Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Billie Eilish in een mum van tijd uitverkocht vanmorgen, toch beetje jammer dat ze geen festivals doet.
Wel apart. 2020 was Ziggo in no time uitverkocht en bleef Boutique Pop-up / Sportpaleis sterk achter. Nu anders om?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.921
8.561
Wel apart. 2020 was Ziggo in no time uitverkocht en bleef Boutique Pop-up / Sportpaleis sterk achter. Nu anders om?
Billie was al enorm populair, maar dat is alleen maar gegroeid nu. Therefore I Am, Bond soundtrackje, Your Power, nieuwe plaat aankondiging, recordjes op haar Instafeed,... Plus: het 'yay concerten!'- effect.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.157
5.468
Wel apart. 2020 was Ziggo in no time uitverkocht en bleef Boutique Pop-up / Sportpaleis sterk achter. Nu anders om?
Dat is altijd zo, een weide lijkt precies een extra drempel. Groepen als Rammstein verkopen ook altijd sportpaleis in 5min uit, maar dagtickets werchter is nooit in 1 trek.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Wel apart. 2020 was Ziggo in no time uitverkocht en bleef Boutique Pop-up / Sportpaleis sterk achter. Nu anders om?
Zowel Ziggo als Sportpaleis was gisteren in twee minuten uitverkocht. Vind het ook erg jammer dat ze geen festivals doet in 2022. Hopelijk het jaar erna wel.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Amsterdam is toch ook uitverkocht?

Edit: wat Timmetje zegt dus.
oh, zag daar niets van en er waren nog kaarten te koop...
vandaar mijn conclusie?

edit, vond het al gek, had ook wel verwacht dat het snel zou verkopen... Maar goed, blijkbaar nog enkele kaarten vrij gekomen dan?
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Vind het ook erg jammer dat ze geen festivals doet in 2022. Hopelijk het jaar erna wel.
Ik ben toch nog steeds benieuwd of ze geen rondje Mad Cool - NOS Alive - Roskilde - Opener - Glastonbury zou doen. Geen van deze landen hebben al een concert van haar én het zijn majors die het wel zouden aandurven haar te laten headlinen.

Ze heeft zeker een set-up die ook op festivals kan want in de Verenigde Staten doet ze er een aantal.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Ik ben toch nog steeds benieuwd of ze geen rondje Mad Cool - NOS Alive - Roskilde - Opener - Glastonbury zou doen. Geen van deze landen hebben al een concert van haar én het zijn majors die het wel zouden aandurven haar te laten headlinen.

Ze heeft zeker een set-up die ook op festivals kan want in de Verenigde Staten doet ze er een aantal.
+ enkele Lollapalooza's in Europa... Zit er dik in imo...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.529
10.938
oh, zag daar niets van en er waren nog kaarten te koop...
vandaar mijn conclusie?

edit, vond het al gek, had ook wel verwacht dat het snel zou verkopen... Maar goed, blijkbaar nog enkele kaarten vrij gekomen dan?
Als je tickets aanvinkt, krijg je te zien dat er niks meer te koop is. Alleen Mojo heeft op hun pagina nog niet gezet dan het "sold out" is, maar dat is het zeker wel. En volgens mij is dat met iedere show van de tour wel het geval.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
oh, zag daar niets van en er waren nog kaarten te koop...
vandaar mijn conclusie?

edit, vond het al gek, had ook wel verwacht dat het snel zou verkopen... Maar goed, blijkbaar nog enkele kaarten vrij gekomen dan?
Zijn geen kaarten vrijgekomen, concert is sinds gisterochtend 10:02u strak uitverkocht.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Ik ben toch nog steeds benieuwd of ze geen rondje Mad Cool - NOS Alive - Roskilde - Opener - Glastonbury zou doen. Geen van deze landen hebben al een concert van haar én het zijn majors die het wel zouden aandurven haar te laten headlinen.

Ze heeft zeker een set-up die ook op festivals kan want in de Verenigde Staten doet ze er een aantal.
Glastonbury wel toch? Ze speelt meerdere keren in de UK.

Dat gezegd zie ik haar op Glastonbury ook wel spelen. :)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Even beginnen dromen over een line up voor 2022. Main en Barn!

DONDERDAG:
Tame Impala - Pearl Jam - Pixies - Billy Talent - Nothing But Thieves - Inhaler
Charli XCX - Balthazar - Django Django - Phoebe Bridgers - Frank Carter & The Rattlesnakes

VRIJDAG:
Gorillaz - The Strokes - Lorde - Lewis Capaldi - Miles Kane - Bombay Bicycle Club - dirk
Bicep - The Streets - Rag ’N Bone Man - Big Thief - Cigarettes After Sex - Charlotte Adigery

ZATERDAG:
Red Hot Chili Peppers - Nick Cave - Liam Gallagher - Little Simz - Khruangbin - Fontaines DC
Massive Attack - Anderson Paak - Haim - Dinosaur Jr - Whispering Sons - Joep Beving

ZONDAG:
Rage Against The Machine - Kendrick Lamar - Placebo - The Vaccines - The Lumineers - Joost
Beck - Bazart - Jorja Smith - Courtney Barnett - Gang Of Youths - Glints
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.529
10.938
Even beginnen dromen over een line up voor 2022. Main en Barn!

DONDERDAG:
Tame Impala - Pearl Jam - Pixies - Billy Talent - Nothing But Thieves - Inhaler
Charli XCX - Balthazar - Django Django - Phoebe Bridgers - Frank Carter & The Rattlesnakes

VRIJDAG:
Gorillaz - The Strokes - Lorde - Lewis Capaldi - Miles Kane - Bombay Bicycle Club - dirk
Bicep - The Streets - Rag ’N Bone Man - Big Thief - Cigarettes After Sex - Charlotte Adigery

ZATERDAG:
Red Hot Chili Peppers - Nick Cave - Liam Gallagher - Little Simz - Khruangbin - Fontaines DC
Massive Attack - Anderson Paak - Haim - Dinosaur Jr - Whispering Sons - Joep Beving

ZONDAG:
Rage Against The Machine - Kendrick Lamar - Placebo - The Vaccines - The Lumineers - Joost
Beck - Bazart - Jorja Smith - Courtney Barnett - Gang Of Youths - Glints
Volgens mij gaat er iets mis. Droom je nou van Bazart?
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.889
6.105
Het valt wel wat groot uit (vooral die zondag eigenlijk vrij onrealistische HL-er combo), maar dat zou idd een knappe editie zijn. Na de vakantie (en met wat meer geruchten) maak ik zoals oudsher wel nog 's een postertje met m'n gedacht voor de editie van '22. ?
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.530
4.406
Even beginnen dromen over een line up voor 2022. Main en Barn!

DONDERDAG:
Tame Impala - Pearl Jam - Pixies - Billy Talent - Nothing But Thieves - Inhaler
Charli XCX - Balthazar - Django Django - Phoebe Bridgers - Frank Carter & The Rattlesnakes

VRIJDAG:
Gorillaz - The Strokes - Lorde - Lewis Capaldi - Miles Kane - Bombay Bicycle Club - dirk
Bicep - The Streets - Rag ’N Bone Man - Big Thief - Cigarettes After Sex - Charlotte Adigery

ZATERDAG:
Red Hot Chili Peppers - Nick Cave - Liam Gallagher - Little Simz - Khruangbin - Fontaines DC
Massive Attack - Anderson Paak - Haim - Dinosaur Jr - Whispering Sons - Joep Beving

ZONDAG:
Rage Against The Machine - Kendrick Lamar - Placebo - The Vaccines - The Lumineers - Joost
Beck - Bazart - Jorja Smith - Courtney Barnett - Gang Of Youths - Glints
Idd dromen denk ik, maar wel een zeer fijne. Als ze zoiets weten neer te zetten dan ben ik in ieder geval zeer tevreden, dat ik al een ticket heb.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Even beginnen dromen over een line up voor 2022. Main en Barn!

DONDERDAG:
Tame Impala - Pearl Jam - Pixies - Billy Talent - Nothing But Thieves - Inhaler
Charli XCX - Balthazar - Django Django - Phoebe Bridgers - Frank Carter & The Rattlesnakes

VRIJDAG:
Gorillaz - The Strokes - Lorde - Lewis Capaldi - Miles Kane - Bombay Bicycle Club - dirk
Bicep - The Streets - Rag ’N Bone Man - Big Thief - Cigarettes After Sex - Charlotte Adigery

ZATERDAG:
Red Hot Chili Peppers - Nick Cave - Liam Gallagher - Little Simz - Khruangbin - Fontaines DC
Massive Attack - Anderson Paak - Haim - Dinosaur Jr - Whispering Sons - Joep Beving

ZONDAG:
Rage Against The Machine - Kendrick Lamar - Placebo - The Vaccines - The Lumineers - Joost
Beck - Bazart - Jorja Smith - Courtney Barnett - Gang Of Youths - Glints
Ik zou ergens de combi "Metallica - Volbeat" er bij zetten, vrijdag eventueel?
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Royal Blood aangekondigd voor de Lotto Arena in maart 2022. Had hen eigenlijk wel in het Sportpaleis verwacht. Ik verwacht niet dat deze show consequenties zal hebben voor hun co-headline spot op Werchter.

Edit: The Amazons voorprogramma. Aangezien Werchter graag 2018-bands herhaalt, zie ik hen ook wel nog terugkomen.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken