Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Laatste nummers zijn weer lekker vlammen (letterlijk en figuurlijk). Headlineshow, waarbij ik bij 3 tot 4 nummers uit mijn dak ga, 5 tot 6 nummers prima meega en bij 3 tot 4 nummers zou weglopen.
Het is inderdaad zo onderhand echt extreem vermoeiend dat jij alles wat je zelf niet zo leuk vindt gelijk maar kutmuziek noemt. Blij dat je het inmiddels zelf ook door hebt.
Muse gelaten voor wat het is (echt alle hoop op AM qua afsluiters voor mij…) maar daarvoor wel een heel intens en aanstekelijk The Murder Capital gezien!
Muse gelaten voor wat het is (echt alle hoop op AM qua afsluiters voor mij…) maar daarvoor wel een heel intens en aanstekelijk The Murder Capital gezien!
TMC live echt nog geen slechte show gezien. Ook hier weer retestrakke show en gelukkig naar huis. De bombast van Muse viel daarna niet lekker dus maar naar onze studio en met de ramen dicht genieten van een Duvel. Als ik commentaar lees goede beslissing, want compliance en we are fucking fucked is overkill.