mattman wrote:
werchter12 wrote:
Joe wrote:
parelconfituur wrote:
Who gives a fuck hoeveel hiphop, metal of rock er op de affiche staat?. Of er nu 5 acts van een genre staan of 1….zolang wat er staat maar goed is toch? Doe je oogkleppen af, verbreed je horizon en geniet gewoon van de muziek.
Ik ga op dit punt al happy zijn als de boel gewoon door gaat zonder grote wijzigingen in het programma.
I give a fuck.
Met de beste wil ter wereld maar ik krijg die hip hop, rnb en randzaken er op enkele uitzonderingen niet in.
Dan mag zo’n Kendrick nog zo goed zijn in zijn vak… dus ook jammer dat men tot nu toe niet echt alternatieven in de tenten plaatst daar waar ze dat zondags wel heel goed doen.
Worakls wordt hoogstwaarschijnlijk het alternatief voor Kendrick. Vind dat zelf een heel sterke act en dus een mooi alternatief. Zou hem sowieso gaan zien moest hij niet tegenover Kendrick staan!
Yes, het rijtje Agnes Obel – The Streets – Worakls tijdens TOP/Kendrick. Als die eerste twee niet clashen met FNM en Kenny ga ik die ook we zien.
Mij zeggen ze alle 5 niet veel voorlopig, ik graak er gewoon niet in, in die 5 artiesten. Het zal gevoelsmatig op het moment kiezen worden en hopelijk aangenaam verrast worden.