Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Blur en Editors?
Misschien wel, maar er moet zeker nog een 'grootverkoper' bij, zoals bv. Metallica, Red Hot Chili Peppers of Pearl Jam dat zijn.

Foo Fighters lijkt de grootste kans te maken volgens de geruchten (?). Anders Guns N' Roses. Verder zijn er niet zo veel namen 'in omloop', of het zou toch Eminem of Rolling Stones moeten zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Misschien wel, maar er moet zeker nog een 'grootverkoper' bij, zoals bv. Metallica, Red Hot Chili Peppers of Pearl Jam dat zijn.

Foo Fighters lijkt de grootste kans te maken volgens de geruchten (?). Anders Guns N' Roses. Verder zijn er niet zo veel namen 'in omloop', of het zou toch Eminem of Rolling Stones moeten zijn.
Of Billie.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Eerst zien en dan geloven. Kendrick zou samen met DM meteen bij de duurste namen zitten die ze al gehad hebben.
Klopt. Denk dat Kendrick wel anderhalf tot 2 mill zal vragen ofzo. Obsceen, ma bon.. Primavera kijkt op zich niet op een headliner meer of minder..
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Zijn die echt duurder dan pakweg Radiohead, Arctic Monkeys, Miley Cyrus, The Strokes,...?
Zitten beide ongeveer in die prijsklasse denk ik? (Radiohead zal daar wel de duurste zijn).

Waarmee ik bedoel: ze zouden 2 van die dure namen op 1 editie hebben.
 

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.312
1.172
the war on drugs op repeat of eerder naar iets kleiners?
regardless waar ze staan, moet ik wel even terug naar toe.
for emotional reasons
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
the war on drugs op repeat of eerder naar iets kleiners?
regardless waar ze staan, moet ik wel even terug naar toe.
for emotional reasons
was hier ergens gepost dat die op Live is Live zouden staan volgend jaar geloof ik en dat dit deze week bekend zou worden gemaakt
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
was hier ergens gepost dat die op Live is Live zouden staan volgend jaar geloof ik en dat dit deze week bekend zou worden gemaakt
Niet zeker of iemand dat hier heeft gepost, maar lijkt me wel dat zij de grootste kanshebber zijn nadat ze eerder Werchter hebben aan gedaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: reaper

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.312
1.172
Niet zeker of iemand dat hier heeft gepost, maar lijkt me wel dat zij de grootste kanshebber zijn nadat ze eerder Werchter hebben aan gedaan.
top en dan in het zand ocean in between the waves

perfecte locatie en ga ik het dus niet droog houden alweer.
hoop dat het dit wordt

also tijd voor wat namen!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Ik vermoed dat Mad Cool, zoals ze dat altijd doen, rond de klok van 12u met namen gaan komen. Vannacht werd alleszins een laatste teaser voor komende editie gedropt. NOS Alive nog steeds nada.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken