Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.531
4.877
Ach, er zijn ook jaren geweest dat we op deze datum nog geen enkele naam hadden…

Hopelijk morgen een pakketje en dan wekelijks tot de kerst namen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Arcade Fire en The Strokes naar Cala Mijas op eind augustus. Beide niet per se verwacht dat ze EU festivals gingen doen.

En eind augustus is ver weg, maar pakweg Nick Cave tourde dit jaar van mei tot en met september . Ook Gorillaz tourt meestal zo lang.
 
Laatst bewerkt:

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
388
489
Arcade Fire en The Strokes naar Cala Mijas op eind augustus. Beide niet per se verwacht dat ze EU festivals gingen doen.

En eind augustus is ver weg, maar pakweg Nick Cave tourde dit jaar van mei tot en met septeber. Ook Gorillaz tourt meestal zo lang.
Stemt wel hoopvol voor mijn andere grote liefde Lowlands...
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Het eerste festival dat AF durft aan te kondigen. Zullen wel velen volgen nu helaas.

Oh en The Strokes. Vroeger zo zeldzaam in Europa, nu quasi jaarlijks. Opvallend
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
388
489
Het eerste festival dat AF durft aan te kondigen. Zullen wel velen volgen nu helaas.

Oh en The Strokes. Vroeger zo zeldzaam in Europa, nu quasi jaarlijks. Opvallend
"Moeten" we AF definitief "cancellen"? Ik heb me nog niet verdiept in die zaak... Misschien omdat het een van mijn favoriete bands is, mixed emotions.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Arcade Fire en Travis Scott. Het is de dag van de controversiële headliners.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.075
1.370
Oprechte vraag aan de mensen die AF liever even niet zien passeren. Luisteren jullie wel nog nummers van hun op spotify?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.654
7.629
Nee. Enige moment waarop ze hier nog uit de boxen klinken is als Kink een nummer van ze afspeelt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken