Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Zou wel geinig zijn moest de P!nk tour nu last minute gecancelled worden…

Wat gaan ze dan doen? Geen Slope? Lege Main Stage op Bastille als headliner na? Hopen dat dEUS nog wilt komen (en dan eigenlijk nog)?

Kensington is vast wel beschikbaar :lol:

Wat gaan ze dan doen? Geen Slope? Lege Main Stage op Bastille als headliner na? Hopen dat dEUS nog wilt komen (en dan eigenlijk nog)?
Die kermis DJ wil heus wel een uur of 8 plaatsjes komen draaien.

Moest om de een of andere reden opeens aan dit nummer denken
1f644.svg

<iframe src="https://www.youtube.com/embed/jW7VhkNqjnc" style="margin: 1em auto; height: 537.75px;" allowfullscreen="" width="100%" height="286" frameborder="0"></iframe>
Lol, die heb ik al lang niet meer gehoord zeg. 2012, simpler times...
En nog steeds relevant dus! :-P

The Smiths hebben ook zo'n nummer, Panic.

Hang the DJ hang the DJ hang the DJ. Haaang the DJ. Hang the DJ.

plaats Donderdag Richard Ashcroft voor Bastille op de main en het probleem is opgelost. Zet dan The van Jets (afscheidstournee?) ipv Richard Ashcroft in de tent en zet de winnaar van de nieuwe lichting als opener op main. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn...

Zaterdag vind ik pas een ramp Tourist & The Good The bad & The Queen vind ik wel goed maar schat de kans om in de tent binnen te geraken heel somber in.
Macklemore is de enige band die ik ooit op Werchter heb gezien waarbij de geluidsinstallatie het liet afweten (bad memories). Dus blijft er enkel Mumford & Sons over die ik wil zien voor de 3 triljoenste keer...

Ik heb kaarten.....dus nee liever niet

De horror! Dan zou ik nog langer op 3 shows moeten wachten waar ik al 6 jaar naar uitkijk! Dus doe maar even afkloppen aub ;)

Greta van Fleet van sub naar main als vervangende headliner net als Pharell op Pinkpop :lol:

In 2011 mocht A-Trak plaatjes draaien tussen Iron Maiden en The Black Eyed Peas, was ook een gigantisch succes heb ik me laten verstaan. :lol:

In 2011 mocht A-Trak plaatjes draaien tussen Iron Maiden en The Black Eyed Peas, was ook een gigantisch succes heb ik me laten verstaan.
1f606.svg

En dan nog te denken dat A-Trak een gevestige naam is, met een repertoire en al.

Op vrijdag lijkt Kylie de headliner van The Barn te zijn en Robyn headliner van Klub C. Hoewel beide hetzelfde publiek zullen aanspreken, zal het moeilijk worden ze alletwee te zien. Als ze dan ook nog eens samen met Tool staan, lijkt me dat de tenten barstensvol zullen zijn, aangezien Tool niet echt mainstream publiek aantrekt.

Denk dat je onderschat hoeveel mensen tool willen zien, of sowieso blijven hangen voor de main of de camping opzoeken.
Daarnaast zal een van beiden ook overlappen met the Cure.

Net zoals er 2 jaar geleden niet veel volk naar system of a down ging gaan omdat het niet mainstream is zeker? Tool heeft een hele grote en fanatieke fanbase, en het is gewoon heel zeldzaam om ze te zien, ik verwacht een pak volk allesinds

Ben ook wel wel benieuwd naar hoeveel volk er nog zal blijven staan na The Cure. Tool is toch een stuk minder 'gekend' en toegankelijk dan The Cure.

Ik gok ook wel dat het een vol veld zal zijn. Inderdaad: zeldzame band. Kylie/Years & Years/Robyn gaan ongetwijfeld veel volk weghouden van de main (een beetje zoals Radiohead en oscar), vooral voor combikopers die komen voor de Florencen, Pinks en Mackmemores. Denk dat SOAD bekender is bij jonge mensen, dan Tool.

Ik blijf na The Cure in ieder geval met plezier hangen. ? Ken ze niet goed, maar na een paar enthousiaste verhalen/reacties uiterst benieuwd of het wat voor mij is.

Nu: waar blijven die Cure en Tool albums?

Ben ook wel wel benieuwd naar hoeveel volk er nog zal blijven staan na The Cure. Tool is toch een stuk minder ‘gekend’ en toegankelijk dan The Cure.

Ik gok ook wel dat het een vol veld zal zijn. Inderdaad: zeldzame band. Kylie/Years & Years/Robyn gaan ongetwijfeld veel volk weghouden van de main (een beetje zoals Radiohead en oscar), vooral voor combikopers die komen voor de Florencen, Pinks en Mackmemores. Denk dat SOAD bekender is bij jonge mensen, dan Tool.

Ik blijf na The Cure in ieder geval met plezier hangen.
1f60a.svg
Ken ze niet goed, maar na een paar enthousiaste verhalen/reacties uiterst benieuwd of het wat voor mij is.

Nu: waar blijven die Cure en Tool albums?

je bent het aan het jinxen he, hoe meer er gevraagd wordt naar een album hoe langer maynard wacht om het uit te brengen

Zoals al een aantal mensen hebben geschreven is de line up voor de donderdag erg teleurstellend. Ik heb een dagkaart gekocht omdat ik P!nk graag live wilde zien en het vertrouwen had dat Werchter zoals altijd nog wel een aantal interessante namen meer voor die dag zou boeken. Als ik alleen P!nk en haar voorprogramma’s had willen zien was ik wel naar een show van haar alleen geweest voor een fiks lagere prijs. De reactie die ik hierboven lees op de mail naar Werchter geeft me wel hoop dat ze gaan inzien dat ze het echt niet kunnen maken om dit aantal en soort acts neer te zetten voor het hetzelfde bedrag als op de andere dagen. Ik wil zelf ook een mail gaan sturen maar zag geen logisch mailadres op de site of hebben jullie de mail naar [email protected] gestuurd?

Zoals al een aantal mensen hebben geschreven is de line up voor de donderdag erg teleurstellend. Ik heb een dagkaart gekocht omdat ik P!nk graag live wilde zien en het vertrouwen had dat Werchter zoals altijd nog wel een aantal interessante namen meer voor die dag zou boeken. Als ik alleen P!nk en haar voorprogramma’s had willen zien was ik wel naar een show van haar alleen geweest voor een fiks lagere prijs. De reactie die ik hierboven lees op de mail naar Werchter geeft me wel hoop dat ze gaan inzien dat ze het echt niet kunnen maken om dit aantal en soort acts neer te zetten voor het hetzelfde bedrag als op de andere dagen. Ik wil zelf ook een mail gaan sturen maar zag geen logisch mailadres op de site of hebben jullie de mail naar [email protected] gestuurd?

Misschien zit je met [email protected] iets beter? Er staat in ieder geval een contactformulier op de website: https://www.rockwerchter.be/en/contact-form

Ik snap alle kritiek over de verkoop van de dagkaarten niet. Rock Werchter is er niet voor verantwoordelijk als je een kaart koopt op basis van de namen die al bekend zijn en dat je dan de nieuw aangekondigde namen niet goed genoeg vindt. Ik krijg van KLM ook niet mijn vliegticket naar Spanje vergoed als het blijkt te regenen.

Natuurlijk is het jammer dat je verwachtingen niet worden waargemaakt, maar RW is niet aansprakelijk voor je eigen verwachtingen.

Ik snap alle kritiek over de verkoop van de dagkaarten niet. Rock Werchter is er niet voor verantwoordelijk als je een kaart koopt op basis van de namen die al bekend zijn en dat je dan de nieuw aangekondigde namen niet goed genoeg vindt. Ik krijg van KLM ook niet mijn vliegticket naar Spanje vergoed als het blijkt te regenen.

Natuurlijk is het jammer dat je verwachtingen niet worden waargemaakt, maar RW is niet aansprakelijk voor je eigen verwachtingen.

Tuurlijk, maar ik denk dat het alleen maar goed is om openlijk kritisch te zijn naar de organisatie.

Nu we toch bezig zijn met vergelijkingen: als ik in de frituur een pak friet bestel en er zitten maar 8 frieten in het pak, dan mag ik ook mijn ongenoegen geven aan de friturist. (En het aantal frieten in mijn pak staat ook nergens zwart op wit, maar als het te weinig is mag ik toch ook best 'klagen').

colint wrote:

Tuurlijk, maar ik denk dat het alleen maar goed is om openlijk kritisch te zijn naar de organisatie.

Nu we toch bezig zijn met vergelijkingen: als ik in de frituur een pak friet bestel en er zitten maar 8 frieten in het pak, dan mag ik ook mijn ongenoegen geven aan de friturist. (En het aantal frieten in mijn pak staat ook nergens zwart op wit, maar als het te weinig is mag ik toch ook best ‘klagen’).

Touché!

Ik denk dat de organisatie er zelf ook niet tevreden mee is, maar ik weet vrij zeker dat het niet om nalatigheid gaat maar gewoon om een gebrek aan beschikbare headliners/subs.

Users who are viewing this thread