Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Leuk om Radioactive en Demons een keer te horen. Maar nee dit is niet voor herhaling vatbaar. Wat een shitshow, niet onverwacht maar toch jammer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Goldband bwa cva, Marcus King zeer goed, Yong Yello zeer goed, Sloper zeer goed, maneskin niet echt gezien, Yungblud cva, leon Bridges saai, Kennyhoopla na 1 nummer weg gegaan omdat ik het echt niet goed vond klinken, 21 pilots fucking slecht, had ze ecjt goed verwacht maar vond het zwaar tegenvallen, grandson daarentegen vond ik wel goed, id begon nog wel ok en vriendin en ik zongen mee maar al snel afgehaakt en aftersun op de camping gaan smeren
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Ik ben ook mijn grens tegen gekomen en die heet Imagine Dragons. Had er zin in, de neefjes nog meer, en het echt wen kans gegeven maar na een uur weggegaan. Wat een overgeproduceerde ellende. Elk nummer lijkt op elkaar. Alleen de a capella stukken deden me iets, met name het begin van Shots.

Maar er waren veel mensen die het wel leuk vinden. Ik ben gewoon niet het doelpubliek van deze show. Maar ik baal van de gedachte dat we dit de komende jaren vaak gaan terugIen als headliner
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Ik heb trouwens mijn combi ticket uiteindelijk verkocht en enkel vrijdag dus. Nu overweeg ik wel om zondag toch nog eens terug te gaan (als Ticketswap het toelaat) voor RHCP. Alleen als ik 110 euro betaal, zie ik ook wel bv graag Fever 333, Royal Blood, The Killers, Emma Bale en Jimmy Eat World eens. Enige probleem : nog steeds geen nieuws! En voor de 5 juist genoemde bands alleen betaal ik geen 110 euro. Voor Peppers alleen wel, maar liefst met die 5 er bij dan.
 

Lexie

Playlistbediener
8 feb 2017
8
1
Na het eerste album vond ik Imagine Dragons nog wel tof maar die zijn daarna hard afgegleden naar Main Stream saaie muziek.

Werd bijna misselijk van dat nep Amerikaanse politieke correctheid van de zanger.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
Gisteren Yungblud gezien, Mother Mother, 5 minuten uitgehouden bij Bicep, @Pauly Robin tegen het lijf gelopen, KennyHoopla gezien en na een kwartiertje Imagine Dragons het afgebold naar de Village.

Vandaag drukker dagje.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Geen idee. Joost gaat een van de optredens van het weekend geven. Lekker naar voren en keihard meedoen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken