Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vrees een beetje voor Mumford and Sons als sub voor The Cure. Ik bedoel: de tieners moeten ook iets hebben om naar uit te kijken. Een andere optie is dat ze uiteraard iets als Major Lazer in de tent zetten naast The Cure.
Ik denk dat het zoiets gaat worden:
Donderdag
Main subs: Biffy Clyro + Imagine Dragons
Main head: Mumford and Sons
Tent afsluiter: Bloc Party
Vrijdag
Main sub: Tame Impala
Main head: The Cure
Tent afsluiter: Major Lazer
Zaterdag
Main sub: Kings of Leon
Main head: Blur
Tent afsluiter: Disclosure
Zondag
Main sub: Lenny Kravitz
Main head: Muse
Tent afsluiter: Thom Yorke
Omdat ze 't Sportpaleis vult en zowat op elk festival, weliswaar kieskeurig uitgekozen, headlinet.
Het ding met Lana Del Rey is dat die na Videogames en Summertime Sadness eigenlijk geen radiohit hier meer heeft gehad en voor die concerten enkel teert op haar eigen fanbase, denk ik. Dusja..
My thoughts exactly. Hele mooie naam, moesten ze gaan touren met dat nieuwe album!
Ik blijf ook hopen op Fleetwood Mac of (STEL JE VOOR) Led Zeppelin. Je weet maar nooit, nu ze in het weekend van Glastonbury zitten.
Misschien nog wat namen van het door Robert Smith gecureerde Meltdown Festival voor de Cure vrijdag? Interpol, My Bloody Valentine (!), Mogwai, Deftones, Placebo... Ik mag dromen hé
Ik denk dat placebo zeker kan, vieren dit jaar hun jubileum. Lees hierboven biffy clyro, vind ik persoonlijk goeie naam maar gaan nooit sub zijn op werchter.
Misschien nog wat namen van het door Robert Smith gecureerde Meltdown Festival voor de Cure vrijdag? Interpol, My Bloody Valentine (!), Mogwai, Deftones, Placebo… Ik mag dromen hé
Ik vrees een beetje voor Mumford and Sons als sub voor The Cure. Ik bedoel: de tieners moeten ook iets hebben om naar uit te kijken. Een andere optie is dat ze uiteraard iets als Major Lazer in de tent zetten naast The Cure.
Ik denk dat het zoiets gaat worden:
Donderdag
Main subs: Biffy Clyro + Imagine Dragons
Main head: Mumford and Sons
Tent afsluiter: Bloc Party
Vrijdag
Main sub: Tame Impala
Main head: The Cure
Tent afsluiter: Major Lazer
Zaterdag
Main sub: Kings of Leon
Main head: Blur
Tent afsluiter: Disclosure
Zondag
Main sub: Lenny Kravitz
Main head: Muse
Tent afsluiter: Thom Yorke
Misschien nog wat namen van het door Robert Smith gecureerde Meltdown Festival voor de Cure vrijdag? Interpol, My Bloody Valentine (!), Mogwai, Deftones, Placebo… Ik mag dromen hé
Mumford and Sons heeft zojuist hun Delta tour aangekondigd! Ik zie wel een datum in Luxemburg en Nederland staan alleen geen in België
Het filmpje: [video]https://www.youtube.com/watch?v=lhwQKNqQTIM[/video]
Op een maandag; dat lijkt me echt heel kut. Zolang Muse, Mojo of een andere officiele instantie niets los laat over de datum, neem ik alles met een korreltje zout.
Is er in België een groot veld beschikbaar waar regelmatig concerten worden gegeven zoals Nederland het Goffertpark en Malieveld heeft? Ik kan alleen Boutique bedenken maar daar staat dan al het podium van RW. Kan me bij Muse voorstellen dat ze hun volledig eigen productie op willen kunnen bouwen.
Mumford and Sons heeft zojuist hun Delta tour aangekondigd! Ik zie wel een datum in Luxemburg en Nederland staan alleen geen in België
Het filmpje: <iframe src="https://www.youtube.com/embed/lhwQKNqQTIM" style="margin: 1em auto; height: 537.75px;" width="100%" height="286" frameborder="0" allowfullscreen=""></iframe>
Placebo is zelf wel sub hoor. Stonden ook op die positie voor Metallica in 2014. Al stond toen ook nog Skrillex daarachter, maar toch. Placebo is wel een vrij grote naam.