Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.171
5.501
London Grammar - Florence

maar blijkbaar is het ideale scenario niet gelukt, woensdag meer nieuws
 

Larroesj

Playlistbediener
8 apr 2022
15
2
Iemand eigenlijk een idee of er nog een wave aan combitickets komt?

TicketSwap is momenteel echt het Wilde Westen.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.179
2.999
Lol… ik dacht all female line up… ? ?
Niemand heeft ooit gezegd all female line-up, dat hebben we er hier op het forum zelf een beetje van gemaakt. De focus zal inderdaad vrouwelijk zijn, maar niet 100%. Liam Gallagher was een tijd lang een gerucht voor een extra Werchter event maar is uiteindelijk op Hear Hear beland, London Grammer lijkt inderdaad te zijn afgesprongen (zie ook hun cancel op Tempelhof).

Iemand eigenlijk een idee of er nog een wave aan combitickets komt?

TicketSwap is momenteel echt het Wilde Westen.
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat Werchter ooit iets aan de ticketverdeling heeft veranderd nadat het al uitverkocht is. En volledig uitverkocht biedt ook niet echt de ruimte voor zomaar extra tickets volgens mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

Larroesj

Playlistbediener
8 apr 2022
15
2
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat Werchter ooit iets aan de ticketverdeling heeft veranderd nadat het al uitverkocht is. En volledig uitverkocht biedt ook niet echt de ruimte voor zomaar extra tickets volgens mij.
Aha, merci voor het antwoord. Dacht dat sommige festivals dat soms deden om de vraag al dan niet kunstmatig nog wat aan te wakkeren.

Heb je ook ervaring met Ticketswap en 'last minute'-aanbiedingen daarop? De stress is mij - door mijn eigen uitstelgedrag, maar soit - al maanden om het lijf geslagen, haha.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.179
2.999
Aha, merci voor het antwoord. Dacht dat sommige festivals dat soms deden om de vraag al dan niet kunstmatig nog wat aan te wakkeren.

Heb je ook ervaring met Ticketswap en 'last minute'-aanbiedingen daarop? De stress is mij - door mijn eigen uitstelgedrag, maar soit - al maanden om het lijf geslagen, haha.
Niet veel aan te wakkeren als het volledig uitverkocht is ;)

Ticketswap is altijd wat gokken. Volgens mijn ervaringen komen er vlak voor een event altijd nog een hoop tickets op terecht en lukt het meestal wel om nog een ticketje te scoren. Maar het is natuurlijk moeilijk in te schatten hoe hard het juist gaat zijn in dit speciale jaar.
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
Ik ben echt opgegroeid met de peppers. By The Way was de eerste plaat die ik heb gekocht. Toen Stadium Arcadium uitkwam was ik super enthousiast en ik vind het nog steeds goed, maar er zijn toch wel een aantal nummers die wat uit de toon vallen (vooral If). En singles Snow en Tell Me Baby vond ik toen ook al te poppy.

By The Way vind ik nog steeds een stuk beter. Staan een aantal prachtige album tracks op met schitterende harmonieën van JF. All time winnaar blijft wel Blood Sugar Sex Magik. Meesterwerk.
En toch mis ik de laatse jaren live vooral de toppers van de eerste platen. O.a.; Get up and Jump, Freaky Style, Hollywood, Fight like a Brave, Nobody Weird Like Me en de rest van Mothers Milk (wat een topplaat was dat) en my favorite Sr Psycho Sexy en nog wat andere topnummers van BSSM, buiten Suck my Kiss en Under the Bridge, die eerder gaan vervelen dan dat ze nog leuk zijn. Die funk van toen, dat was voor mij de muziek om een Peppers fan te worden... Oh, en ik zou bijna een moord doen voor Soul to Squeeze live op RW22... ?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.171
5.501
En toch mis ik de laatse jaren live vooral de toppers van de eerste platen. O.a.; Get up and Jump, Freaky Style, Hollywood, Fight like a Brave, Nobody Weird Like Me en de rest van Mothers Milk (wat een topplaat was dat) en my favorite Sr Psycho Sexy en nog wat andere topnummers van BSSM, buiten Suck my Kiss en Under the Bridge, die eerder gaan vervelen dan dat ze nog leuk zijn. Die funk van toen, dat was voor mij de muziek om een Peppers fan te worden... Oh, en ik zou bijna een moord doen voor Soul to Squeeze live op RW22... ?
Hebben ze gespeeld op RW2002 zeker?
 

Puzzles

Randprogramma
20 jan 2016
108
40
Dit verkoopt toch echt nooit uit? Enkel Foals is wel jammer dat die niet op de 'normale' werchter staan
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220413_110132_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20220413_110132_com.android.chrome.jpg
    153,5 KB · Weergaven: 12

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.979
8.630
Ben ik gek, dat ik zo zit te genieten van onze verslagen van de vorige Rock Werchters? Heerlijk leesvoer en voor het seizoen begint is terugblikken ook wel fijn.

Hier nog eens een linkje naar 2016, 2017, 2018 en 2019.
 
  • Leuk
Waarderingen: NiekBBQ en Paddy

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Ben ik gek, dat ik zo zit te genieten van onze verslagen van de vorige Rock Werchters? Heerlijk leesvoer en voor het seizoen begint is terugblikken ook wel fijn.

Hier nog eens een linkje naar 2016, 2017, 2018 en 2019.
Ah leuk om mijn verslagen weer eens terug te zien. Tof dat je deze weer even naar boven hebt gehaald.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.911
6.142
De jaren dat je Main Square dat nog kon bestempelen zijn wel al even achter de rug. Dat festival is een compleet andere weg (als in jonger, maar ook lokaler gaan programmeren) ingeslaan dan Werchter.
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
698
636
Het kleine broetje van Rock Werchter heeft de line up vervolledigd.

Bekijk bijlage 1440

13a593b7009f5934b49442d522f4faf2--main-square-concert.jpg

Worden we oud? Of heeft dit festival zijn ziel verloren?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken