De term 'azijnzeiker' doet jou geen eer aan, jij pist echt vloeibaar zoutzuur of salpeterzuur.
Matt is gewoon teleurgesteld in het programma van dit jaar en laat dat (net iets te) vaak weten, Yannick weet volgens mij zelf al prima dat RW niet meer écht zijn festival is, maar wil bij een goeie editie nog wel gaan en anders net zo goed niet. En komt tenminste nog met constructieve feedback (of dit dé plek daarvoor is ben ik niet altijd zeker van, maar soit).
Maar jou heb ik hier in de afgelopen 2 jaar echt nog nooit ook maar iets positiefs zien posten, dus mijn vraag: "Wat doe je hier eigenlijk?".
Tuurlijk een eerste teleurgestelde indruk (misschien verwacht je te veel?) is prima en (een keer) zeggen wat je jammer vindt is prima, maar wat voor plezier of genoegdoening haal jij in godsnaam uit dit topic?
Ik vind de DTRH line up ook mager, ben ook niet zó weg van die van BKS dit jaar, maar heb niet de behoefte om dat daar neer (te blijven) pleuren aangezien er genoeg mensen zijn die het een mooie line up vinden. Ik ga ook niet naar die festivals.
Nogmaals het is een Forum dus je mening geven is prima, en dat doe ik zelf nu ook, maar ik vind het gewoon oprecht moeilijk voor te stellen wat je hier doet. Het boeit je waarschijnlijk geen fuck, maar jouw constante gezeik (de afgelopen twee jaar) verziekt voor mij een beetje de lol die ik in dit topic heb. Ik verwacht niet dat je er ook maar iets mee gaat doen, waarom zou je ook, maar ben toch wel benieuwd naar wat je reden is om hier 99% van de tijd negatief te zitten doen. Schrijf je je frustratie van je af? Wil je laten weten dat jouw muzieksmaak echt wel superieur is?