Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.696
6.881
mattman wrote:

Rock Torhout wrote:
Vooral Limp Bizkit en Live lijken me hierdoor wel afgeschreven voor Werchter.


Praise the lord. RW is punten aan het verdienen bij mij.

Begrijp de limp bizkit haat eigenlijk niet echt, blijft nog steeds een steengoeie liveband voor mij. We kunnen discussieëren over genres, over fred durst maar muzikaal heeft limp bizkit er altijd gestaan.

Och, vond het maar een triestige vertoning vorig jaar op GMM. Stel voorop dat ik hun muziek sws zo plat als een dubbeltje vind hoor, dus dat helpt ook niet mee. Maar verder veel covers en gewoon de meest doorsnee metalshow die je kan bedenken. Niet aanstootgevend slecht maar ook verre van goed. Maar das persoonlijk heh.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.511
4.846
mattman wrote:

Rock Torhout wrote:
Vooral Limp Bizkit en Live lijken me hierdoor wel afgeschreven voor Werchter.


Praise the lord. RW is punten aan het verdienen bij mij.

Begrijp de limp bizkit haat eigenlijk niet echt, blijft nog steeds een steengoeie liveband voor mij. We kunnen discussieëren over genres, over fred durst maar muzikaal heeft limp bizkit er altijd gestaan.

Een band als limp Bizkit kan het programma wel gebruiken.
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
311
176
Begrijp de limp bizkit haat eigenlijk niet echt, blijft nog steeds een steengoeie liveband voor mij. We kunnen discussieëren over genres, over fred durst maar muzikaal heeft limp bizkit er altijd gestaan.

Ik ben zeker niet tegen Limp Bizkit, maar vorig jaar op Graspop vond ik het eigenlijk toch beschamend slecht. Waar ik het een vijftal jaar geleden op Werchter wel nog goed vond.

Maar een band die zowat elke bekend rocknummer of -riffje in z'n show moet coveren, dat vind ik persoonlijk meer iets voor op een kermis.

Geen probleem dus dat ze niet op RW staan. Live vind ik persoonlijk wel jammer, die heb ik nog nooit live *kuch* gezien en had ik best wel een keertje willen meepikken.
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
ik hoop nog op sum 41 of papa roach, sum zou nog de donderdag kunnen en papa roach staat alleen 28-6 op download madrid. Cypress hill en wolfmother zie ik ook als zekerheid
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Limp Bizkit vind ik ook niet zo erg dat die Werchter overslaan. Vorig jaar gezien op Graspop en was wel de moeite voor een nummertje of drie, maar dat eindeloos rekken van alles was er wat te veel aan.

Live is wel een serieus gemiste kans van Werchter, of gewoon knap gedaan van Rock Zottegem. Misschien toch kijken om daar nog een dagje heen te gaan.
 

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Ik ben bang dat we Greta van Fleet kunnen gaan afschrijven aangezien ze net zijn aangekondigd voor Tinderbox en daarmee 27, 28 en 29 juni al een show hebben staan. 4 dagen achter elkaar lijkt me wat veel... Jammer wel, had ze graag gezien!
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Na lang wikken en wegen(nee het geld is nu gewoon bij elkaar geraapt) ook eindelijk een Werchter ticket weer in de pocket. Gaat m'n 5e editie al weer worden.

Ben benieuwd wat voor mooie dingen er morgen tussen zitten, want sommige dagen kunnen best wel wat moois nog gebruiken. Zeker niet niet tevreden met de line-up, maar ik heb vertrouwen in Werchter dat dit nog goed komt.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Ik ben bang dat we Greta van Fleet kunnen gaan afschrijven aangezien ze net zijn aangekondigd voor Tinderbox en daarmee 27, 28 en 29 juni al een show hebben staan. 4 dagen achter elkaar lijkt me wat veel… Jammer wel, had ze graag gezien!
Het kan nog perfect op 27,28 of 29 spelen ze op tinderbox en op 28 of 29 op Lollapalooza Stockholm. Zaterdag of zondag of zelfs donderdag dus als ze komen, wat maar 3 dagen kort na elkaar zou zijn.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Gaan we morgen wel nieuwe namen krijgen?
Ik begin nu een beetje het gevoel te krijgen dat het weer niks wordt morgen….
Stilte van insiders, bekendmakingen van zowel Couleur Café, Lokerse feesten als Tomorrowland. Ziet er somber uit.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Gaan we morgen wel nieuwe namen krijgen?
Ik begin nu een beetje het gevoel te krijgen dat het weer niks wordt morgen….

Ja, met wat we nu weten vrees ik dat het alweer een weekje later zal zijn... Dat ze er volgende week maar een mega pakket van maken dan.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Ik deel hetzelfde gevoel als jefferke en mattman...

18 januari: "Meer namen worden zeer binnenkort bekend gemaakt". Morgen is het 1 februari... :roll:

Ze zijn daar toch nog volop met de boekingen/schikkingen bezig denk ik dan... Ook vreemd dat er bij die vorige worp geen enkele mainstage-act bij was. Het lijkt dat ze vooral daar nog flink aan het puzzelen zijn...
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Ja godsamme, heb niet voor niks mijn ticket net gekocht. Dat was een aanmoedigingsactie!

Nee zonder gekheid, zou het wel jammer vinden mochten we niet iets nieuws krijgen morgen. Toch beetje rare strategie dit jaar, mis het oude 16u pakketje elke week wel een beetje dat vanaf de eerste aankondiging in Januari ingezet werd voor elke week.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
707
Op zich is het natuurlijk geen rare strategie. Ze doen gewoon wat ze tot enkele jaren terug ook deden en wat standaard is bij vele andere festivals: om de paar weken een iets groter pakket lossen. Maakt het wel jammer van dat uitkijken naar de vrijdagen.
 

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Lynette wrote:
Ik ben bang dat we Greta van Fleet kunnen gaan afschrijven aangezien ze net zijn aangekondigd voor Tinderbox en daarmee 27, 28 en 29 juni al een show hebben staan. 4 dagen achter elkaar lijkt me wat veel… Jammer wel, had ze graag gezien!

Het kan nog perfect op 27,28 of 29 spelen ze op tinderbox en op 28 of 29 op Lollapalooza Stockholm. Zaterdag of zondag of zelfs donderdag dus als ze komen, wat maar 3 dagen kort na elkaar zou zijn.

Je hebt gelijk! Was in de war door hun site, t staat er nogal verwarrend op! Nou hopen dan maar dat ze morgen in een pakketje zitten.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
lokerse feesten heeft vandaag aangekondigd, misschien volgende week na de optredens van ghost en parkway drive?
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
lokerse feesten heeft vandaag aangekondigd, misschien volgende week na de optredens van ghost en parkway drive?

Je zou toch denken dat ze inkoppers als Thom Yorke, Interpol, Vampire Weekend... reeds kunnen vrijgeven...
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
xydroh wrote:
lokerse feesten heeft vandaag aangekondigd, misschien volgende week na de optredens van ghost en parkway drive?

Je zou toch denken dat ze inkoppers als Thom Yorke, Interpol, Vampire Weekend… reeds kunnen vrijgeven…

lokerse feesten is ook van livenation, ze gaan geen 2 aankondigingen doen op het zelfde moment. Firenze rocks moet vandaag nog een headliner aankondigen en het ziet er naar uit dat het 30 seconds to mars gaat worden, dus wie weet vanavond nog?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken