Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

pigital

Dagopener
15 okt 2018
717
649
Denk dat dit meer hoort bij het happy imago dat het festival wil uitstralen, niet?
Of (hier komt een giga complottheorie) er gecommuniceerd werd welke namen er gingen zijn en ze daarop hun visuals aangepast hebben. One Kiss playlist visual gemaakt hadden, uiteindelijk niet doorging, deze dan snel aangepast is naar Blow Kiss om in de richting te wijzen van Major Lazer in de plaats omdat die er niet zullen staan.

Soit, wordt tijd dat er nieuwe namen aankomen want ik begin duidelijk al dingen te zien die er niet zijn. Je kan wel raden hoe het komt dat ik geen enkel jaar de Mol juist kan raden :poop:

foil hat tinfoil kevin GIF by The Tick
 
  • Haha
Waarderingen: jonasvh

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.952
6.212
Volgens de Spotify-pagina van Travis Scott heeft ie een evenement op 30 juni in Milaan, dat is dus meteen de naam voor I-Days. Zie ook de Instagram-pagina, of liever de comments, van het festival.

Niets voor RW, want ja.. hiphop. Wel goeie naam voor Dour / Les Ardentes.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Ik verwacht wel echt namen deze week. Benieuwd of het al voor vandaag 16u is, of eerder dinsdag/woensdag.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.952
6.212
Volgens de Spotify-pagina van Travis Scott heeft ie een evenement op 30 juni in Milaan, dat is dus meteen de naam voor I-Days. Zie ook de Instagram-pagina, of liever de comments, van het festival.

Niets voor RW, want ja.. hiphop. Wel goeie naam voor Dour / Les Ardentes.

Voila.

Morgen NOS Alive, Mad Cool..? Nog weinig teken van leven wel bij die eerste..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken