Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zou kunnen dat ze samen optrekken, maar ik zie het ook gebeuren dat DTRH een artiest van Werchter boekt die nog niet voor DTRH op de line up staat, e.g. oscar & the wolf, arctic monkeys (disclaimer: niet gekeken of ze beschikbaar zijn)
Dat zou inderdaad kunnen, maar Oscar & The Wolf zie ik ze toch niet doen. Die staat al als headliner op Best Kept Secret en daar lijken ze de tickets niet aan de straatstenen kwijt te geraken.
Lenny Kravitz, Billie Eilish and H.E.R. will team with advocacy nonprofit Global Citizen for a free concert in front of the Eiffel Tower designed to convince world leaders to take further action against climate change. “Power Our Planet: Live in Paris” is set for June 22.
Jammer dat Billie al op PKP staat en het daar nog niet uitverkocht is, anders zou ik denken dat ze wel eens zot kunnen doen gezien Herman ook in een interview al eens gezegd heeft hoe graag ze Billie willen/wouden strikken voor RW.
En Lenny Kravitz heeft niet meer getourd sinds 2019 en heeft verder helemaal geen concerten gepland, dus het is niet alsof die even een headline setje uit zijn mouw kan komen schudden.
En Lenny Kravitz heeft niet meer getourd sinds 2019 en heeft verder helemaal geen concerten gepland, dus het is niet alsof die even een headline setje uit zijn mouw kan komen schudden.