Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Gwen Stefani nu ook op zaterdag 4 juli in Spanje. Als Herman Kylie aandurft, dan dit ook vermoed ik. Afsluiter Barn ergens?

Als we dan toch de campy, 'gekke' kant opgaan, zie ik liever de Pet Shop Boys een Barntje afsluiten. Zijn ook in de buurt toch? :-)

Gwen Stefani nu ook op zaterdag 4 juli in Spanje. Als Herman Kylie aandurft, dan dit ook vermoed ik. Afsluiter Barn ergens?

Doe dan ook maar Bush boeken om de backstage bbq wat op te spicen.

Tijdens Pear Jam of System of a down in de Barn, zaterdag heeft de Barn een goed alternatief voor de Main Stage nodig.

Gwen Stefani speelt nog steeds nummers van No Doubt zoals Just a girl, Spiderwebs en Don't Speak.....dus laat ze maar komen die Barn platspelen.

Tijdens Pear Jam of System of a down in de Barn, zaterdag heeft de Barn een goed alternatief voor de Main Stage nodig.

Liever niet, dat zou voor mij echt een rotclash zijn.... :-P
Laat haar maar mooi spelen tijdens een Tame Impala oid. Dan is de keuze niet al te moeilijk.

Joe wrote:

Liever niet, dat zou voor mij echt een rotclash zijn…. ?
Laat haar maar mooi spelen tijdens een Tame Impala oid. Dan is de keuze niet al te moeilijk.

Tame Impala ooit gezien?

Geen fan van de muziek. ?

Dat is je goed recht :)
Mochten ze een keer ergens staan waar jij toevallig ook bent en er staat niks tegenover wat je interessant vindt zou ik Kevin een keer de kans geven, het is live best een ervaring.
Ik ben echter wel groot fan, dus objectiviteit is bij mij ver te zoeken m.b.t. Tame Impala.

De tenten hebben elke dag een goed alternatief voor de main stage nodig.

jimmywe wrote:

Als we dan toch de campy, ‘gekke’ kant opgaan, zie ik liever de Pet Shop Boys een Barntje afsluiten. Zijn ook in de buurt toch?
1f642.svg

Staan in mei in Vorst, denk niet dat ze zo snel terugkeren...

Joe wrote:

De tenten hebben elke dag een goed alternatief voor de main stage nodig.
Uiteraard, bedoel eerder een gepast alternatief en dat zou op de zaterdag toch iets met gitaren mogen zijn. Een dEUS bijvoorbeeld zou prachtig zijn.
Tegenover Pearl jam kan je dan een meer pop act zetten.
Hopelijk geen Pixies zoals paar jaar terug.

Ik zou eigenlijk FNM in The Barn tegenover Kendrick Lamar zo vreemd niet vinden. Dan kunnen ze TOP en KL samen op de main zetten - lijkt me voor het doelpubliek wel een goede combinatie. En de 'rockers' kunnen dan mooi naar FNM in The Barn. Iedereen tevreden (buiten Mattman die dan zal moeten kiezen tussen FNM en KL ;) ).

Het argument dat The Barn te klein zou zijn is de afgelopen jaren al geregeld gepasseerd, maar als je NIN in The Barn zet, moet FNM volgens mij ook perfect kunnen.

Ik zou eigenlijk FNM in The Barn tegenover Kendrick Lamar zo vreemd niet vinden. Dan kunnen ze TOP en KL samen op de main zetten – lijkt me voor het doelpubliek wel een goede combinatie. En de ‘rockers’ kunnen dan mooi naar FNM in The Barn. Iedereen tevreden (buiten Mattman die dan zal moeten kiezen tussen FNM en KL
1f609.svg
).

Het argument dat The Barn te klein zou zijn is de afgelopen jaren al geregeld gepasseerd, maar als je NIN in The Barn zet, moet FNM volgens mij ook perfect kunnen.
Als FNM ervoor staat kunnen ze KL en TOP toch ook nog steeds mooi samen op de main zetten?

En nogmaals, de Barn-afsluiter clasht normaal nooit met de Main Stage afsluiter (behalve P!nk vorig jaar en bij de langere headlineshows). Dus zelfs al staat FNM in the Barn zal dat niet als 'alternatief' voor Kendrick Lamar zijn. Ik ben ook één van die mensen voor wie zowel KL als FNM een absolute must-see zijn. Een clash zou pijnlijk zijn, maar me eigenlijk absoluut geen zorgen.

Faith no More gaat gewoon op main staan en is bijgetrokken als een soort derde headliner omdat 21 Pilots en Kendrick Lamar sets van 70 minuten spelen.

Nee, zelfs als FNM de Barn zou afsluiten, dan speelt Kendrick daar gewoon na. De vorige keer begon Tool ook na Kylie Minogue, Mumford na The Good The Bad & The Queen, Muse na New order. Het is normaal de KlubC headliner die overlapt met de laatste main act.

Maar zie Faith No More - TOP - Kendrick Lamar wel als een triple headliner op de main verschijnen. FNM een 5-tal kwartier, TOP en Kenny anderhalf uur.

Verwacht van zowel de Pilots als Kendrick toch wel een set van minimaal 90 minuten….
21P vorig jaar zowel op PKP als Lowlands een set van 75 minuten. Ik zou daar dus toch niet te zeker van zijn. Ik verwacht alleszins geen 90 minuten voor hen op Pinkpop.

Even hier vermelden wat @DennisvdBr in het Guns N' Roses-topic vermeld heeft: Sweden Rock meldt dat het één van de drie Europese festivaloptredens van Guns N' Roses is. Meer dan waarschijnlijk streep door dus (wat al wel te verwachten was na afgelopen vrijdag).

Toch wel jaloers op deze drie festivals... Al hangt het er natuurlijk vanaf wat we 'in de plaats' krijgen.

Dat is enerzijds jammer, want ik begon heus wel al warm te lopen voor het idee van Paradise City en Welcome to the jungle op de wei. Then again, wie o wie wordt die headliner vrijdag he? Het blijft speculeren nu.

Users who are viewing this thread