Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op zich deze cancels goed voor mij. Vervanging klinkt op eerste gehoor veelbelovend. Daarnaast krijgen The Reytons langere speeltijd en moet ik niet sneller door bij Warhaus
Mooie beloning voor weer een goede line-up, net als vorig jaar. Voelt door de opzet van dat terrein nooit als te druk aan voor mij in tegenstelling tot bijvoorbeeld Pinkpop. Met 80.000 man genieten van live-muziek, zin in!
Mooie beloning voor weer een goede line-up, net als vorig jaar. Voelt door de opzet van dat terrein nooit als te druk aan voor mij in tegenstelling tot bijvoorbeeld Pinkpop. Met 80.000 man genieten van live-muziek, zin in!
Ook zeer veel zin in! Zoveel goede shows in een tijdspanne van 4 daagjes.
Maar vind dat het de laatste paar jaar toch een grens overschreden is qua drukte. Het is ook al geen 80K man meer, maar 85K (of meer) ondertussen... In 2019 was het op veel momenten zo druk dat het stiekem niet leuk meer was.