Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
mag snoop dogg nog ergens aan de bak komen ?Hij is tenslotte aangeklaagd voor moord. Ik vind niet dat wij de mensen zijn die moeten beslissen hoe lang iemand moet wachten om weer te mogen optreden. Ik bedoel zie naar As I lay dying die op alcatraz stond dit jaar, de zanger had net 6 jaar vast gezeten. als iemand tijd doet en daarna vrij komt kan je zeggen, zijn tijd zit er op, maar bij aanklachten zonder trial zitten we precies in limbo waar niemand kan zeggen hoe lang een artiest cancelled is.
Dat maak je toch voor jezelf uit zoals hier al meerdere keren is aangehaald vandaag.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Natuurlijk is het vreselijk moedig om naar voor te komen. Maar is een proces volgens jou dan niet meer nodig? Zodat we weten wat nu klopt en wat niet?
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
We hebben trouwens dringend nood aan nieuwe namen, als we ons hier weer mee bezig houden
 
12 nov 2016
670
398
Natuurlijk is het vreselijk moedig om naar voor te komen. Maar is een proces volgens jou dan niet meer nodig? Zodat we weten wat nu klopt en wat niet?
Voor mij verschilt het echt iedere keer afhangend van de informatie en bijbehorende details die naar buiten komen, en dat kan natuurlijk ook weer veranderen wanneer er nieuwe informatie verschijnt (zoals met het Johnny Depp/Amber Heard koppijndossier). Maar in de ergste gevallen is het wat mij betreft genoeg reden om tot een persoonlijk oordeel te komen.
 

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Niet de grootste namen maar bestaat er een kans dat we bvb een Archive en een Suède nog eens mogen verwelkomen op de undercard? Archive was gepland in 2020 en met die laatste 2 fantastische singles van Suède mogen die van mij gerust nog wel eens langs komen in 1 van de tenten ipv op een Crammerock zoals in 2021 gepland was.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.193
1.218
Niet de grootste namen maar bestaat er een kans dat we bvb een Archive en een Suède nog eens mogen verwelkomen op de undercard? Archive was gepland in 2020 en met die laatste 2 fantastische singles van Suède mogen die van mij gerust nog wel eens langs komen in 1 van de tenten ipv op een Crammerock zoals in 2021 gepland was.
Archive, fantastische band natuurlijk, maar omwille van een kankerbehandeling bij Darius Keeler is heel hun zaaltour verschoven naar najaar 2023, dus een kleine kans voor zomerfestivals in 2023 denk ik.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.611
7.668
Nadat wij bij Graspop de laatste weken steeds aan de beurt zijn geweest, mogen jullie wel weer een keertje. Hup, Werchter! Maak de mensen blij hier.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cisseman en mattman

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.422
653
Mad Cool na eergisteren 2016 en gisteren 2017 nu een 2018 filmpje op de socials. Voorspelling dat maandag/woensdag 2023 'aan de beurt is' lijkt wel hout te snijden.
Dinsdag dan.

Vandaag 2019, morgen en zondag niets want geannuleerde edities, maandag 2022. En dinsdag komt NOS Alive met namen, dat vaak overlap heeft met Mad Cool.
 

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Archive, fantastische band natuurlijk, maar omwille van een kankerbehandeling bij Darius Keeler is heel hun zaaltour verschoven naar najaar 2023, dus een kleine kans voor zomerfestivals in 2023 denk ik.
Ah oei dat wist ik niet. Damn, das klote voor hem. Hopelijk komt hij er helemaal door!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken