Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Combi ticket is binnen! Nu nog een keuze maken tussen een van de regular campings, A1, C3 of C7, iemand advies?

Ja klopt maar 290 euro is veel geld voor een sterk dagprogramma maar met headliners die me niet zoveel zeggen of ik al gezien heb
Klopt, wij vinden de line-up ook iets minder dit jaar, zeker de headliners.
Maar vaak vind ik juist de kleinere bands leuker en verassend. Veel geld, en dan ben je alleen nog maar binnen😏

Klopt, wij vinden de line-up ook iets minder dit jaar, zeker de headliners.
Maar vaak vind ik juist de kleinere bands leuker en verassend. Veel geld, en dan ben je alleen nog maar binnen😏
Ben ondertussen ook overstag gegaan aan mijn fomo en het sterke dagprogramma. Stromae en RHCP vorig jaar gezien, Muse in 2019 en vond ik niet denderend, blijft over: Arctic Monkeys (maar de slechte recensies maken me nu ook niet direct warm) en QOTSA

Ben ondertussen ook overstag gegaan aan mijn fomo en het sterke dagprogramma. Stromae en RHCP vorig jaar gezien, Muse in 2019 en vond ik niet denderend, blijft over: Arctic Monkeys (maar de slechte recensies maken me nu ook niet direct warm) en QOTSA

Rufus Du Sol, Editors - Wardruna, Iggy Pop - Royksopp, Fredje (of Murder Capital) en je hebt alsnog elke dag een mooi einde ;)

• Geweldig
Waarderingen: Islaaa
Donderdag: Compact Disk Dummies - The Mary Wallopers - Zwangere Guy - ... - Sam Fender - The Reytons - Iggy Pop - Stromae

Vrijdag: The Interrupters - Black Box Revelation (niet tot einde) - The Hu - Kasabian - The Black Keys - Pup - Editors - Wardruna/RHCP/huiswaarts

Zaterdag: Vintage Trouble - City and Colour - Stone - Just Mustard - Touché Amoré - The Murder Capital - Muse

Zondag: The Teskey Brothers - Amenra - Nova Twins - Puscifer - Lil Nas X - QOTSA - Arctic Monkeys

De cursieven zal ik nog zien wat mijn vrienden doen, dat zijn geen must see's voor mij. Sommige bands moet ik nog wat extra beluisteren of deze toch de moeite waard zouden zijn tijdens de dode momenten :)

Ik zie edn voorliefde voor de gitaar. Op donderdag Body Type en King Princess misschien in het lege stuk?

Zaterdag geen Interpol?

• Leuk
Waarderingen: JR1
Opvallend dat er toch zoveel mensen Iggy Pop als must-zee aanduiden. Had ik niet per se verwacht, de vorige keer speelde hij vrij vroeg en was de belangstelling niet zo groot herinner ik me.

Ik zit daarmee nog erg in de twijfel. Natuurlijk is Iggy al op leeftijd en ik heb hem nog nooit gezien, hoevaak krijg je die kans nog dat die op een festival staat.

Picture This nog op het kleinste podium en in het donker lijkt me fantastisch. Lijkt me erg sterk live.

Keuzes keuzes...

Opvallend dat er toch zoveel mensen Iggy Pop als must-zee aanduiden. Had ik niet per se verwacht, de vorige keer speelde hij vrij vroeg en was de belangstelling niet zo groot herinner ik me.

Ik vrees dat ik hem met pijn in het hart ga moeten missen door Aurora, maar ga het toch proberen ;)

Zien we de stilte rond Stromae als iets goeds of iets zorgwekkends?

Ik kan me wel bedenken dat je als festival tegen bepaalde datum aan nieuws wil hebben om (in het allerslechtste en ongewenste geval) andere opties finaal te bevestigen, waarbij moest ik het zijn dat begin mei als finale datum zou zijn voor een festival dat plaatsvindt in juni.

Zien we de stilte rond Stromae als iets goeds of iets zorgwekkends?

Ik kan me wel bedenken dat je als festival tegen bepaalde datum aan nieuws wil hebben om (in het allerslechtste en ongewenste geval) andere opties finaal te bevestigen, waarbij moest ik het zijn dat begin mei als finale datum zou zijn voor een festival dat plaatsvindt in juni.
Ik denk dat de stilte nog niets wil zeggen. Ik hoop wel op uitsluitsel tussen nu en half mei.

• Leuk
Waarderingen: pigital
Ik zie edn voorliefde voor de gitaar. Op donderdag Body Type en King Princess misschien in het lege stuk?

Zaterdag geen Interpol?
Dankjewel voor de tips, ga ze zeker eens dieper beluisteren :)

Interpol al vaak geprobeerd te luisteren, maar op één of andere manier trekt het me weinig aan (kan het niet verklaren want in theorie zou ik het wel moeten kunnen pruimen).

Ik was erbij bij Iggy Pop in 2016(?) en dat was echt een fenomenaal optreden. Laatste plaat ook wel wat liggen luisteren toen die uitkwam dus ik kijk zeker wel uit naar zijn optreden in The Barn

Ik was erbij bij Iggy Pop in 2016(?) en dat was echt een fenomenaal optreden. Laatste plaat ook wel wat liggen luisteren toen die uitkwam dus ik kijk zeker wel uit naar zijn optreden in The Barn
Iggy was in 2016 best leuk (een 7'tje) maar had er toch ook ergens meer van verwacht. Misschien lag het aan het apathisch publiek hoor. Herinner het me als een toffe manier om een reeks goede concerten mee in gang te trekken (Iggy, Last Shadow Puppets, Beck, Florence).

• Leuk
Waarderingen: Greyhound
Zou bij Röyksopp de tent vol zijn? Die wil ik echt zien, maar Iggy Pop ook😅
Anders wordt het eerder vertrekken

Ook clasht bij mij Sofi Tukker en Paolo nutinu😩…. Damn

Btw nieuw nummer Ben Howard is uit. Toch met meer tempo. Ben is benieuwd wat dit gaat geven voor zijn setlists.
Bij Howard is de setlist meestal 90% het laatste album (dus nu degene die gaat verschijnen half juni) pus nog een tweetal oudere nummertjes.

Dus dat nieuwe album goed luisteren is de boodschap. Loop nog niet warm van dat eerste liedje eerlijk gezegd.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread