Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.480
4.812
Ik verwacht 19 januari pas namen eigenlijk. Misschien hebben we geluk en komen ze al eerder. Dat we nu nog wat weinig namen hebben, zegt imo weinig over de kwaliteit van het uiteindelijke affiche.

https://twitter.com/rockwerchter/status/947773153421512704
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.193
6.667
TW Classic ging zeer snel met nieuws komen, dus daar weten we vast sneller iets over dan over RW. In principe is de week van de 8e is wel de tweede week hé? ;) Dus ik zie niet in waarom het opeens zo veel later zou moeten zijn?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.684
7.401
19 januari nieuwe namen en met een beetje mazzel 12 januari al :)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.480
4.812
TW Classic ging zeer snel met nieuws komen, dus daar weten we vast sneller iets over dan over RW. In principe is de week van de 8e is wel de tweede week hé? ? Dus ik zie niet in waarom het opeens zo veel later zou moeten zijn?

Denial is the first stage
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.461
700
Ik zie niet in waarom de mensen die over 8 januari spreken op zo'n wijze afgeschilderd moeten worden. Reeds weken gaat het gerucht dat Arctic Monkeys (in de week van 8 januari) hun Europese tourdata droppen, en ondertussen blijkt dat Mad Cool op 9 januari met een nieuwe aankondiging komt. Is het dan zo onrealistisch om uit te kijken naar begin volgende week?

Kunnen we niet gewoon stoppen met deze dwaze discussie over de datum van volgende aankondiging? Hoe dan ook worden we in de komende weken op onze wenken bediend, welke dag dat precies wordt is toch niet van zo'n groot belang?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.686
6.863
Onze vriend @bicky had het ook over 8 januari en lijkt inside info te hebben. Bij dezen een kansje zijn betrouwbaarheid te bewijzen, als er werkelijk 8 januari namen komen. Die kans lijkt dus zeker aanwezig. Zo niet kan de info die @bicky geeft in het vervolg de prullenbak in :p

Ohja, beste wensen en een mooi festivaljaar allemaal!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.193
6.667
Zo niet kan de info die @bicky geeft in het vervolg de prullenbak in
Plannen/boekingen kunnen veranderen, opschuiven of zelfs in het water vallen, iemands betrouwbaarheid daarop neerhalen is een klein beetje kortzichtig, niet?
AM werd btw ook genoemd voor Bottlerock die hun line up de 8e droppen, voor Bonnaroo zijn ze ook een gerucht maar daar is het droppen van hun poster (nog) niet bekend maar dat zal ook volgende week zijn (de 9e?)

Kunnen we niet gewoon stoppen met deze dwaze discussie over de datum van volgende aankondiging? Hoe dan ook worden we in de komende weken op onze wenken bediend, welke dag dat precies wordt is toch niet van zo’n groot belang?
Eens, we moeten nog een pak namen krijgen! :D
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.686
6.863
Dr. Hannibal wrote:
Zo niet kan de info die @bicky geeft in het vervolg de prullenbak in

Plannen/boekingen kunnen veranderen, opschuiven of zelfs in het water vallen, iemands betrouwbaarheid daarop neerhalen is een klein beetje kortzichtig, niet?

Misschien ben ik wat sceptischer ingesteld dan jij, maar ik wantrouw mensen die zeggen betrouwbare informatie te hebben die vervolgens niet blijkt te kloppen. Ik bedoelde hier echter meer te zeggen dat dit een kans is voor @bicky om te laten zien of hij echt meer weet dan wij. Dus mijn bedoeling was zeker niet om hem neer te halen, noch ben ik zo kortzichtig dat ik niet snap dat dingen achter de schermen veranderen. Ik ben gewoon op zoek naar bevestiging van de betrouwbaarheid voor ik een bron geloof :wink:
 

bicky

Playlistbediener
8 dec 2017
29
16
Euhm, even eerst vermelden dat ik nooit heb gezegd betrouwbare info te hebben... (gemakkelijk te checken met mijn 3 posts :))

Omdat ik zelf ook graag asap op de hoogte ben van alles, reik ik anderen maar aan wat ik opvang en er kan inderdaad al eens iets tussenkomen. Als ik bvb hoor op 15 december dat er pas op 8 januari een aankondiging zal zijn kan dat 3 weken later al eens anders lopen dan gepland.
Zelfs de organisatoren kunnen op dat vlak niet altijd 'betrouwbaar' zijn wegens veranderende omstandigheden. Als je 100 % zekerheid zoekt op een forum: succes :)

Sommigen delen info, sommigen laten uitschijnen info te hebben, sommigen delen hun wensen, sommigen proberen zelf op basis van beschikbare info een programma samen te stellen... Daarom kom ik hier ook graag lezen en soms eens posten wat ik opvang. Het is info die op dat moment zou moeten kloppen. Wat je er dan zelf van gelooft bepaal je uiteraard zelf...

Btw: aan iedereen een geweldig festivaljaar gewenst!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Insgelijks @bicky! Alle info die je te horen krijgt en hier wil delen, wordt overigens ontzettend gewaardeerd (door mij in ieder geval). Ben benieuwd of we inderdaad maandag (of dinsdag, wat ik ook hier en daar hoor) nieuws krijgen!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.785
12.472
Gaslight Anthem begin juni aangekondigd voor een festival in Amerika. Grootste verrassing van de dag voor mij dat die weer gaan touren, heel graag naar RW!!
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.261
1.323
Gaslight Anthem begin juni aangekondigd voor een festival in Amerika. Grootste verrassing van de dag voor mij dat die weer gaan touren, heel graag naar RW!!

Ja, dat zou zalig zijn, maar Fallon tourt solo in Europa, minstens al tot 20 juni. Zijn soloplaat moet ook nog uitkomen... Het lijkt erop dat hun show op Governors Ball (waar ze The '59 Sound integraal gaan spelen) éénmalig is om de tiende verjaardag van dat album te vieren. Al hoop ik op een volwaardige tour natuurlijk!
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.261
1.323
Hello everyone! The ‘59 Sound is turning 10 this year so we’re gonna do some shows to celebrate!
Thank you all for your continued support, more shows to be announced soon!

Vanop de facebookpagina van de band. Meerdere shows, dus nog niet uitgesloten voor de Europese festivals!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.785
12.472
Hello everyone! The ‘59 Sound is turning 10 this year so we’re gonna do some shows to celebrate!
Thank you all for your continued support, more shows to be announced soon!

Vanop de facebookpagina van de band. Meerdere shows, dus nog niet uitgesloten voor de Europese festivals!

Top, dit is uitstekend nieuws! Ben erg benieuwd of ze ook als band de oversteek naar Europa maken.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.480
4.812
Ik zie niet in waarom de mensen die over 8 januari spreken op zo’n wijze afgeschilderd moeten worden. Reeds weken gaat het gerucht dat Arctic Monkeys (in de week van 8 januari) hun Europese tourdata droppen, en ondertussen blijkt dat Mad Cool op 9 januari met een nieuwe aankondiging komt. Is het dan zo onrealistisch om uit te kijken naar begin volgende week?

Kunnen we niet gewoon stoppen met deze dwaze discussie over de datum van volgende aankondiging? Hoe dan ook worden we in de komende weken op onze wenken bediend, welke dag dat precies wordt is toch niet van zo’n groot belang?

Dat werkt wel 2 kanten op, he? Want toen ik tweede helft januari noemde met de 19e als waarschijnlijke datum, werd ik fijntjes terechtgewezen.

Maar goed, we hopen allemaal snel op nieuwe namen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.761
Kereltje wrote:
Ik zie niet in waarom de mensen die over 8 januari spreken op zo’n wijze afgeschilderd moeten worden. Reeds weken gaat het gerucht dat Arctic Monkeys (in de week van 8 januari) hun Europese tourdata droppen, en ondertussen blijkt dat Mad Cool op 9 januari met een nieuwe aankondiging komt. Is het dan zo onrealistisch om uit te kijken naar begin volgende week?

Kunnen we niet gewoon stoppen met deze dwaze discussie over de datum van volgende aankondiging? Hoe dan ook worden we in de komende weken op onze wenken bediend, welke dag dat precies wordt is toch niet van zo’n groot belang?

Dat werkt wel 2 kanten op, he? Want toen ik tweede helft januari noemde met de 19e als waarschijnlijke datum, werd ik fijntjes terechtgewezen.

Maar goed, we hopen allemaal snel op nieuwe namen.

Zal ook wel vroeger zijn dan de 19de denk ik. Volgens mij is het volgende week alweer RW week. De week daarna is het Eurosonic, lijkt me geen gepast moment om dan je eerste naam/namen van het jaar te delen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.686
6.863
Goed, laatste woorden hierover van mijn kant, dan houd ik verder mijn mond tot er daadwerkelijk nieuwe namen zijn want dit gaat nergens meer over.

Ik heb, op dit forum en elders op internet, vaak genoeg mensen uit hun nek zien kletsen met een stelligheid alsof ze er alles vanaf wisten. Dus ben ik nooit heel snel geneigd waarde te hechten aan nieuwe gebruikers die van alles roepen. Gelukkig lijkt @bicky niet uit zijn nek te kletsen en dat waardeer ik. Verder snap ik uiteraard dat 100% zekerheid niet bestaat, maar zoek ik wel naar een bevestiging van een soort minimale betrouwbaarheid. Ik heb dat in mijn eerste post hierover misschien onhandig verwoord, sorry daarvoor. Ik wil niemand aanvallen en waardeer alle oprechte input. Ik hoop dat mijn sceptische houding ook begrepen wordt.
 

nIEmAnd

Playlistbediener
7 jan 2014
26
3
Eminem op Boston Calling op 25 mei...

Wie weet maakt hij de oversteek?

(samen met oa jack white en the killers )
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken