Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Vind 3,5 euro voor 1 (!) zo’n minipintje wel erg moeilijk te verantwoorden. Crisis of niet.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Wat is / wordt eigenlijk de prijs voor een pint op bv. Pinkpop of Graspop?

Wat ik terugvind: op Rock Werchter voor 20 bonnen 65 euro, op Graspop voor 20 bonnen 60 euro, Lokerse Feesten voor 20 bonnen 60 euro. Zegt nog niet alles over wat een pint nu exact kost, maar Rock Werchter lijkt daar alleszins iets boven te zitten.

Bij Pinkpop vind ik geen prijzen. Daar kan je deze niet vooraf bestellen en moet je aanschuiven op het festival zelf (!?) als ik de website goed interpreteer.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.433
6.198
Niet gevolgd maar die 3,5 was al lang het plan inderdaad. Heeft nog lang geduurd. Wel jammer van die vouchers.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Ze zullen volgend jaar met een zeer goede line up moeten komen voor deze prijzen.
Ik ben het daar wel een beetje mee eens helaas. Al met al wordt het echt een dure grap zo en daar moet dan wel echt wat goeds tegenover staan. Komend jaar zal ik mojn kaartje zeker niet blind halen.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.137
5.526
Ik ben het daar wel een beetje mee eens helaas. Al met al wordt het echt een dure grap zo en daar moet dan wel echt wat goeds tegenover staan. Komend jaar zal ik mojn kaartje zeker niet blind halen.
Ja als je alles optelt is het denk ik 50 euro duurder tegen wat ik betaald heb in 2020 (als het niet meer is). Stel je voor dat je dat in een voucher hebt omgezet, maar dan vragen ze zelf wel om solitair te zijn en geen geld terug te vragen. Zeer hypocriet als je het mij vraagt
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken