Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.963
8.614
Hilarisch ook hoe het gefrustreerde Stubru-publiek (die elke minuut willen gezegd hebben hoeveel beter Radio Willy wel niet is) nu al roept op 'tis wel ROCK Werchter eh' 🤣. Alleen al daarvoor hoop je dat de volgende naam Taylor Swift ofzo is.
Hahaha. Bestaan die mensen nog altijd?
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.620
866
Begrijpelijke headliner, ook al is het minder mijn ding.
Ten eerste omwille van het live aspect dat minder aanwezig is, maar ik lees hier ook dat de show niet geheel spectaculair is.

Wat vonden jullie dan toch goed aan Stromae op Boutique? De muziek zelf?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.988
2.027
Hilarisch ook hoe het gefrustreerde Stubru-publiek (die elke minuut willen gezegd hebben hoeveel beter Radio Willy wel niet is) nu al roept op 'tis wel ROCK Werchter eh' 🤣. Alleen al daarvoor hoop je dat de volgende naam Taylor Swift ofzo is.
Willy IS ook gewoon beter dan Stubru natuurlijk. Die laatsten evolueren steeds meer naar MNM en Q Music.

Geen probleem trouwens met Stromae, heb hem geskipped in 2014 voor ik weet al niet meer wie en had daar achteraf wel wat spijt van.

Benieuwd wie ze naast hem zetten.
Swift daarentegen zit ik niet op te wachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oh Well

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
141
88
helpt natuurlijk ook niet dat die bonnetjes gewoon van papier zijn en heel makkelijk breken of kwijt geraken. Kan er geen voorbeeld genomen worden aan graspop? vind de bonnenkramen en het gemak ervan wel best goed en die worden ook gewoon gerecycleerd.
Ik vind het systeem van bonnen behoorlijk achterhaalt. Waarom wordt er niet een systeem neergezet met een oplaadbare NFC kaart en online oplaadmogelijkheid? We leven al bijna in 2023! Een beetje vooruitgang op dit gebied mag wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Danielledaan en Royke

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.963
8.614
Willy IS ook gewoon beter dan Stubru natuurlijk. Die laatsten evolueren steeds meer naar MNM en Q Music.
Willy is ook meer gericht naar een ouder publiek dat vooral gitaren wil horen. Meer een nostalgische zender, in plaats van eentje om nieuwe muziek te ontdekken. En zeker niet ‘beter’. Een artiest als Little Simz ga je daar niet horen bijvoorbeeld.

Vind heel dat Willy vooral een beetje cringy qua zender.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Willy IS ook gewoon beter dan Stubru natuurlijk. Die laatsten evolueren steeds meer naar MNM en Q Music.
Ach, wat maakt het uit. Wie luistert er anno 2023 nog naar de radio? Een radiozender lijkt me allang niet meer zo relevant voor een festival line-up als vroeger.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.301
6.500
Begrijpelijke headliner, ook al is het minder mijn ding.
Ten eerste omwille van het live aspect dat minder aanwezig is, maar ik lees hier ook dat de show niet geheel spectaculair is.

Wat vonden jullie dan toch goed aan Stromae op Boutique? De muziek zelf?
Op Lowlands stuwde de show de muziek omhoog. Ik vind juist het live aspect de grote kracht. Vergelijkbaar met Rammstein, al heb ik meer met de muziek van Stromae en voelde ik daar meer ruimte voor spontaniteit/interactie
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.988
2.027
Willy is ook meer gericht naar een ouder publiek dat vooral gitaren wil horen. Meer een nostalgische zender, in plaats van eentje om nieuwe muziek te ontdekken. En zeker niet ‘beter’. Een artiest als Little Simz ga je daar niet horen bijvoorbeeld.

Vind heel dat Willy vooral een beetje cringy qua zender.
Nieuwe muziek genoeg daar hoor. Nieuwe muziek die je dan misschien niet mee krijgt op Stubru bv.
Little Simz hoeft voor mij ook niet, heb daar niets mee.
Dus ja, Willy is beter dan Stubru tegenwoordig voor mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oh Well

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.988
2.027
Ach, wat maakt het uit. Wie luistert er anno 2023 nog naar de radio? Een radiozender lijkt me allang niet meer zo relevant voor een festival line-up als vroeger.
Naast veel Spotify af en toe nog eens Willy ja. Is wel de enige waar ik nog naar luister.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken