Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
294
168
Bert wrote:
The Black Eyed Peas is het enige wat ik kan bedenken bij de hint

PJ heeft ook een nummer dat I’ve Got a Feeling heet. Gezien alle andere geruchten rond PJ lijkt me dat de inkopper
1f609.svg

Misschien een kleine correctie: PJ covert live wel eens "I've Got a Feeling" van The Beatles. Geen idee of de hint daarnaar kan verwijzen.

Van mij mag hij alleszins verwijzen naar Pearl Jam of Paul McCartney, zolang hij maar niet verwijst naar Black Eyed Peas...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.907
8.549
Paul Weller naar Mad Cool. Kijk, dat lijkt me nu eens een mooie naam voor in de Barn. :) Nog nooit (solo) getaan toch?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.886
6.103
FKA Twigs' nieuwe plaat is dik lijstjesmateriaal en mag zoals Monáe ergens in de late avond de Barn compleet platspelen van mij. Wow.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.907
8.549
Bart wrote:
Straks om 4 uur een naam?

Zouden ze niet wachten tot na de wishlist?

Volgens wie? Vorig jaar was er toch ook nieuws voor het einde van de wishlist?

Vandaag zie ik het door Graspop echter ook niet meer gebeuren nee.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Alsof iemand bij Werchter kijkt naar die wishlist, leuk om je achterban mee bezig te houden. En misschien een klein beetje voor de komende jaren waar men om vraagt.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Alsof iemand bij Werchter kijkt naar die wishlist, leuk om je achterban mee bezig te houden. En misschien een klein beetje voor de komende jaren waar men om vraagt.
Precies dat laatste, denk dat groot deel al lang vast ligt. Bands die nu veel genoemd worden zullen ze misschien sneller proberen te boeken voor 2021.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.907
8.549
mattman wrote:
Paul Weller naar Mad Cool. Kijk, dat lijkt me nu eens een mooie naam voor in de Barn.
1f642.svg
Nog nooit (solo) getaan toch?

Staat in juni wel al in de AB…

Verdoemme. Was nu een van de weinige (voor mij) echt interessante namen op Mad Cool.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.156
5.462
Kereltje wrote:

mattman wrote:
Paul Weller naar Mad Cool. Kijk, dat lijkt me nu eens een mooie naam voor in de Barn.
1f642.svg
Nog nooit (solo) getaan toch?


Staat in juni wel al in de AB…

Verdoemme. Was nu een van de weinige (voor mij) echt interessante namen op Mad Cool.

Heeft er in 2000 al gestaan.
Ik vond dat maar saai, sorry. Ook niet relevant meer he.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.907
8.549
mattman wrote:

Kereltje wrote:

mattman wrote:
Paul Weller naar Mad Cool. Kijk, dat lijkt me nu eens een mooie naam voor in de Barn.
1f642.svg
Nog nooit (solo) getaan toch?


Staat in juni wel al in de AB…


Verdoemme. Was nu een van de weinige (voor mij) echt interessante namen op Mad Cool.

Heeft er in 2000 al gestaan.
Ik vond dat maar saai, sorry. Ook niet relevant meer he.

Vind Paul Weller van die oude garde een van de weinigen die effectief nog relevant blijven eigenlijk. Blijft sterke albums maken. Een paar van zijn sterksten heeft hij toch in de herfst van zijn carrière gemaakt.
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
429
22
Kele Okereke heeft een nieuw solo album uit met korte UK tour in februari. Misschien een naam voor in de namiddag in een tent?
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
jimmywe wrote:

mattman wrote:

Kereltje wrote:

mattman wrote:
Paul Weller naar Mad Cool. Kijk, dat lijkt me nu eens een mooie naam voor in de Barn.
1f642.svg
Nog nooit (solo) getaan toch?


Staat in juni wel al in de AB…


Verdoemme. Was nu een van de weinige (voor mij) echt interessante namen op Mad Cool.


Heeft er in 2000 al gestaan.
Ik vond dat maar saai, sorry. Ook niet relevant meer he.

Vind Paul Weller van die oude garde een van de weinigen die effectief nog relevant blijven eigenlijk. Blijft sterke albums maken. Een paar van zijn sterksten heeft hij toch in de herfst van zijn carrière gemaakt.

Om alleen al Wild Wood live te horen maakt zijn passage al meer dan gerechtvaardigd :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken