Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Over Jack Whites nieuwe album: krijgt gewoon even een 9 van een van de meest kritische (en naar mijn mening een van de beste) muziek critics op het internet. Bovendien geeft hij een goede analyse van hoe het album verder in elkaar zit.[video]https://www.youtube.com/watch?v=GyXofB1k24A[/video]

Begin me toch stilaan te verheugen op een timetable. Toch echt benieuwd hoe die zondag eruit zal zien. Vooral omdat 2 (3 eigenlijk) van de mooiste namen die dag spelen. In volgorde van ’belangrijkheid’:

1. Nick Cave, Nine Inch Nails
2. David Byrne, Arctic Monkeys (Byrne zie ik gelukkig niet clashen, AM wil ik desnoods missen als NiN ermee clasht)
3. Eels, Fever Ray (topnamen die op een ’normale’ Werchterdag bovenaam m’n lijst zouden staan)
4. Noel Gallagher, Idles, Romeo Elvis en Rone (ook dingen waar ik naar uitkijk/benieuwd naar ben)

Ook NAO, Novastar, Albert Hammond Jr, Sigrid en Parov Stelar zou ik er zelfs kunnen bijpakken…maar gaat niet gebeuren met zo’n schema.

Voor de rest ook een beetje schrik voor zaterdag, waar Fleet Foxes en Jack White m’n 2 must sees zijn. En voor vrijdag, voor een eventuele clash tussen Anderson Paak en The Killers.

Ik wilde hier toch nog even een vraag stellen. ik heb een ticket voor vrijdag gekocht omwille van the killers. Zeer goeie en mooie headliner, maar is London Grammar nu echt zo "top" om pre headliner te zijn? dat lijkt mij van niet. Ik zie dat Muse speelt op Rock Am Ring, zij lijken mij een ideale act na The Killers of is dit teveel van het goede?

Ik wilde hier toch nog even een vraag stellen. ik heb een ticket voor vrijdag gekocht omwille van the killers. Zeer goeie en mooie headliner, maar is London Grammar nu echt zo “top” om pre headliner te zijn? dat lijkt mij van niet. Ik zie dat Muse speelt op Rock Am Ring, zij lijken mij een ideale act na The Killers of is dit teveel van het goede?
Er komen geen bands meer bij.
De laatste aankondiging waren de laatste namen volgens de organisatie.

Rock Werchter post weer wat onzinnige berichten op Facebook. Laatste paar weken hebben zij zich koest gehouden. Ongetwijfeld een dealtje met Pukkelpop, om niet hun ''thunder'' te stelen. Zullen de posts op Facebook een opmaat zijn richting nieuws morgen? @greg, do you know more?

Rock Werchter post weer wat onzinnige berichten op Facebook. Laatste paar weken hebben zij zich koest gehouden. Ongetwijfeld een dealtje met Pukkelpop, om niet hun ”thunder” te stelen. Zullen de posts op Facebook een opmaat zijn richting nieuws morgen? @greg, do you know more?

Welk nieuws verwacht je dan nog?
Het enige nieuws wat nog komt, is het tijdschema of afmeldingen & vervangers. Voor beide geldt, dat het nog wel even kan duren.

Edit: of een berichtje over de ticketverkoop. Maar dat is het dan ook wel.

Oeh, daar zal ik erg blij en verdrietig mee zijn. Kunnen de pijnlijke keuzes alvast gemaakt gaan worden.

De timetable zal vandaag arriveren.

Oeh dat zou tof zijn als dit waar is!

Wishjes:

Donderdag: geen clash tussen Vaccines, Alice In Chians en At The Drive In
Vrijdag: geen clash tussen Anerson .Paak en The Killers
Zaterdag: geen clash tussen MGMT en Pearl Jam of Jack White
Zondag: Eels op de Main Stage (anders te veel kans op een clash met een hele grote naame). Idles, Equal Idiots en Albert Hammond Jr. allen op de nieuwe (kleine, openlucht) stage zou ik geweldig vinden!

De timetable komt NIET vandaag.
Wel, dus.

97 days to Rock Werchter 2018! Good news on this Good Friday: the set times are here ? http://po.st/TimeTable! Time to start planning. Oh, there’s more great news. We’ve added another 3 names to the line-up. Joining the Saturday bill are STIKSTOF, Flight Facilities and The Magic Gang. Here comes summer, here comes Rock Werchter! #RW18 #HappyEaster

Zéér blij met Flight Facilities! Stikstof is ook fijn om mee te pakken als er niks anders is en The Magic Gang ken (nog) niet.

Nice, tijdschema!! Ik ga hier even goed voor zitten. Eerste wat me opvalt is dat Pearl Jam maar 2 uur speelt. Hopelijk maakt iemand hier snel een blokkenschema van, leest veel makkelijker!

au, Eels en David Byrne tegelijkertijd….
Die doet pijn ja... Maar JW en FF overlappen maar deels en geen clash NIN en Nick Cave is het goede nieuws!

Fever Ray tijdens AM is ook wel jammer...

au, Eels en David Byrne tegelijkertijd….
Die doet pijn ja... Maar JW en FF overlappen maar deels en geen clash NIN en Nick Cave is het goede nieuws!

Fever Ray tijdens AM is ook wel jammer...

Users who are viewing this thread