Ik zie eerlijk gezegd niet in wat het azijn precies in m'n post is, of bedoel je de "meest basic headliner reeks uit de moderne geschiedenis van RW", then I'll take it lol. Het is wel geestig, de ene keer druk ik m'n eigen mening te hard door omdat ik 'iets' (zij het hiphop, meer vrouwen..) wil wat zogezegd totaal niet in het brand van RW past, de andere keer is m'n gooi naar een realistisch lijkende poster.. niet spannend genoeg? Wat is het nu.
Mensen kopen, vermoed ik, in eerste instantie tickets voor headliners, right? Als Pearl Jam, The Killers en binnenkort QOTSA er 'pas' in 2018 stonden en Imagine Dragons in 2017, dan vind ik dat, ja, overdreven. Maar het is zoals het eerder al werd gezegd vandaag eerder de combinatie van de reeds aangekondigde namen die het hem op dit moment doet. Ik heb het over de headliners hè, en enkel dat. Niet de tig kleinere namen of de barnheadliners van 2020 waar we de namen toch zo goed als allemaal van weten. Is mijn kritiek onterecht dan? Zeg maar, hoor.