Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.862
1.081
Ben ik nou de enige die vind dat er ook wat "oude rotten in het vak" van MainSquare mogen komen overgewaaid naar Rock Werchter?
https://mainsquarefestival.fr/fr/artists
Denk maar bijvoorbeeld aan Sting of Roger Hodgson, die The Barn op z'n kop zouden kunnen zetten (remember David Byrne...)...
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.273
1.345
Ben ik nou de enige die vind dat er ook wat “oude rotten in het vak” van MainSquare mogen komen overgewaaid naar Rock Werchter?
https://mainsquarefestival.fr/fr/artists
Denk maar bijvoorbeeld aan Sting of Roger Hodgson, die The Barn op z’n kop zouden kunnen zetten (remember David Byrne…)…

Sting staat al op Gent Jazz Festival en kan niet meer op Rock Werchter staan, anders zou hij vijf dagen na mekaar moeten optreden.

Roger Hodgson heeft al twee Belgische zaalshows gepland staan (9 en 10 juni in het Koninklijk Circus). Kleine kans dus, al zou Rock Werchter wel perfect in zijn tourschema passen.
 

arnord

Playlistbediener
23 nov 2017
8
0
John Fogerty? Staat op 13 juni in Grolloo NL. Dit jaar op Bospop gezien, wat mij betreft mag ie komen! Wel op de main...
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.099
2.339
ryN4CNK.png


We hebben op dit moment 22 ingestuurde lijsten, maar er kunnen er zeker en vast nog wat bij. Zo hadden we vorig jaar 38 lijsten die werden ingestuurd.
Lijstjes van 100 nummers zijn mooi, maar ook als je er minder wil insturen kan dat.

Had je vorig jaar een lijst en is daar weinig aan veranderd, kan je deze altijd opnieuw posten!

Topic: https://forum.festileaks.com/forums/topic/festileaks-tijdloze-top-100-2/

DEADLINE: DINSDAG 31 DECEMBER
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.457
6.232
Stormzy op Pohoda. Geen twijfel dat die rw gaat doen met die 2 uitverkochte ab’s.
Perfecte KluB C afsluiter.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.904
9.869
Stormzy op Pohoda. Geen twijfel dat die rw gaat doen met die 2 uitverkochte ab’s.
Perfecte KluB C afsluiter.

Perfect! Was op Pukkelpop ook de moeite hoor ik.
 

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.312
2.066
Ik had nog nooit echt geluisterd naar Stormzy ( ik kende de naam wel vaag), maar heb hem nu toch even gechecked na de vorige comments.

Op basis van de 4 nummers die ik gehoord heb......laat maar komen, graag zelfs. Ik ga zijn werk sowieso in mijn playlist zetten nu.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Laat Stormzy inderdaad maar komen! Fantastische performance kan die neerzetten. Dour is natuurlijk ook een optie waar hij misschien zelf een headlineplek kan krijgen? Als Rae Sremmurd dat vorig jaar kon, zal Stormzy dat vast ook wel kunnen.

Ik zie Stormzy eigenlijk ook wel op de Main Stage staan, zoals op PKP. Plekje voor Faith No More op zaterdag lijkt mij ideaal!
 

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.312
2.066
.....Stormzy lijkt me toch echt beter tot zijn recht te komen in de Barn of Klub. Je krijgt ook wel een erg schizofrene main stage dan waar Faith no More gesandwiched zit tussen urban acts en een band met hip hop invloeden.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
…..Stormzy lijkt me toch echt beter tot zijn recht te komen in de Barn of Klub. Je krijgt ook wel een erg schizofrene main stage dan waar Faith no More gesandwiched zit tussen urban acts en een band met hip hop invloeden.
Natuurlijk komt 90% van de acts beter tot zijn recht in één van de tenten, maar Stormzy heeft het afgelopen jaar bewezen een Main Stage moeiteloos aan te kunnen.

Faith No More zal op NOS Alive het podium delen met Billie Eilish en Anderson Paak, dus denk niet dat zij zich al te veel aantrekken van wie er voor de rest op hun dag staat.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.075
1.370
Stormzy zegt me echt niets. Heb het net nog eens een kans gegeven, maar neen... Daar gaan ze me niet zien.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.099
2.339
ryN4CNK.png


Onze lijst begint net als vorig jaar mooi vorm te krijgen.
Vast zijn er nog enkele die willen meehelpen en een lijst willen insturen.

Je mag 10, 20, 25, 50, 100 nummers insturen. Het maakt allemaal niet uit! Elke lijst helpt ons om dit mooi vorm te geven.
Vandaag kan je nog insturen!

https://forum.festileaks.com/forums/topic/festileaks-tijdloze-top-100-2/

DEADLINE: DINSDAG 31 DECEMBER
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.862
1.081
@slyke: Je bent niet de enige. Ik zit ook te wachten op wat stevige rock. Muziek met ballen willen we horen deze zomer!

Ik weet niet of Sting of Roger Hodgson die stevige rock zullen brengen waarop je hoopt :wink: , maar persoonlijk zou ik het wel een mooie afwisseling vinden.
Iedereen hier op het forum heeft al gemeld dat ze het jammer vinden dat steeds weer dezelfde namen geboekt worden, namen die we al verschillende keren gezien hebben.

Als je wat variatie wil in de affiche, dan moeten ze doen zoals Glastonbury, en ook eens durven een Sting, een McCartney, een Roger Hodgson, een …. op Rock Werchter inboeken en niet alleen deze op TW-Classic laten spelen!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.904
9.869
The Strokes bevestigen: ‘nieuw album soon’. Kom maar op met die tour!

https://www.nme.com/news/music/strokes-confirm-new-album-2020-2591853

 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.526
4.856
suomi65 wrote:
@slyke: Je bent niet de enige. Ik zit ook te wachten op wat stevige rock. Muziek met ballen willen we horen deze zomer!

Ik weet niet of Sting of Roger Hodgson die stevige rock zullen brengen waarop je hoopt
1f609.svg
, maar persoonlijk zou ik het wel een mooie afwisseling vinden.
Iedereen hier op het forum heeft al gemeld dat ze het jammer vinden dat steeds weer dezelfde namen geboekt worden, namen die we al verschillende keren gezien hebben.

Als je wat variatie wil in de affiche, dan moeten ze doen zoals Glastonbury, en ook eens durven een Sting, een McCartney, een Roger Hodgson, een …. op Rock Werchter inboeken en niet alleen deze op TW-Classic laten spelen!

McCartney stond nog niet zo lang geleden op RW. Van Sting heb ik het vermoeden, dat hij liever niet op mainstream festivals als RW wil staan.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.862
1.081
McCartney stond nog niet zo lang geleden op RW. Van Sting heb ik het vermoeden, dat hij liever niet op mainstream festivals als RW wil staan.

Inderdaad, McCartney was toen weliswaar een soort van uitzondering, waarschijnlijk omwille van planning...

Sting stond eerder op RW in 2001, waarschijnlijk was hij toen nog meer 'hip' en 'groter' bij de jeugd...
Maar ik blijf erbij: zou een perfecte Barn-afsluiter kunnen zijn...

Idem voor namen als Björk, Dido, Roger Hodgson, Sheryl Crow, The Who, Stevie Wonder, ...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
https://www.instagram.com/p/B6wWATwnqGn/

Zéér benieuwd naar nieuwe muziek van hen weer... Wanneer worden zij éindelijk eens tot headliner/afsluiter gepusht? Vorig album stond 't trio 2x in Vorst.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
The XX als vrijdagafsluiter zou perfect zijn! Een naam die zeer populair is bij de jeugd en ook wel geapprecieerd wordt door het iets ouder volk denk ik. Kan ook perfect in combinatie met een The Strokes of RHCP lijkt me, zolang The XX maar afsluit met hun lichtshow.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken