Rock Werchter 2021 - Nieuws & geruchten

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Gorillaz, wat enorm gaaf!! Paar jaar terug niet kunnen zien door tentamens, maar dat komt volgend jaar dus goed.
Royal Blood ook erg welkom.
Benieuwd wat die 'ene naam die iedereen weet' is, kan niet anders dan Pearl Jam zijn lijkt me.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Ik ben ook wel benieuwd naar de voorlopige day splits. In de veronderstelling dat alle headliners terugkeren op dezelfde dag, zou Gorillaz enige bevestiging kunnen geven over de afwezigheid van Kendrick of SOAD.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
En wel weer gewoon vier dagen dus….

Dat is inderdaad teleurstellend maar wel te verwachten... Het was voor mij meer hoop :) Voordat RW 5 dagen wordt moet eerst de vergunning worden veranderd of Classic/Boutique worden gecanceld.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.671
2.304
Heerlijke nieuwe namen, vooral enorm blij met Gorillaz, Alt-J en Jamie XX. Ook de terugkeer van el maestro Thom Yorke word ik enorm blij van!
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Op de site van Pearl Jam staat er ook bij hun 2020 Werchter datum: Postponed, new date TBD
Terwijl de site van The Strokes vrij leeg is. Dus naar alle waarschijnlijkheid gaat het over Pearl Jam...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.453
6.116
Op Pearl Jam site staat rock werchter gepland op 2 July, 2de dag dus van het festival.

Dat is de 2020 datum:

PEARL JAM 2020 TOUR
JUL.02
Werchter, BELGIUM
Rock Werchter Festival
Postponed, new date TBD

Was anders afgelopen donderdag (2 juli) geweest.
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Op Pearl Jam site staat rock werchter gepland op 2 July, 2de dag dus van het festival.

Dat is hun 2020 datum... Ze speelden normaal op 2 juli 2020 op Werchter.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Op de site van Pearl Jam staat er ook bij hun 2020 Werchter datum: Postponed, new date TBD
Terwijl de site van The Strokes vrij leeg is. Dus naar alle waarschijnlijkheid gaat het over Pearl Jam…

Pearl Jam lijkt naar waarschijnlijkheid eerder bekend te worden gemaakt dan The Strokes, toch verwacht ik hun volgend jaar gewoon op de weide!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.453
6.116
Apart trouwens dat Eefje de Visser niet bevestigd is gezien ze net speelde. Kunnen we die dan afschrijven voor volgend jaar? Of is dat omdat ze het perse op 21 namen voor '21 wilde houden? Wat denken jullie? Hoop dat ze speelt!
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.981
2.024
Ik ben ook wel benieuwd naar de voorlopige day splits. In de veronderstelling dat alle headliners terugkeren op dezelfde dag, zou Gorillaz enige bevestiging kunnen geven over de afwezigheid van Kendrick of SOAD.
Gorillaz heel cool.
Maar in de verste verte nog geen vervanging voor SOAD.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
wenteldave wrote:

Joe wrote:

Timmetje wrote:
En wel weer gewoon vier dagen dus….


Goed.


Was toch ook gewoon te verwachten?

Volgens mij ook.

5 dagen is gewoon te lang.

4 dagen is al op het randje. En van Werchter uit geen hints dat het zo zou zijn.

Heb je helemaal gelijk in maar een half dagje a'la P!NK (of nog korter) lijkt mij ook wel lekker. Eventueel kleinere namen beetje in de stijl van Primavera.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
De twee mooiste namen, The Strokes en Kendrick Lamar, laten nog op zich wachten dus. Faith No More ook.

Maar man wat ben ik blij met Gorillaz. Heerlijke verrassing. En Thommy Yorke komt ook!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken