Ook vanwege het simpele feit dat klagers zich meer laten horen dan mensen die tevreden zijn. Welke keuze een festivalorganisatie maakt, klagers zijn er altijd.Even een discussie op gang trappen waarnaar ik wel benieuwd ben: ik lees vaak de kritiek (al dan niet terecht) dat werchter qua headliners vaak in herhaling valt: Muse, The Killers, Pearl Jam,... anderzijds komt er dan kritiek (al dan niet terecht) op nieuwe headliners zoals Imagine Dragons.. welke headliners komen er voor jullie dan in aanmerking op voorwaarde dat ze dus enerzijds niet op herhaling zijn en anderzijds credible zijn.. zo groot is de vijver om uit te vissen toch ook niet? Zeker in het opzicht dat bepaalde namen te groot zijn zodat het voor de organisaties gerechtvaardigd is om ze 'weg te zetten' op een afzonderlijk evenement. Dan wordt de vijver alleen maar kleiner.. dus ben eens benieuwd aan welke namen jullie dan denken
Ik hoop zelf dat RW wat nieuwe headliners de kans durft te geven, er lopen genoeg hele goeie (nieuwe) bands rond. Helaas realiseren de festivalorganisaties dat het dezelfde namen die altijd de tickets hebben verkocht, waardoor er logischerwijs aan vastgehouden wordt. Maar hierover hebben we een maand of 2 geleden al een leuke discussie gevoerd in het Lowlands topic