Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

pigital

Dagopener
15 okt 2018
737
686
Stop nu eens met dat katapulteren van MCR naar co-headliner.

Die stellen in België niets voor (buiten voor de fans), en die stellen op de grootte van Rock Werchter ook niet genoeg voor om co-head te zijn.

Leg je er bij neer. Stop met er over te zagen.
Ik hoop voor jou dat ze ergens de hoogste spot krijgen op een Pukkelpop ofzo.

 

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.310
2.060
Ik zie MCR echt niet meer gebeuren hoor. Staan in Italie op zaterdag, Duitsland de maandag erop en Werchter main op zondag is volboekt. Die vrijdag zo ergens tussen Capaldi en Gallagher zie ik ze ook niet doen als ze overal headlining act zijn. Ik bedoel...als je in de UK 3 stadiums uitverkoopt en in Duitsland Kunstrasen binnen de 40 seconden ( dat heeft iedereen verrast denk ik), wil je dan rond een uurtje of 17 u op Werchter spelen?

Ik geloof wel hard in het gerucht dat ze net als bij Mad Cool gepland waren voor Werchter, maar na gedoe achter de schermen alle data van die booking agent geannuleerd hebben en andere oorden opgezocht. Jammer voor de fans, want ik weet uit eerste hand wat een toegewijd stelletje dat zijn, maar het is wat het is. Ik hoop vooral nu dat ze gewoon een nieuw album maken en daarmee een tour doen die hun langs pakweg de Lotto Arena brengt...

...waarna die zo vlot uitverkoopt dat ze Volbeat/Sabaton gewijs moeten uitwijken naar het Sportpaleis en ze dat jaar dan wel als co head gezet worden waarna we hier op dit forum kunnen palaver hoe terecht of onterecht dat is.
"Weet je nog toen we zeiden dat die band enkel een spot rond een uur of 16 verdiende? Dat waren nogal de tijden he."
 

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.310
2.060
vendum wrote:
Lana del Rey op Glastonbury. Toch nog kans voor Werchter?

Dream mode aan: Liam – Lana – Strokes
1f60e.svg

Om even de heren van The Backstreet Boys te qouten: Quit playing games with my heart.

...ik had me al neergelegd met het idee van Posty...maat Lana? Mrt de zon die zachtjes onder gaat? Kijk, dat is een concert dat magie zou kunnen opleveren. Na Norman fuckin Rockwell blijft het bizzr dat ze die niet al vastgelegd hadden.

Edit: best jammer dat die afgesprongen is, zou dat dan die grote headliner zijn die ze verloren hebben voor vrijdag? Gezien Peppers en Foo's nooit aan de orde waren kan het haast enkel zijn dat Lana gepland was, maar helaas afgrsprongen. Uiteraard zou een beetje drama achter de schermen perfect bij Lizzie Grant passen.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.206
505
Misschien terug een optie geworden? Of Glastonbury die eerste recht op bekendmaking heeft?

Zijn nog steeds festivals in dezelfde periode die duidelijk een grote naam missen (DTRH, Werchter, Roskilde, Mad Cool, Roskilde oa).

Lijkt me ergens ook logisch dat Lana Del Rey nog terug zou komen na een kort rondje Europese festivals begin juni. Elk festival zal haar graag willen hebben in dit succesjaar.

Liam - Lana Del Rey - The Strokes zou prachtig zijn.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Liam - Lana Del Rey - The Strokes - Post Malone....

Van persoonlijk de minste dag tot persoonlijk één van de beste dagen als dat zou zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Liam – Lana Del Rey – The Strokes zou prachtig zijn.

Ja, dit zou mega zijn. En ik denk dat het Strokes publiek ook wel een groot stuk overlapt met het Lana publiek, dus qua beleving nog geen slechte.
 

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.310
2.060
Lana zou ook dat gebikker over het feit dat alle headliners mannelijke artiesten zijn wat counteren. ....de hoop groeit
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
146
44
dennisf wrote:

suomi65 wrote:
Arno


Zie ik – helaas – niet gebeuren. Heeft zijn voorlopig laatste show gespeeld in Parijs en wordt nu geopereerd voor pancreaskanker. Alle andere concerten uiteraard geannuleerd.

Zijn concerten in mei gaan tot nader order nog gewoon door hoor, bij mijn weten. Zou uiteraard niet vreemd zijn mocht hij deze nog afzeggen.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/02/12/voorlopig-laatste-optreden-van-arno-in-parijs-hij-amuseerde-zi/ volgens vrt niet.. "
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
146
44
Timmetje wrote:
Liam – Lana Del Rey – The Strokes – Post Malone….

Van persoonlijk de minste dag tot persoonlijk één van de beste dagen als dat zou zijn.

Welja joh, zet ff 3 headliners op een rij…

Ja, echt maf! Of stel je dit voor: Faith No More - 21 Pilots - Kendirck Lamar :p
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
737
686
pigital wrote:
Zo zo, voor het boeken van Slowthai gaan ze toch nog eens goed nadenken, denk ik dan.

Als die komt is die al geboekt lijkt me.
Soit, dan mocht Josh Homme ook niet komen.
10 walls is voor homofobe uitspraken gecanceld geweest op Pukkelpop, zou me dus niet verwonderen dat voor het betasten van vrouwen en vervolgens je glas richting het gezicht te gooien van iemand uit het publiek dezelfde beslissing kan vallen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Dr. Hannibal wrote:

Timmetje wrote:
Liam – Lana Del Rey – The Strokes – Post Malone….

Van persoonlijk de minste dag tot persoonlijk één van de beste dagen als dat zou zijn.


Welja joh, zet ff 3 headliners op een rij…

Ja, echt maf! Of stel je dit voor: Faith No More – 21 Pilots – Kendirck Lamar ?

Kun je wel doen alsof ik iets stoms zeg, maar nog 1 extra headliner op vrijdag zou al mooi zijn, nog 2 erbij verwachten is gewoon jezelf onnodig gek maken.

Edit: ik snap dat ik het wellicht niet op zn best verwoord, in uitzonderlijke gevallen lukt het Werchter idd weleens om 3 co-headliners op een rij te zetten. Maar mn punt is meer dat een van die twee (Lana of Posty) erbij al een knappe zet zou zijn zoals het er nu voor staat, alletwee erbij kun je wel willen maar is niet realistisch om op te rekenen.
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
146
44
dennisf wrote:

Dr. Hannibal wrote:

Timmetje wrote:
Liam – Lana Del Rey – The Strokes – Post Malone….

Van persoonlijk de minste dag tot persoonlijk één van de beste dagen als dat zou zijn.


Welja joh, zet ff 3 headliners op een rij…


Ja, echt maf! Of stel je dit voor: Faith No More – 21 Pilots – Kendirck Lamar
1f61b.svg


Kun je wel doen alsof ik iets stoms zeg, maar nog 1 extra headliner op vrijdag zou al mooi zijn, nog 2 erbij verwachten is gewoon jezelf onnodig gek maken.

Ik zei het maar om te lachen hoor ;-) Posty weghalen van dat rijtje zou veel realistischer zijn inderdaad.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.886
2.703
warriorandweirdo wrote:

dennisf wrote:

suomi65 wrote:
Arno


Zie ik – helaas – niet gebeuren. Heeft zijn voorlopig laatste show gespeeld in Parijs en wordt nu geopereerd voor pancreaskanker. Alle andere concerten uiteraard geannuleerd.


Zijn concerten in mei gaan tot nader order nog gewoon door hoor, bij mijn weten. Zou uiteraard niet vreemd zijn mocht hij deze nog afzeggen.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/02/12/voorlopig-laatste-optreden-van-arno-in-parijs-hij-amuseerde-zi/ volgens vrt niet.. “

Ah jammer, ging ervan uit omdat zijn concerten in Het Depot nog niet gecanceld zijn, maar zal dan nog wel gebeuren. Bedankt voor de info.

Edit: Heb het artikel eens gelezen, en volgens mij bedoelen ze dat hij de concerten van de volgende weken (voor zijn operatie) heeft gecanceld, en dat de data van mei nog op de planning staan. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken