét live-zang), kan wel eens mijn Bicep-moment van 2023 worden. Voor mij ook een clashje hoor, maar op dit moment neig ik naar Rüfüs du Sol.
Je doet me twijfelen, Everyknight. Zal het van het moment laten afhangen. Ook wel fan van Rufus… Als AM nu eens een zaalshow aankondigde voor het najaar he…

Had de vorige keer ook zo’n momentje toen Fever Ray tegenover de aapjes stond. Gelukkig kan ik die nu zonder schuldgevoelens meepikken.

In Nederland veel te snel uitverkocht.. dus helaas misgegrepen.

En dan kom je op het punt dat AM maar die 1.5 uur speelt. Als ze 2 uur spelen en ik mis het eerste half uur oke.. bij Bruce Springsteen op pinkpop op een gegeven moment een visje gaan halen, biertje, oogjes even dicht en daarna speelt ie nog 15 nummers 😅

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread