Volg dit forum al sinds mijn eerste Werchter in 2013, ik geloof de begindagen van Festileaks?
Waar kan je die enquête vinden?
Houdt die Barn maar lekker gesloten. Het feit dat je The Barn en de Klub C volledig donker kan maken vind ik net geweldig. Ook het feit dat de tenten afgesloten kunnen worden is een pluspunt, dan heb je minder idioten die zichzelf naar voor rammen enkele minuten voor of zelfs tijdens de show.
Inderdaad, de Barn wordt soms afgesloten omdat het achteraan de deuren vol volk staat, maar als je dan verder binnen komt zie je nog een zee van ruimte. Misschien crew plaatsen die de mensen verder de tent in duwt? (bij wijze van spreken dan) Of inderdaad de tent in 2 splitsen. Zou je misschien zelfs de achterkant van de tent nog open kunnen houden voor een vrije in en uitstroom terwijl de eerste helft als vol wordt beschouwd?
Ik heb het ook altijd jammer gevonden dat The Slope moest komen waar die nu staat. Dat was best een gezellig plekje om even te rusten en iets te eten. Ook die nieuwe bomen aan de ingang/achteraan de Main zorgen ervoor dat het festival terrein aanzienlijk gekrompen is. Dit terwijl men volgens mij toch wel een pak meer tickets verkoopt dan 10 jaar geleden.
En dan nog over RATM, die zijn toch helemaal geen headliner materiaal voor Werchter? Om 6u, misschien 8u op de Main, ok. Maar toch geen headliner??