Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.722
1.886
Jullie hebben gelijk. De NOS alive site is nog van 2022.. pffff. sorry.
They updated their social media and website, started ticket sales, added a "Wake up" gif on Twitter. The announcement is definitely imminent,
Aldus de kenners op efest........
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
Toch jammer dat die knul zoveel kritiek te verwerken krijgt. Misschien was Habibi ook niet ideaal als eerste single. Dat nieuwe album is toch gewoon oerdegelijk. Veel radiohead vibes. Live is hij ook ijzersterk. Wordt een topshow in 1 van die tenten.
ik heb geen kritiek op tamino,
was gewoon een grapje
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.183
3.004
Damien Rice lijkt me ook wel een kanshebber voor een spot op Live is Live.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.633
892
Met Blur en de Foo´s erbij zou ik in ieder geval heel waarschijnlijk weer aanwezig zijn volgend jaar

Zou mooi zijn, maar ik vrees dat het maar één van de twee zal worden.

Blur waarschijnlijk headliner op vrijdag.
En ook al vind ik echt dat de donderdag nog een grote headliner verdient, waarschijnlijk zal Stromae afsluiten en plaatsen ze er gewoon nog een sub à la Oscar & The Wolf bij (helaas...).
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Zou mooi zijn, maar ik vrees dat het maar één van de twee zal worden.

Blur waarschijnlijk headliner op vrijdag.
En ook al vind ik echt dat de donderdag nog een grote headliner verdient, waarschijnlijk zal Stromae afsluiten en plaatsen ze er gewoon nog een sub à la Oscar & The Wolf bij (helaas...).
Oscar voor Stromae? Twee Belgen na elkaar zou too much zijn nu.

Hoop op dit moment meer op Blur dan de FF, dat zeker.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sakke en Everyknight

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Oke, volgens nog een insider op Efestivals gaat Primavera volgende week hun lineup droppen.

En hij verwacht dat Kendrick Lamar erop zal staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
191
98
Denk dat ze een tijdje niet goed wisten wat doen na overlijden Hautekiet. Mooi dat ze een nieuwe wind hebben aangedurfd. Is inderdaad prima gedaan.
Boek Kiet cadeau gekregen, aanrader!! Staan alle mooie affiches, polsbandjes etc, wat hij gemaakt heeft in…
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Zou mooi zijn, maar ik vrees dat het maar één van de twee zal worden.

Blur waarschijnlijk headliner op vrijdag.
En ook al vind ik echt dat de donderdag nog een grote headliner verdient, waarschijnlijk zal Stromae afsluiten en plaatsen ze er gewoon nog een sub à la Oscar & The Wolf bij (helaas...).
Blur als grootste headliner op vrijdag is recept voor een desastreuze verkoop. Niet alleen voor de dagtickets, maar ook voor de weekendtickets is dat niet goed. Voorlopig staat er nog geen stadionheadiner op de line-up en die heeft Werchter doorgaans wel nodig om uit te verkopen. Het is op donderdag voor Stromae of het is niet voor Blur.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.169
4.316
Zou mooi zijn, maar ik vrees dat het maar één van de twee zal worden.

Blur waarschijnlijk headliner op vrijdag.
En ook al vind ik echt dat de donderdag nog een grote headliner verdient, waarschijnlijk zal Stromae afsluiten en plaatsen ze er gewoon nog een sub à la Oscar & The Wolf bij (helaas...).
Op die donderdag verwacht ik toch wel iets groters dan Oscar. Op zijn minst een Florence and the Machine, maar eerder toch een FF of Blur.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Zowel donderdag is het zaak om er nog iets groot voor te zetten, als vrijdag een grote band te kunnen presenteren. Want inderdaad, verkoop kan wel is tegenslagen die dagen.

En inderdaad, Blur kan die vrijdag niet dragen, niet alleen. Maar ik sluit zowel donderdag als zaterdag niet uit, maar ik zie het even goed gebeuren dat ze niet naar RW komen:
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en theblackmadness

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.633
892
Op die donderdag verwacht ik toch wel iets groters dan Oscar. Op zijn minst een Florence and the Machine, maar eerder toch een FF of Blur.
Ja, dat hoop ik dus ook, hé... Maar Blur én FF lijken opeens te veel van het goede.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken