Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Vanaf hoe laat denken jullie dat die gevreesde rode kruisen aan The Barn gaan hangen voor het optreden van Editors (startuur 21u50) ?

Even snel na Fever Ray (einduur 21u50) The Barn binnenglippen zit er niet in zeker ?
Ik heb nog nooit taferelen geweten dat die meer dan een half uur op voorhand op rood stond (iemand hier wel?). Maar wel vrij zeker dat hij voor aanvang van de show vol gaat zitten. Dus Fever Ray uitzien zit er niet echt in denk ik.

Was er trouwens oorspronkelijk geen overlap tussen RHCP en Editors? Die lijkt precies weggewerkt te zijn of herinner ik me dit fout?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.941
8.585
Ik heb nog nooit taferelen geweten dat die meer dan een half uur op voorhand op rood stond (iemand hier wel?). Maar wel vrij zeker dat hij voor aanvang van de show vol gaat zitten. Dus Fever Ray uitzien zit er niet echt in denk ik.

Was er trouwens oorspronkelijk geen overlap tussen RHCP en Editors? Die lijkt precies weggewerkt te zijn of herinner ik me dit fout?
Nee die was er nooit. Was altijd tussen Liam en Editors. Al vind ik de overlap Liam-Editors wel nog groter dan RHCP-Editors qua publiek...
 
  • Leuk
Waarderingen: neracroft

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
190
98
Vanaf hoe laat denken jullie dat die gevreesde rode kruisen aan The Barn gaan hangen voor het optreden van Editors (startuur 21u50) ?

Even snel na Fever Ray (einduur 21u50) The Barn binnenglippen zit er niet in zeker ?
Als wij graag iets willen zien in de Barn dan lopen we er zeker na dat de laatste er opgetreden heeft die kant op, bij Editors zeker doen…vol is vol, je komt er echt niet meer in, en zorg voor een lege blaas en volle beker, ook daarvoor moet je de Barn uit, dat zouden ze wat mij betreft anders aan mogen pakken! Dat je niet je plek kwijt bent…
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.986
2.026
Vanaf hoe laat denken jullie dat die gevreesde rode kruisen aan The Barn gaan hangen voor het optreden van Editors (startuur 21u50) ?

Even snel na Fever Ray (einduur 21u50) The Barn binnenglippen zit er niet in zeker ?
Na Black Keys nog even naar het gemak en nog wat eten en dan als Howard gedaan heeft de Barn binnenglippen, ik neem het risico niet.
Als je Fever wil zien is het inderdaad wel een zure.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.941
8.585
Na Black Keys nog even naar het gemak en nog wat eten en dan als Howard gedaan heeft de Barn binnenglippen, ik neem het risico niet.
Als je Fever wil zien is het inderdaad wel een zure.
Ja, dit vooral. Fever Ray nu mijn grootste must die dag, maar daarna ga ik toch voluit voor Editors. Gelukkig ben ik ook wel benieuwd naar Wardruna, dus @MrScissorhands , dat lijkt me een prima alternatief voor de peppers.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
933
967
Heb al wat naar Sons geluisterd ook. Beetje hit-and-miss. Sommige nummers wel sterk, andere die me weinig doen.

Wardruna moet ik nog een kans geven.
 

DrTim0n

Playlistbediener
5 jun 2021
23
6
Editors staat bij mij ook erg hoog op het lijstje die dag, ik gok dat ik bij Ben Howard al in of bij de Barn ga staan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.941
8.585
Wij gingen voor het laatste nummer van Fever Ray richting de Barn voor Editors...
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
712
643
Wij gingen voor het laatste nummer van Fever Ray richting de Barn voor Editors...
Lekker risky, denk voor Editors wel iets te risky als je ze in de tent wil zien op een beetje deftige plek :) Blijft altijd rare dingen met mensen doen in België en specifiek op Werchter, zou me niet verwonderen dat je er 30 min op voorhand al niet meer bij kan.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.962
538
Misschien toch ook maar eens Wardruna checken. Ook hier zeer waarschijnlijk Fever Ray uitkijken, klein stukje Liam meepikken misschien en dan maar Wardruna? Of me weer ergeren aan RHCP, we zien het wel. Ben bang dat de rest van de groep wel RHCP (en misschien ook wel Editors een half uur van tevoren) gaat kijken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken