Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.012
6.406
Dus ehm.. Lana Del Rey op 22/6 in Dublin? Zou graag hebben dat Werchter haar gewoon in de Barn steekt maar ik denk niet dat dat realistisch is.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.667
3.392
Ik vrees een beetje voor Mumford and Sons als sub voor The Cure. Ik bedoel: de tieners moeten ook iets hebben om naar uit te kijken. Een andere optie is dat ze uiteraard iets als Major Lazer in de tent zetten naast The Cure.

Ik denk dat het zoiets gaat worden:

Donderdag
Main subs: Biffy Clyro + Imagine Dragons
Main head: Mumford and Sons
Tent afsluiter: Bloc Party

Vrijdag
Main sub: Tame Impala
Main head: The Cure
Tent afsluiter: Major Lazer

Zaterdag
Main sub: Kings of Leon
Main head: Blur
Tent afsluiter: Disclosure

Zondag
Main sub: Lenny Kravitz
Main head: Muse
Tent afsluiter: Thom Yorke
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.302
4.468
Kings of Leon, Lenny Kravitz en Mumford&sons zijn op Werchter allemaal (co)headliner.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.198
1.225
Dus ehm.. Lana Del Rey op 22/6 in Dublin? Zou graag hebben dat Werchter haar gewoon in de Barn steekt maar ik denk niet dat dat realistisch is.

Lana Del Rey is zeker welkom! Ben pas vrij recent fan van haar, haar optreden in het Sportpaleis eerder dit jaar heeft mij volledig overtuigd.

Grote vraag is inderdaad waar je haar gaat zetten, zou een formidabel concert in The Barn kunnen zijn, maar of zij daarmee zou akkoord gaan...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.012
6.406
Waarom zou zij er niet mee akkoord gaan?
Omdat ze 't Sportpaleis vult en zowat op elk festival, weliswaar kieskeurig uitgekozen, headlinet.

Het ding met Lana Del Rey is dat die na Videogames en Summertime Sadness eigenlijk geen radiohit hier meer heeft gehad en voor die concerten enkel teert op haar eigen fanbase, denk ik. Dusja..
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
183
6
The Raconteurs komen met nieuw album in 2019 … mooie sub voor The Cure?

My thoughts exactly. Hele mooie naam, moesten ze gaan touren met dat nieuwe album!
Ik blijf ook hopen op Fleetwood Mac of (STEL JE VOOR) Led Zeppelin. Je weet maar nooit, nu ze in het weekend van Glastonbury zitten. :)
 

Obstacle 1

Campingartiest
21 mei 2017
56
0
Misschien nog wat namen van het door Robert Smith gecureerde Meltdown Festival voor de Cure vrijdag? Interpol, My Bloody Valentine (!), Mogwai, Deftones, Placebo... Ik mag dromen hé
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
Ik denk dat placebo zeker kan, vieren dit jaar hun jubileum. Lees hierboven biffy clyro, vind ik persoonlijk goeie naam maar gaan nooit sub zijn op werchter.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.373
9.118
Zet Placebo dan maar voor The Cure. Da's gewoon omwille van de bandnamen al leuk. :)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.302
4.468
Misschien nog wat namen van het door Robert Smith gecureerde Meltdown Festival voor de Cure vrijdag? Interpol, My Bloody Valentine (!), Mogwai, Deftones, Placebo… Ik mag dromen hé

Deftones!
 

micvet

Campingartiest
8 okt 2018
97
50
Ik vrees een beetje voor Mumford and Sons als sub voor The Cure. Ik bedoel: de tieners moeten ook iets hebben om naar uit te kijken. Een andere optie is dat ze uiteraard iets als Major Lazer in de tent zetten naast The Cure.

Ik denk dat het zoiets gaat worden:

Donderdag
Main subs: Biffy Clyro + Imagine Dragons
Main head: Mumford and Sons
Tent afsluiter: Bloc Party

Vrijdag
Main sub: Tame Impala
Main head: The Cure
Tent afsluiter: Major Lazer

Zaterdag
Main sub: Kings of Leon
Main head: Blur
Tent afsluiter: Disclosure

Zondag
Main sub: Lenny Kravitz
Main head: Muse
Tent afsluiter: Thom Yorke

Lenny Kravitz mag je alvast schrappen.
 

User_1435

Randprogramma
29 aug 2015
124
0
Misschien nog wat namen van het door Robert Smith gecureerde Meltdown Festival voor de Cure vrijdag? Interpol, My Bloody Valentine (!), Mogwai, Deftones, Placebo… Ik mag dromen hé
Die mogen wat mij betreft allemaal komen!
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Mumford and Sons heeft zojuist hun Delta tour aangekondigd! Ik zie wel een datum in Luxemburg en Nederland staan alleen geen in België
Het filmpje: [video]https://www.youtube.com/watch?v=lhwQKNqQTIM[/video]
 

Bert

Support act
14 nov 2014
889
831
Een kaartverkoop site meldt de datum van 1 juli voor Muse in Nijmegen. Kans op Werchter lijkt me dus behoorlijk aanwezig
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
594
233
Een kaartverkoop site meldt de datum van 1 juli voor Muse in Nijmegen. Kans op Werchter lijkt me dus behoorlijk aanwezig

Op een maandag; dat lijkt me echt heel kut. Zolang Muse, Mojo of een andere officiele instantie niets los laat over de datum, neem ik alles met een korreltje zout.

Is er in België een groot veld beschikbaar waar regelmatig concerten worden gegeven zoals Nederland het Goffertpark en Malieveld heeft? Ik kan alleen Boutique bedenken maar daar staat dan al het podium van RW. Kan me bij Muse voorstellen dat ze hun volledig eigen productie op willen kunnen bouwen.
 

micvet

Campingartiest
8 okt 2018
97
50
Mumford and Sons heeft zojuist hun Delta tour aangekondigd! Ik zie wel een datum in Luxemburg en Nederland staan alleen geen in België
Het filmpje: <iframe src="https://www.youtube.com/embed/lhwQKNqQTIM" style="margin: 1em auto; height: 537.75px;" width="100%" height="286" frameborder="0" allowfullscreen=""></iframe>

Dat heeft zijn redenen dat België er niet tussen staat.
If you don't see your part of the world, please don't panic... It's a big one...
 

Oh Well

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
Placebo mag gerust voor mij.
Als plaatsje voor de sub van The Cure graag.
Dan nog een sterke sub, dan kunnen we er wel ff tegen
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.541
6.485
Placebo mag gerust voor mij.
Als plaatsje voor de sub van The Cure graag.
Dan nog een sterke sub, dan kunnen we er wel ff tegen

Placebo is zelf wel sub hoor. Stonden ook op die positie voor Metallica in 2014. Al stond toen ook nog Skrillex daarachter, maar toch. Placebo is wel een vrij grote naam.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken