Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.582
4.520
Respect! Ik zie liever 4 a 5 shows echt heel goed dan dat ik er een sport van maak en overal achteraan moet staan :)
Op Graspop is het wel veel makkelijker om bijna overal ook gewoon nog een goede spot te hebben bij zo´n druk schema. Op Rock Werchter calculeer ik dit inderdaad in dat ik bij shows waar ik vanvoor wil staan toch sneller heen ga, waardoor mijn schema op RW iets rustiger is
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
521
586
Wat een teringzooi op camping the Hive. Alles gaat vakje voor vakje langzaam open waardoor er dus lange rijen ontstaan. Onze groep (en meerdere groepen) zijn uiteindelijk opgesplits
Ook nergens gratis drinkwater bij de kitchen stands
 
  • Wow
Waarderingen: Royke

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.640
893
IG

Barn nog altijd die kleine schermpjes vanbinnen zie ik…Vraag me af of de nieuwe layout het rode kruizenprobleem zal verbeteren.
Dat lijkt idd wel een gemiste kans... 🥺
Dat volledige rode stuk errond had best wel scherm mogen geweest zijn...
Podiumopstelling lijkt eigenlijk gewoon hetzelfde als vroeger.
 

RookieJur

Playlistbediener
27 mei 2023
5
0
Security agent horen zeggen dat 41% van de tickets binnen was terwijl al 57% van the hive vol ligt...
Tentjes zijn te ver uit elkaar gezet waardoor ze een lange tijd hebben gewacht om een extra zone open te doen.
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
700
641
Security agent horen zeggen dat 41% van de tickets binnen was terwijl al 57% van the hive vol ligt...
Tentjes zijn te ver uit elkaar gezet waardoor ze een lange tijd hebben gewacht om een extra zone open te doen.
Soms is de tent er eerder dan de bezoeker.

Bv groepje van 4 die al een tent of 7 zet omdat de rest later is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raoul en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken