Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.293
Dit jaar is Werchter er sowieso van om namen aan de bovenkant los aan te kondigen. Ik zie de aankondiging van vandaag, maar als opstapje om vrijdag een pakketje aan te kondigen.
 

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Kijk al uit naar de terugkrabbelende woorden hier op zondag 2 juli zoals vorig jaar bij Bazart 🤩

leuke naam, heeft op PKP bewezen dat hij zo’n spot aankan en met verve kan invullen. Met bestaande setlist, die wat hardere vibe in zijn liedjes stopt en ook de over the top glitter past dit perfect voor een over the topic show van Muse erna. Misschien is het vooral moeilijk om te accepteren dat Muse meer aansluit bij O&TW anno 2023 dan omgekeerd :)
Dit is zo de nagel op de kop !!!!

De meesten zijn veel te negatief hier. Op Pkp, samen met Slipknot, veruit de beste mainstage show van het weekend, de productie zit top in elkaar, vocaal en muzikaal super en de show was fantastisch. Geef het een kans en je beleeft 1 van de betere shows van het weekend. En dit komt van een oude rocker ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi en pigital

festirock

Support act
1 dec 2015
843
572
Dit is zo de nagel op de kop !!!!

De meesten zijn veel te negatief hier. Op Pkp, samen met Slipknot, veruit de beste mainstage show van het weekend, de productie zit top in elkaar, vocaal en muzikaal super en de show was fantastisch. Geef het een kans en je beleeft 1 van de betere shows van het weekend. En dit komt van een oude rocker ;)
Tuurlijk kan het een fijne show zijn, maar als headliner van werchter verwacht je toch wat meer.
Knalaffiche lees ik hier al, vind dat persoonlijk niet. Maar smaken verschillen gelukkig, anders zou t maar saai zijn
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.986
2.026
HeT iS wEl NiEt VoOr NiEtS rOcK wErChTeR hE
Beetje rare opmerking. Ik ben inderdaad voor het (hardere) gitaarwerk.
Maar ik kijk evengoed uit naar een Stromae.

Den Oscar daarentegen, ik krijg er net zoals bij Bazart en Goldband koude rillingen van.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Waar zie je dat? Want vind voor geen enkele act de dag waarop ze spelen.

Edit: op de socials van Blur zelf… Dan moeten ze er op donderdag staan. Jezus, ze gaan de meest bijzondere naam van het seizoen toch niet missen he…
Lijken mij gewoon voor Stromae te staan dan.

Vrijdag echt een raadsel.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Beetje rare opmerking. Ik ben inderdaad voor het (hardere) gitaarwerk.
Maar ik kijk evengoed uit naar een Stromae.

Den Oscar daarentegen, ik krijg er net zoals bij Bazart en Goldband koude rillingen van.
Geen steen naar jou hoor, Joe. Integendeel.

Reactie was meer gericht naar wat jij zelf ook aanhaalt, dat het niet is dat je doorgaans voor wat zwaarder gitaarwerk bent, dat je niet van andere acts warm kan lopen.

Maar ik begrijp wel dat het niet zo over kan komen 😅
 
  • On fire
Waarderingen: Joe

Nxs_

Randprogramma
21 aug 2017
194
138
Ze sluiten de aankondiging wel af met 'meer namen binnenkort', dus er zal toch nog wel snel een naam of pakket komen? Vooral met een nog lege vrijdag.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.127
Dan toch straks Robbie Williams op de vrijdag? Want die poule wordt wel leger en leger zo.

Of komt Glastonbury (en Werchter?) dan toch wel met GnR?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Dan toch straks Robbie Williams op de vrijdag? Want die poule wordt wel leger en leger zo.

Of komt Glastonbury (en Werchter?) dan toch wel met GnR?
Ja, tis krabben precies. Zal iemand moeten worden die we nog niet eerder hebben vernoemd hier. Indien het Foo's was, was het toch wel al lang bekend gemaakt geweest?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken