Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.721
2.401
Doemme.. het wegvallen van Destroy Boys is jammer, maar vooral het feit dat The Reytons nu tijdens Aurora spelen is echt flink kut.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.650
4.663
Op zich deze cancels goed voor mij. Vervanging klinkt op eerste gehoor veelbelovend. Daarnaast krijgen The Reytons langere speeltijd en moet ik niet sneller door bij Warhaus
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.142
8.823
Timetable aangepast maar dat bizarre half uurtje van Squid staat er nog altijd op. Begin schrik te hebben dat het geen foutje is.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.423
3.437
Mooie beloning voor weer een goede line-up, net als vorig jaar. Voelt door de opzet van dat terrein nooit als te druk aan voor mij in tegenstelling tot bijvoorbeeld Pinkpop. Met 80.000 man genieten van live-muziek, zin in!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.142
8.823
Mooie beloning voor weer een goede line-up, net als vorig jaar. Voelt door de opzet van dat terrein nooit als te druk aan voor mij in tegenstelling tot bijvoorbeeld Pinkpop. Met 80.000 man genieten van live-muziek, zin in!
Ook zeer veel zin in! Zoveel goede shows in een tijdspanne van 4 daagjes. šŸ„°

Maar vind dat het de laatste paar jaar toch een grens overschreden is qua drukte. Het is ook al geen 80K man meer, maar 85K (of meer) ondertussen... In 2019 was het op veel momenten zo druk dat het stiekem niet leuk meer was.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.808
3.780
Hmm nu twijfel ik toch om een ticket te kopen. Wilde wachten op goedkopere Ticketswap, maar stel dat er toch niets op komt
Ticketmaster is lekker aan het kloten (hier althans), als je wil betalen een kruis in beeld (hee waar kennen we die van šŸ˜…) en gebeurt er niks meer
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken