Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Doe mij maar Arctic Monkeys aub

Doe mij maar Coldplay…hahaha….das ja ook koud.
1f642.svg
je opmerking was geloofwaardiger met Snow Patrol
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.461
700
Eerste vrijdag van het nieuwe jaar, maar dan nog in de kerstvakantie dus geen pakketje namen te verwachten. Dus de teleurgestelde en ongeruste berichten zie je nu al aankomen. Reken op de eerste nieuwe namen op eind januari en wellicht valt het mee.
Time is on my side, yes it is.

De achtste is de maandag na de kerstvakantie, dus toch een andere situatie. En volgens sommige bronnen maken Arctic Monkeys die dag niet enkel Mad Cool, maar ineens hun Europese tour bekend. Vandaar het enthousiasme.
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
In het gerucht van de Stones zegt men toch niet dat het over TW Classic gaat. Men post dit in het Rock Werchter forum. Het kan altijd nog???
 

Diego1231617899554

Campingartiest
13 dec 2015
78
0
Alice in Chains nu ook al aangekondigd voor het InMusic Festival in Kroatië, kan volgens mij niet meer misgaan! Ze staan op de werchterzondag in Frankrijk, dus elke andere dag is eventueel wel mogelijk. Ik had ze liefst als sub (of mss nog een plaats eronder?) voor Pearl Jam gezien, maar ik weet niet of ze daar 'mainstream' genoeg voor zijn? Ik zie RW ze eerder wegstoppen in een tent. Hopelijk geen scenario zoals in 2014 met de Pixies dan wel.. Anders is dat toch een serieuze domper wat mij betreft..
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.480
4.812
Alice in chains stond in 2010 eind van de middag op de main. Daar verwacht ik ze nu ook wel.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.640
2.247
Deze periode isis verschrikkelijk saai, laat die week/2 weken maar heel snel voorbij gaan.
 

Verwijderd lid 37501

Campingartiest
13 dec 2017
69
0
I.p.v. gissen en gokken... Hier is mijn eerlijke wishlist voor RW18, totaal geen rekening gehouden met wie tourt of niet:
The War On Drugs / Royal Blood / Fleetwood Mac / Tool / NIN / Xavier Rudd / Dweezil Zappa / Pixies / Primus / Disturbed.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.193
6.667
Daft Punk / Frank Ocean / Sigur Rós / Bon Iver / Justice / Mac DeMarco / Sampha / BROCKHAMPTON / REZZ / SZA

Voila haha :p
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Ik ook dan! (al ga ik al heel tevreden mogen zijn als er dit jaar 1 van op RW staat)

Rage Against The Machine / The Strokes / The War On Drugs / The Libertines / Bon Iver / Weezer / The Postal Service / Vulfpeck / Car Seat Headrest / Wavves / Courtney Barnett
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.193
6.667
Arctic Monkeys zijn volgens Stubru 'een van dé absolute heersers van de Tijdloze' dit jaar met 4 nummers.. Hm hmm
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.077
429
Netsky hint op Facebook naar nieuwe muziek in januari, er staat bij dat hij 'lots of new music' heeft gemaakt en dat het bijna klaar is, ..., januari 2018.
Ideale moment om een goedkope afsluiter die veel jong volk trekt te boeken voor werchter (kan ook PKP, Dour, Lokerse Feesten, Tomorrowland eens met liveband aangezien die ook meer live wouden brengen, Sportpaleis,... )
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.761
Netsky hint op Facebook naar nieuwe muziek in januari, er staat bij dat hij ‘lots of new music’ heeft gemaakt en dat het bijna klaar is, …, januari 2018.
Ideale moment om een goedkope afsluiter die veel jong volk trekt te boeken voor werchter (kan ook PKP, Dour, Lokerse Feesten, Tomorrowland eens met liveband aangezien die ook meer live wouden brengen, Sportpaleis,… )

Ik denk niet dat Netky tegenwoordig nog een main stage afsluiter is. De Barn/Klub zou wel goed kunnen.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.077
429
jarne wrote:
Netsky hint op Facebook naar nieuwe muziek in januari, er staat bij dat hij ‘lots of new music’ heeft gemaakt en dat het bijna klaar is, …, januari 2018.
Ideale moment om een goedkope afsluiter die veel jong volk trekt te boeken voor werchter (kan ook PKP, Dour, Lokerse Feesten, Tomorrowland eens met liveband aangezien die ook meer live wouden brengen, Sportpaleis,… )

Ik denk niet dat Netky tegenwoordig nog een main stage afsluiter is. De Barn/Klub zou wel goed kunnen.

Oké, hij is over zijn hoogtepunt heen, maar minder populair zou ik toch niet meteen denken,... In de Barn/Klub past i echt wel niet in België.
 

martin2

Campingartiest
22 dec 2017
98
21
Frank Turner op Facebook : dus schrijf hem ook maar op voor RW anders Pkp.
Next year, 2018, is going to be a big one for me. We’re looking at a brand new studio album (which we’re mixing at the moment, very exciting), and a huge world tour to go with that. We’re aiming to get absolutely everywhere on this next cycle, new places and old, so look out! Have a good one folks!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken