Rock Werchter 2021 - Nieuws & geruchten

Ik begreep dat vanavond de datum bekend zal worden gemaakt en morgen de eerste namen

Damn deze rel gemist.
Rel? Kan ook overdrijven. Gewoon een aardige discussie.

In ieder geval, hoe laat moeten die data komen dan? 21.00, als ze er überhaupt vandaag nog mee komen aanzetten?

We are now looking ahead to the summer of 2021. That’s when Rock Werchter will be back in full swing, and the dates have been set: from 1 July to 4 July. A first round of confirmed names for next year’s festival can be announced. Some of the artists who were booked for 2020 are reconfirmed for 2021: twenty one pilots, PIXIES, The Lumineers, Thom Yorke Tomorrow’s Modern Boxes, Rag’n’Bone Man, Mike Skinner and The Streets, Cigarettes After Sex, Miles Kane, Fontaines D.C. GoGo Penguin, Cavetown, Big Thief, girl in red, Black Pumas and The Dead South. New names are rolling into the 2021 line-up as well: Gorillaz, alt-J, Jamie xx, Royal Blood, Nothing But Thieves and boy pablo. That’s 21 names for ’21 already. Many more will be added in the coming months.

Damn, Gorillaz! Nice!
Nog geen van de 2020 headliners herbevestigd dus. Opvallend dat the Strokes nog mist, had die wel verwacht vandaag.

Nieuw in 2021: Gorillaz, Alt-J, Royal Blood, Jamie XX, Nothing But Thieves en Boy Pablo
+ al heel wat herbevestigingen van 2020. Buiten Twenty One Pilots nog geen headliners.
Niet verwacht dat we al nieuwe namen gingen krijgen!

Was helaas ook niet snel genoeg ;) Maar wat een heerlijk lijstje namen! Nog niet de echte echte knallers maar heerlijke namen! Voornamelijk ontzettend blij met de nieuwe namen! Gorillaz, Royal Blood, Alt-J en Jamie XX is wel een erg sterke drop.

Weer tegelijk met Down The Rabbit Hole. :-|
Had tegen beter weten in gehoopt dat dat niet zo zou zijn.

Herman had het nog over een grote naam die ze nog niet naar buiten kon brengen of zoiets, maar volgens mij ging dat over Pearl Jam?

Herman had het nog over een grote naam die ze nog niet naar buiten kon brengen of zoiets, maar volgens mij ging dat over Pearl Jam?

Pearl Jam komt morgen misschien met hun 2021 tour toch?

Had ergens (volgens mij op Efest of hier) gelezen dat Pearl Jam vaak op maandag nieuws naar buiten brengt dus misschien morgen!
Ik verwacht ook wel snel nieuws over The Strokes en Volbeat.

Had ergens (volgens mij op Efest of hier) gelezen dat Pearl Jam vaak op maandag nieuws naar buiten brengt dus misschien morgen!
Ik verwacht ook wel snel nieuws over The Strokes en Volbeat.

Hahaha precies dat!

Users who are viewing this thread