Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Werd hier nogtans wel al geopperd van Goulding. En of het nu een jaar te laat is voor Angele of niet, ze zal er wel staan. Hier werd ook al gezegd dat deze editie veel belgen zal tellen en ze zullen hoge spots 'kapen'. We hebben er al 2 en met Angele, dEUS en Tamino kan je direct al andere plaatsen in de toplijn invullen.
In de categorie een jaar te laat en het zal hem ook nu niet worden: Froukje op 25 mei in de AB. Niet 100 procent doorstrepen maar dat lijkt me het moeilijker te maken?
Had ie even geopperd als mogelijkheid ja. Maar kan evengoed toch nog zoveel andere dingen worden? Namiddag op de main, Boutique (waar ze in 2020 stond) ...
In de categorie een jaar te laat en het zal hem ook nu niet worden: Froukje op 25 mei in de AB. Niet 100 procent doorstrepen maar dat lijkt me het moeilijker te maken?
Had ie even geopperd als mogelijkheid ja. Maar kan evengoed toch nog zoveel andere dingen worden? Namiddag op de main, Boutique (waar ze in 2020 stond) ...
Voorlopig stopt het daar. Dan zouden ze nog een maand moeten doortrekken, dat lijkt me van het goede teveel.
Maar dit deed me even denken aan de tijd dat PKP nog The Stone Roses liet headlinen. Tijden veranderen.
Zou het toejuichen, maar co-head lijkt me dan weer niet realistisch. Gaat RW nooit aandurven. Sub onder bv Muse - O&TW en anders Les Ardentes / Dour denk ik.