Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
214
136
Volgens deze clashfinder trouwens geen Rosalia/QOTSA en Stormzy/Iggy Pop clash. Deze mag het wel worden van mij:

Lijkt mij dat ze de 2 grootste area's toch niet tegenover elkaar zetten en gelijk laten spelen? En de 2 kleinste tegenover elkaar. Ik zou de Main tegenover klub c en Barn tegenover slope doen. De meeste mensen kopen hun kaartje om de grootste namen te zien. Dan zou je nu dus maar de helft daarvan kunnen zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vicarious en Paddy

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Clashfinders van 2022 en 2019 lijken te zeggen dat het wat wisselend is, wel wat vaker Main en Klub tegelijk ja
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Lijkt mij dat ze de 2 grootste area's toch niet tegenover elkaar zetten en gelijk laten spelen? En de 2 kleinste tegenover elkaar. Ik zou de Main tegenover klub c en Barn tegenover slope doen. De meeste mensen kopen hun kaartje om de grootste namen te zien. Dan zou je nu dus maar de helft daarvan kunnen zien.
Ja snap ik, denk dat het meestal wel zo is, wordt de Main altijd wel geschrankt met de Slope.

Ik hoop alleen dat het deze wordt, voor mij echt de meest gunstige clashfinder die ik al gezien heb.
- Na Stormzy rustig naar Iggy Pop (en Stromae missen is niet zo'n ramp)
- Na QOTSA naar Rosalia (tijdens AM)
- Na The Murder Capital nog wat tijd om op tijd naar Fred Again te geraken.
- Sigur Ros lekker tijdens dat akelige Machine Gun Kelly
 
12 nov 2016
650
389
Precies dat. Samen met vrienden op Werchter bij Byrne lyrisch. Wilden buiten gelijk tickets bestellen voor Afas. Was al uitverkocht. Later in de bios de film gezien. Was aardig. Totaal geen enthousiasme van onze kant. (Jaja. Ik weet een bios kan je niet vergelijken met een live act)
Die Spike Lee verfilming van American Utopia was saai. Kwam niet over vergeleken met die show van Byrne in het echt zien.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Wat een show van de Maestro gisteren. Al is het dezelfde productie en tralalie en tralala, wat een hoogtepunt gaat dit worden op de wei. 100 procent zeker van dat de man de rest gewoon naar huis speelt. Hulde. Wat een overwinningstocht.
Hoelang duurde de show ongeveer?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Hoelang duurde de show ongeveer?
Anderhalf uur. Dus ik verwacht weinig tot geen verrassingen komende zomer, maar het is echt wel een plaatje die show.

Alleen eindigen met een a capella versie van Mon Amour, dat lijkt me niet te gaan werken op een wei van die grootte. Zal zoals op Boutique weer in de buik van de set verdwijnen en eindigen met Alors on Danse. Dan is het 1 op 1 identiek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Anderhalf uur. Dus ik verwacht weinig tot geen verrassingen komende zomer, maar het is echt wel een plaatje die show.

Alleen eindigen met een a capella versie van Mon Amour, dat lijkt me niet te gaan werken op een wei van die grootte. Zal zoals op Boutique weer in de buik van de set verdwijnen en eindigen met Alors on Danse. Dan is het 1 op 1 identiek.
Antwoord op de spoiler: hij deed dit op NOS Alive wel gewoon vorig jaar
 

CalvinWeirFields

Playlistbediener
12 okt 2021
30
7
Hey! Domme vraag misschien, maar weet iemand hoe het nu zit met kopen en verkopen van tickets? Zie dat het op Ticketswap niet mogelijk is (afgelopen jaar wel gewoon) en zoek campingtickets?
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Royke en b_lars

Gebruikers die dit onderwerp bekijken