Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
141
164
Zou kunnen dat ze samen optrekken, maar ik zie het ook gebeuren dat DTRH een artiest van Werchter boekt die nog niet voor DTRH op de line up staat, e.g. oscar & the wolf, arctic monkeys (disclaimer: niet gekeken of ze beschikbaar zijn)
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
954
993
Dat zou inderdaad kunnen, maar Oscar & The Wolf zie ik ze toch niet doen. Die staat al als headliner op Best Kept Secret en daar lijken ze de tickets niet aan de straatstenen kwijt te geraken.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
713
645
Lenny Kravitz, Billie Eilish and H.E.R. will team with advocacy nonprofit Global Citizen for a free concert in front of the Eiffel Tower designed to convince world leaders to take further action against climate change. “Power Our Planet: Live in Paris” is set for June 22.
Jammer dat Billie al op PKP staat en het daar nog niet uitverkocht is, anders zou ik denken dat ze wel eens zot kunnen doen gezien Herman ook in een interview al eens gezegd heeft hoe graag ze Billie willen/wouden strikken voor RW.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
954
993
En Lenny Kravitz heeft niet meer getourd sinds 2019 en heeft verder helemaal geen concerten gepland, dus het is niet alsof die even een headline setje uit zijn mouw kan komen schudden.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.166
4.309
En Lenny Kravitz heeft niet meer getourd sinds 2019 en heeft verder helemaal geen concerten gepland, dus het is niet alsof die even een headline setje uit zijn mouw kan komen schudden.
Denk dat Lenny wel genoeg podiumervaring heeft om dat te kunnen ondervangen.
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Ik kan me herinneren dat ik niet eens meer de moeite heb gedaan om mijn schoenen schoon te maken bij thuiskomst, ik heb ze direct weggegooid.
ik kan mij nog herinneren dat ik met laarzen liep op de camping, en elke stap de laars in de modder bleef hangen en mijn voet/been eruit floepte.

Verder fantastische werchter editie.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
954
993
Denk dat Lenny wel genoeg podiumervaring heeft om dat te kunnen ondervangen.
Hij wel, maar hij moet wel een band samenstellen dan die een setlist moet inoefenen voor één of twee shows.

Die gaat daar niet op zijn eentje met een achtergrondbandje een headline show spelen...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.979
8.632
Bedoelen jullie die annulatie van zijn Northside show? (Sam Fender)
Neen we bedoelden nog een andere show, eentje in Milaan...

De ene show cancelt hij om gezondheidsredenen, de andere om logistieke redenen. Welke kaart trekt hij voor RW. Of komt hij alsnog opdagen.
 
Laatst bewerkt:

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.166
4.309
Hij wel, maar hij moet wel een band samenstellen dan die een setlist moet inoefenen voor één of twee shows.

Die gaat daar niet op zijn eentje met een achtergrondbandje een headline show spelen...
Ik gok dat ie wel een paar namen in zijn belboekje heeft staan.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
954
993
Vanaf hoe laat denken jullie dat die gevreesde rode kruisen aan The Barn gaan hangen voor het optreden van Editors (startuur 21u50) ?

Even snel na Fever Ray (einduur 21u50) The Barn binnenglippen zit er niet in zeker ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken