Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
een muse fan heeft toch helemaal niks met O&TW? moeten die dat dus gewoon maar ondergaan?
 
  • Leuk
Waarderingen: jbj

jbj

Dagopener
11 okt 2022
535
731
Maar dat is het grote nadeel aan RW. Je kan gerust ergens anders terecht, maar dan moet je geen goeie plek verwachten voor Muse bijvoorbeeld. Jammer dat RW steevast headliners mixt waardoor fans vaak eerst anderhalf uur + 40min opbouw wachten om een goeie spot te bemachtigen voor een band die ze willen zien.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
ik heb in 2019 the cure moeten ondergaan om tool te zien zo, en heb ook the cure fans, bring me the horizon zien ondergaan om een goede spot voor the cure te hebben etc. maar dat is toch zonde dat je dan voor een band staat die je eigenlijk niet wil zien omdat je anders geen goeie plek hebt?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
ik heb in 2019 the cure moeten ondergaan om tool te zien zo, en heb ook the cure fans, bring me the horizon zien ondergaan om een goede spot voor the cure te hebben etc. maar dat is toch zonde dat je dan voor een band staat die je eigenlijk niet wil zien omdat je anders geen goeie plek hebt?
The Cure ondergaan… dat is heiligschennis hier 😅
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.986
2.026
Muse - OATW - Fredje.

Misschien wat meh voor hier, voor heel veel bezoekers lijkt dat mij een vrij dikke bovenkant voor een dag?
Met Muse toch 1 interessante naam voor mij. En dat is er al 1 meer dan de topnamen van de Werchterzaterdag van dit jaar.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.127
Verwachten jullie dat er kans is op Blur op de vrijdag en donderdag of alleen de donderdag omdat Stromae - Blur te duur / veel kan zijn?

Als die laatste perse willen headlinen hoop ik dat dat niet betekent dat Stromae weer in het licht moet spelen.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
712
643
Kijk al uit naar de terugkrabbelende woorden hier op zondag 2 juli zoals vorig jaar bij Bazart 🤩

leuke naam, heeft op PKP bewezen dat hij zo’n spot aankan en met verve kan invullen. Met bestaande setlist, die wat hardere vibe in zijn liedjes stopt en ook de over the top glitter past dit perfect voor een over the topic show van Muse erna. Misschien is het vooral moeilijk om te accepteren dat Muse meer aansluit bij O&TW anno 2023 dan omgekeerd :)
 

Verwijderd lid 37800

Campingartiest
21 mrt 2018
68
32
MEH

Tot nu toe kan het me allemaal toch weinig bekoren. QOTSA is best oké, maar als festivalganger toch niets nieuws meer. Muse hou ik sowieso niet van (elk z'n smaak natuurlijk) en van Oscar nooit begrepen waarom die zo hyped zijn. Fred again kan en zal leuk zijn en Stromae kan je meepikken (naar gelang je mood op 't moment).

Voor mij mogen er toch wat namen richting Bon Iver, Aurora, Strand of Oaks, Sam Fender, Liam Gallagher, Brutus, Daniel Nordgren, Placebo toegevoegd worden.

Een stevige undercard zal nodig zijn om hier toch iets leuks van te maken (of toch tot nu toe).
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Haha oke dan. Na een episch lange stilte lost RW even Oscar & The Wolf als tweede grote zaterdag naam. Nee deze editie is echt niet voor mij.
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Sorry maar OATW is toch geen naam om los aan te kondigen? Had dan met een pakketje gekomen...
Vrij tegenvallend dit. Inmiddels staan er al 4 acts die in 2022 op LL stonden en waar ik er daar toen 3 van gezien heb...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken