Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Yikes! Dit gaat nog een staartje krijgen zo.

Wel opvallend dat Humo, mediasponsor van het festival, dit item deelt.
Deels eens, deels oneens. Als je de stage open maakt kunnen er niet méér mensen in, alleen meer mensen hebben het idee dat ze iets meekrijgen. Dat is dan ook wat ze 't best kunnen doen..?

Yikes! Dit gaat nog een staartje krijgen zo.

Wel opvallend dat Humo, mediasponsor van het festival, dit item deelt.
Gewoon belachelijk.
Je gaat naar een festival en je weet dat de barn max 25k is. Boek dan je ticket vr een zaalshow. Veiligheid is ook belangrijk. Je weet op een festival dat de kans erin zit dat een stage vol is. Ga op tijd of kies wat anders

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Wat een stelletje azijnpissers hier. Vooral degenen die thuis zitten om alles af te kunnen zeiken.

Wat een prachtig megalomane show van Muse was dat ! Dit is samen met Stromae veruit het meest coole concert dat ik dit jaar heb gezien.

Dit moet er zelfs van achteraan de wei ongelooflijk hebben uitgezien.
Wat hadden RHCP gisteren bij ? Hun instrumenten, en Kiedis had voor de gelegenheid iets fluo aangedaan. Voor de rest gewoon het LED scherm waar elke band op de main mee speelt. Phoning it in.

Dit was meer dan headline waardig.
Retestrak gespeeld en gezongen. Beresterke nummers. En dan die show er bovenop.

Voor mij gaat hier niets mee over dit weekend.

Sigur Ros vanop de vijfde rij en The Murder Capital vanop de tweede rij waren absolute hoogtepunten. Die van die laatste groep moet opletten dat hij niet zo nep en zo'n poser wordt dan die frontman van The 1975. De grens is dun. Vintage Trouble ook authentiek zeg.

Verrassing van het festival tot nu toe: Muse. Vond ze vrij OK :) Speelt wel mee dat ik ze jaren genegeerd heb.

Users who are viewing this thread